Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Patch


Kunne der si meg hva en patch er? Hva det gjør?
Jeg har akkurat vært på spaceworld og kjøpt meg to xbox spill(xbox 1) til
Xbox360. Jeg spurte mannen i disken om det gikk an å bruke det på Xbox 360 og han svarte: hvis du har harddrive!
Jeg har jo Hardrive.
Så kom jeg hjem å skulle teste spilet. Det virket ikke så jeg ringte tilbake til Spaceworld. Det var mannen som stod i disken og han sa at jeg måtte laste ned en patch. Jeg trenger seriøst hjelp. Jeg vil teste spillene som jeg kjøpte for 99kr.
  • 0
En patch er en ting du laster ned for og fikse bugs å/eller adde nye ting til spille. Hvertfall det en gjør når man patcher WoW. Åssen man patcher på xbox aner jeg dessverre ikke Spørr mannen i disken?
  • 0
Vel du må laste ned emulatoren for xbox spillet. Husk at ikke alle xbox spill har emulatorer. Du burde finne den på XBL
"Sticks and stones may break my bones, but words wont hurt me" "F***"
  • 0
putt internettledningen bak i Xbox 360-en. Koble til Xbox Live. Sett i spillet.

Voilà!
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Hvis det er så enkelt som Krish sier, er antagelig spillet ikke kompitabel med 360. Ellers kan det hende du må laste ned en patch/emulator.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Okay, her er en full "bruksanvisning":

1. Du må ha en DSL(ADSL) oppkobling eller bredbånd. Hvis ikke må det skaffes eller du kan ta med Xboxen til noen som har oppkobling. Husk at det ikke holder med harddisken, bare hele boksen, da emulatorer ikke lagres på harddisken.

2. Du må være registrert på Xbox Live. Etter at du har skaffet opkobling på nett må du trykke på knappen "join Xbox live" på dashbordet. Les eventuelt i medfølgende blekke for hjelp.

3. Når du er ferdig med registreringen og er online skal du starte spillet, er koblingen feilfri vil du få beskjed om at du trenger en oppdatering. Trykk på knappen merket "update". Konsollen må noen ganger restartes etter at emulatoren er installert.

Noen spill krever ikke å lastes ned emulatorer til. Eksempler på disse er Halo og Halo 2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!