Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Bruker du lang tid på badet?


Siterer albaga:
Meste av tiden går ut på å tenke på livet.

15 minutter: I transe


Holy shit! Trodde det var bare jeg som gjorde det.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer albaga:Meste av tiden går ut på å tenke på livet.

15 minutter: I transe

Holy shit! Trodde det var bare jeg som gjorde det.


Alle blir en filosof når man dusjer.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer albaga:Meste av tiden går ut på å tenke på livet.

15 minutter: I transe

Holy shit! Trodde det var bare jeg som gjorde det.


Hehehe. Tenkte det samme i starten, men nå vet jeg at det er noe alle gjør egentlig.

Med andre ord, hva Elektro Banana skrev. ^
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Alle blir en filosof når man dusjer.


Du sier noe. Et av få steder jeg faktisk begynner å tenke på alt om liv/død og sånne ting.
  • 0
Hadde det ikke vært for at papir ikke tåler vann så hadde vel alle forfatterene lagd bøker i dusjen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ja, jeg bruker en stund på badet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hadde det ikke vært for at papir ikke tåler vann så hadde vel alle forfatterene lagd bøker i dusjen.


Ta med vann fast tusj og begynn å skriv dem på veggen. Eller som en også kan gjøre: Ta med en PC som tåler vann og begynn å skriv.
  • 0
Hva med en lydopptaker... Da slipper man stresset med å lete etter skrivesaker samtidig som man må unngå å få shampoo i øynene..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Smart! Kanskje jeg skal begynne å vurdere det fremover. Kan jo bli noen skikkelige bestselgere ut av det.
  • 0
Lengden på denne tråden er en smule skummel.
  • 0
Siterer fantomena:
Lengden på denne tråden er en smule skummel.


"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
Lengden på denne tråden er en smule skummel.


Neida. Bare litt over gjennomsnittet lang
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Alle blir en filosof når man dusjer.


Eller en sangstjerne.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Om morgenen: ca. 8 minutter.

Når jeg sitter på ramma: Rundt 20 minutter om jeg tar med meg noe å spille på.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hvis jeg har planer: 5-12 min
Hvis jeg ikke har planer: 10-20 min

Gidder ikke stresse om morgenen. Bruker hvertfall 30 sekunder på å lage grimaser og lure på hvordan i helsike det går an å se så trøtt ut, samt vurdere om jeg skal gidde å trimme/fjerne skjegget.
Hender også at jeg holder på å sovne i dusjen, om vannet er for varmt.
  • 0
Når jeg gjør meg klar til noe, så kan jeg lett finne på å bruke 30 minutter på badet. Dusje, kanskje en shave, fikse håret osv.

På ramma bruker jeg rundt 10 min, kanskje.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvis jeg ikke skal bommelom, som jeg vanligvis gjør, trenger jeg sikkert ikke mer enn et par minutter. Ellers går det i 20-25 minutter. Hvis jeg dusjer i tillegg blir det kanskje 25-30 min. Interessant tråd. Holder forresten kjeft i dusjen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Holder forresten kjeft i dusjen.


Hvordan er det mulig? Dusjen er det eneste stedet jeg synger av den fulleste hals.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det varierer. Bruker nok 10 - 15 min i badekaret, 5 min på doen og 5 min i dusjen.
  • 0
Siterer Linebeck:
10 - 15 min i badekaret


Du kan da pokker meg ikke være seriøs.

Fyller jeg opp badekaret, skal det gå 1 time - minst.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Du kan da pokker meg ikke være seriøs.

Fyller jeg opp badekaret, skal det gå 1 time - minst.


Hvis man ikke har hud på fingre og tær som antyder at man er et amfibiedyr når man kommer opp igjen fra badekaret har min ikke badet lenge nok. Da er det bare å krype nedi badekaret igjen.

Når det er sagt er jeg ingen kjapp dusjer heller, med unntak av på skolen. Hjemme ender jeg opp med tenke over alt mulig rart mens jeg dusjer, så jeg bruker gjerne en evighet når jeg dusjer.

På do varierer det. Kan bruke en evighet der også.

Hvis jeg skal ordne med tar det fort 10 min, gjerne mer hvis jeg skal noe spesielt. Jeg går knapt utenfor døra uten å ha ordnet håret.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Hvordan er det mulig? Dusjen er det eneste stedet jeg synger av den fulleste hals.


I dusjen bruker jeg tiden min på å tenke over demarkasjonskriteriet og innsåpe skrotum.

Siterer The Cookiemonster:
Hvis man ikke har hud på fingre og tær som antyder at man er et amfibiedyr når man kommer opp igjen fra badekaret har min ikke badet lenge nok. Da er det bare å krype nedi badekaret igjen.


Det er lenge siden jeg har badet, men gjorde det mye da jeg var liten. Men da var det ikke en morgenrutine, men som et høydepunkt på kvelden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er lenge siden jeg har badet, men gjorde det mye da jeg var liten. Men da var det ikke en morgenrutine, men som et høydepunkt på kvelden.


Det er ikke noe jeg gjør så alt for ofte (fordi jeg bruker så lang tid), men det hender en gang i blant. Gjerne hvis ingen andre er hjemme. Da kan jeg ha på musikk samtidig (vanntett telefon, yay) osv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • ES
  • ES
Alt fra fem minutter til en time. Avhenger av hvor travelt jeg har det, og hvilken sinnsstemning jeg er i.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Da kan jeg ha på musikk samtidig (vanntett telefon, yay) osv.


Wow, der høres jo smart ut. Du er en livsnyter! Jeg er ikke en som nyter livet, jeg nøyer meg med sukker på havregrynen.


Siterer ES:
og hvilken sinnsstemning jeg er i.


Det er ganske viktig. Det er vel lett å knuse speilet på en dårlig dag, og da trenger man mye tid på å rydde opp.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!