Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Den ultimate Hufsa tråden!


Shitt, tenk å møte henne i en helt mørk gang.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
jeg hadde skriket som ei 5 år gammel jente.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Razorsharp:
jeg hadde skriket som ei 5 år gammel jente.


Jeg hadde fighta henne. Selv om jeg vet jeg hadde dævva.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
hvorfor ikke løpe. hu går i max 3 km/t.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Razorsharp:
hvorfor ikke løpe. hu går i max 3 km/t.


Hun går treigt, men blikke hennes lammer deg så du ikke kan løpe fortere enn 2km/t.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Nei, det er Isdronningen, Hu er også farlig. nå som hun også har fått en ishest å ri på. Pokker ta deg Mummi!
Bytta til nicket K!M
  • 0
men hufsa får deg til å stå helt stille også
  • 0
Hufsa kan ingen få has på, hun har tilogmed slukka et stort bål med kroppen sin.

isdronningen kan du drepe med en flammekaster.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Hufsa er umulig å drepe. BLikket hennes lammer deg, og bare en berøring gjør deg til is!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
synes mumidalen fortsatt er skummel!

og hufsa er umulig å slå!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå kommer jeg seriøst til å ha mareritt om Hufsa... Dæven syns jeg så henne uten for vinduet...
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Hattifnattene var også skumle Når jeg tenker etter burde Mummitrollet hatt hverfall 10 års aldersgrense

MINST 15

Lagt til 2007-10-19 22:16:
Husker jeg hadde mareritt om Hufsa da jeg var liten. Jeg var helt hektet og hadde masse figurer og sånn, men pleide å bli dritredd hver gang Hufsa kom.
  • 0
Når jeg så på Mummitrollet og Hufsa kom, da ble jeg så redd at jeg løp og gjemte meg
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Litt off-topic.

Det som er litt kjipt med Mumitrollet serien er at det er en del "fillers" der også. Eller rettere sagt, sånn en-episode historier. Likte best de som hadde litt ordentlig handling og som varte over flere episoder. Bl.a episodene hvor familien stranda på en øde øy, eller da Mumipappa forteller om sin barndom.

Selvfølgelig har jeg sansen for alle episodene med Hufsa i, men særlig i de episodene hvor det er litt mørk stemning. Da er hun skumlest.

Jeg synes også at vinterepisodene var noen av de beste.



Til slutt: et HUfsa-klipp: http://www.youtube.com/watch?v=W-G3UK_npes
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det kjøttetende plantende plantene i jungelepisoden er også drit skumle
"Objection!"
  • 0
Er lei av de jungelepisodene. Søstera mi har alle på DVD, og bare tenk dere hvor mange ganger hun har sett de!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hufsa hadde litt stygg stemme på den filmen Sumsum posta.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer thraxes:
Hufsa hadde litt stygg stemme på den filmen Sumsum posta.



ohhhæææ hufsa kommer og tar deg oooooooooOoHHHHHHHH
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Hufsa er imbaO.o hun må bli nerfaXD
Buuuuuuurn!
  • 0
Hufsa er den eneste filmskurken - hvis du kan kalle henne det da - jeg fremdeles er redd for. Hun symmboliserer alt jeg frykter mest;store kvinnfolk, som stirrer på meg med tvilsomt blikk mens de puster og peser.

Jeg vil anta at hvert eneste barn som noensinne har sett Hufsa har blitt skremt vettaløst. Rent hypotetisk: kunne man saksøkt noen for dette?

Lurer på hvordan Hufsa takler klimaforandringene...
Robert Plant (hjerte).
  • 0
Siterer Westenvik:
Jeg vil anta at hvert eneste barn som noensinne har sett Hufsa har blitt skremt vettaløst. Rent hypotetisk: kunne man saksøkt noen for dette?


Haha håper det for da blir vi alle riiiike
  • 0
Siterer Westenvik:
Hufsa er den eneste filmskurken - hvis du kan kalle henne det da - jeg fremdeles er redd for. Hun symmboliserer alt jeg frykter mest;store kvinnfolk, som stirrer på meg med tvilsomt blikk mens de puster og peser.

Jeg vil anta at hvert eneste barn som noensinne har sett Hufsa har blitt skremt vettaløst. Rent hypotetisk: kunne man saksøkt noen for dette?

Lurer på hvordan Hufsa takler klimaforandringene...


HAHAHAHAHAHA!!!


Dagens

Ingen tør saksøke skaperen av Hufsa, for da kommer det noen og tatoverer Hufsa på øyeeplet ditt om natta
Da skal vi se om det hjelper å løpe å gjemme seg.
  • 0
Ellers så sender dem Hattifnatt-mafiaen etter deg, og dem kødder du ikke med.

"Hattifnattihattifnatti....ok, vi kveiler oss rundt penisen hans og så strømmer vi ham på tre. En...to...tr-" "GAAAAH!!"
Robert Plant (hjerte).
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!