Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

#GRMEETUP 2017


Siterer Quinzel:
Haha, aner ikke hvor jeg fikk alle navnene fra xD Men bare ble sånn, men hallo, ni deltakere er jo kjempebra! Det fortjener en applaus^^


På det meste blir vi jo 8 nå

Siterer Quinzel:
Er jo megachill det, bare redd det blir "kjedelig". xD


Hehe, tror det kommer an på hvilken innstilling man har til det å sitte å prate, og som du sier syntes du jo det er megachill. Sist jeg møtte Tor Erik, så satt vi på en bar. Raskeste 3 timene jeg noen gang har fått unna. Det tok bare én øl, og den spanderte han.
  • 0
Siterer SirThomas:
På det meste blir vi jo 8 nå


Party mode on!^^ Det er awesome Jeg tenkte fem personer var skikkelig mye og bra, så åtte er jo over all forventning!

Siterer SirThomas:
Hehe, tror det kommer an på hvilken innstilling man har til det å sitte å prate, og som du sier syntes du jo det er megachill. Sist jeg møtte Tor Erik, så satt vi på en bar. Raskeste 3 timene jeg noen gang har fått unna. Det tok bare én øl, og den spanderte han.


True men hvis noen sitter langt unna meg så blir det til at jeg snakker mest med de som sitter nærmest xD får flytte oss litt rundt :p
Så snill han er a! Synes han kan spandere en kake på meg (a) haha xD
  • 0
Siterer Quinzel:
Jeg tenkte fem personer var skikkelig mye og bra, så åtte er jo over all forventning!


Jess, det blir skikkelig bra dette

Siterer Quinzel:
men hvis noen sitter langt unna meg så blir det til at jeg snakker mest med de som sitter nærmest xD får flytte oss litt rundt :p


Haha, sånt kan man aldri forutse. Man tar det så det kommer.

Siterer Quinzel:
Så snill han er a! Synes han kan spandere en kake på meg (a) haha xD


Du får kjøre en Archana, så får du sikkert en is xD
  • 0
Siterer SirThomas:
Jess, det blir skikkelig bra dette


Ja mann!^^

Siterer SirThomas:
Haha, sånt kan man aldri forutse. Man tar det så det kommer.


Haha, jeg er en planlegger, men får ta det som det kommer^^ er ganske spontan for forslag der og da også, jeg er med på det meste^^

Siterer SirThomas:
Du får kjøre en Archana, så får du sikkert en is xD


How? Må jeg vise tits eller noe? Hahaha xD ikke at jeg tror Archana gjorde det altså, ikke misforstå folkens xD
  • 0
Nei, den der var jo langt unna å misforstås.....
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Så da blir det følgende så langt

Meetup Fredag 14 juli
Klokken 15
Utenfor Oslo S, ved tigeren på jernbanetorget*

De som er sent ute eller vil hive seg på senere, kan følge oppdateringer i denne tråden.

De som foreløpig dukker opp
- TK Art
- SirThomas
- Duck Song
- Quinzel
- Crazy Eyed Gamer93
- Glorfindel (kanskje)
- sideswipe (kanskje)
- Tor Erik (kanskje)

Så tar vi det litt på sparket utover ettermiddagen/kvelden.
_____________________________
*For den vet jeg faktisk hvor er
Siterer Archana:
Nei, den der var jo langt unna å misforstås.....


Åååh, come on xD haha, var jo åpenlyst en spøk men ville understreke det så ingen leser teksten feil xD


Siterer TK Art:
Så da blir det følgende så langt

Meetup Fredag 14 juli
Klokken 15
Utenfor Oslo S, ved tigeren på jernbanetorget*
De som er sent ute eller vil hive seg på senere, kan følge oppdateringer i denne tråden.

De som foreløpig dukker opp
- TK Art
- SirThomas
- Duck Song
- Quinzel
- Crazy Eyed Gamer93
- Glorfindel (kanskje)
- sideswipe (kanskje)
- Tor Erik (kanskje)

Så tar vi det litt på sparket utover ettermiddagen/kvelden.
_____________________________
*For den vet jeg faktisk hvor er


Det høres kjempebra ut, TK!
Unnskyld hvis jeg kom med upassende forslag tidligere, men peppes høres veldig fint ut og alle blir inkludert! Får tro det blir fint vær^^

Men ang escape games, jeg booket tiden sånn at vi ikke mistet den in case vi skulle gjøre det, so no pressure folkens!^^ men hvis vi kun er 2-3 som deltar så avbestiller jeg. Så hvis ingen flere melder interesse innen søndag kveld, så avbestilles det
  • 0
Siterer Quinzel:
Unnskyld hvis jeg kom med upassende forslag tidligere


Med mindre du hadde foreslått at vi kjørte en real life demo av Hotline Miami, så er det få forslag som er upassende, det er bare ikke alt som er for alle.
Og når de fleste av oss ikke kjenner personene bak brukernavnene så veldig godt, er det gjerne bedre med noe enklere, hvor hver enkelt har litt mer frihet.
Siterer TK Art:
Med mindre du hadde foreslått at vi kjørte en real life demo av Hotline Miami, så er det få forslag som er upassende, det er bare ikke alt som er for alle.


Haha, godt poeng xD

Siterer TK Art:
Og når de fleste av oss ikke kjenner personene bak brukernavnene så veldig godt, er det gjerne bedre med noe enklere, hvor hver enkelt har litt mer frihet.


Yup Forståelig det
  • 0
Da var togbillett til Oslo bestilt! 14. juli, går 07:57 og er fremme 14:45. For en tur.
Siterer SirThomas:
Da var togbillett til Oslo bestilt! 14. juli, går 07:57 og er fremme 14:45. For en tur.


Da blir'e partey! Blir verdt turen vettz.

Men'e hvordan kommer du deg hjem?
  • 0
Jaja, er nok dessverre i Paris 14. juli for å vandre rundt og sjekke ut bastilledagen, hadde vært veldig koselig å være med, men får vel joine neste gang. Ha et godt meetup!
Living so the last night feels like a past life
Bare informerer at jeg har avbestilt escape games, så da er ikke det noe å tenke på mer
*bump*
Får prøve å holde denne tråden blandt de øverste, siden det bare er 9 dager igjen.

Bare å hive seg på folkens. Om ikke du kan komme kl 15, så er hvertfall noen av oss samlet utover kvelden også. Vil poste oppdateringer over hvor vi befinner oss, i denne tråden.
Siterer TK Art:
Får prøve å holde denne tråden blandt de øverste, siden det bare er 9 dager igjen.


En uke igjen nå.

Siterer TK Art:
Bare å hive seg på folkens.


Lurer på hvordan dette skal gå. Jeg har ingen klokke i kroppen, tablettene styrer hvor fort eller treigt ting går og jeg skal sitte på et tog i over 7 timer. Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal få tiden til å gå fortere eller saktere under den turen.
  • 0
Kan kanskje komme utover kvelden! Feeett asså
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Kan kanskje komme utover kvelden! Feeett asså


The King Himself.
  • 0
Tar en ekstra dag i Oslo, så jeg trenger ikke stresse med å ikke kunne være med så lenge. Min tilstedeværelse på meetup avhenger derfor mer av psyken enn klokka.
Satser på at jeg lar angsten være igjen på hotellrommet og blir noen timer utover ettermiddagen/kvelden.
  • 0
Siterer TK Art:
Satser på at jeg lar angsten være igjen på hotellrommet og blir noen timer utover ettermiddagen/kvelden.


Ditto. Jobber med å lage meg en døgnrytme frem til jeg skal ta toget. Gleder meg ikke til den turen ass.
ill be there
pstt* me: looking down, hey you bastart look up! me: facepalm
Ønsker hele bøtteballetten en super meetup. ! Håper det blir bra og at forventninger innfris
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Ønsker hele bøtteballetten en super meetup. ! Håper det blir bra og at forventninger innfris


Får skrive under på dette. Utrolig at å møte folk ansikt til ansikt fortsatt er så populært i 2017, med tanke på hvor mange innlegg denne tråden har fått.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer Quinzel:
Men'e hvordan kommer du deg hjem?


Stikker på overnatting vettu
Siterer SirThomas:
Stikker på overnatting vettu


Overnatting, a.k.a. drugz n' drinkz
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Poster info igjen, så interesserte ikke trenger å bla så langt tilbake.

Meetup Fredag 14 juli
Klokken 15
Utenfor Oslo S, ved tigeren på jernbanetorget.

De som er sent ute eller vil hive seg på senere, kan følge oppdateringer i denne tråden.

De som foreløpig dukker opp
- TK Art
- SirThomas
- Duck Song
- Quinzel
- Crazy Eyed Gamer93
- Eivind Johannessen
- Glorfindel (kanskje)
- sideswipe (kanskje)
- peterernoob (kanskje)
- Tor Erik (kanskje)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!