Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Yay! Snø!^^


Snøen har lagt seg her i Oslo nå ... ( Antaglivis borte imorgen >< ) Men det er snø her nå!

Hvem digger ikke å sitte inne og spille hva en det er du måtte spille mens det snør?!

Jeg elsker det!

Det er også så mye mer ting og gjøre ute på vinteren. Snowboard, Twintip og Snødynking av småunger som kaster snøball på deg på vei hjem fra skolen

Hva syntes dere?
  • 0
Ja nå er det sikkelig snø i Molde i alle fall xD Men sen smelter vel fort den som vanlig.. >_< Jeg elsker når det er mørkt og det er kaldt ute om høsten/vinteren - god samvittighet til å sitte inne med ett spill
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Ingen snø i Vestfold nå.
  • 0
Enig med deg der Maggot Det er helt KONGE rett og slett!

Gleder meg til Jul Noen fler som gjør det eller ?
  • 0
Det er snø her i Trondheim også Det er både bra og dårlig: Bra: Spille mer
Dårlig: Ingen fotball
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Siterer SlippY:
Enig med deg der Maggot Det er helt KONGE rett og slett!

Gleder meg til Jul Noen fler som gjør det eller ?


Gleder meg veldig til jul ja .. Beste tiden på året^^, Akkurat når det gjelder jul, snø og alt det der er jeg 5 år
  • 0
Ohhhh...Hater snø! Særlig når jeg skal gå til skolen (eller bussen).
Det er så jævli trist og kaldt, utenom i jula da!
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Ohhhh...Hater snø! Særlig når jeg skal gå til skolen (eller bussen).
Det er så jævli trist og kaldt, utenom i jula da!


Jepp, enig der... Skolen om vinteren suger! Spesielt når du går på skole 8.00 til 15:30 vær dag. (Nesten) Men hva har man ikke juleferie til?
  • 0
Kjipt å bli våt når man går til skolen ja..
  • 0
  • Fili
  • Fili
Det er ikke bare det

Mørkt når du kommer, mørkt når du går ( går 15.30)

Dessuten snør det så og si aldri i stavanger. Bare slaps som blir til svære vannputter.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Tre ord: Faen.
  • 0
snøen kom i natt her huf kalt
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Snø for the lose.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Nå skal jeg bygge snøborger!
Bytta til nicket K!M
  • 0
gleder meg til tryvann åpner!
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Æsj, snø! Våte sko... det værste jeg vet.
Eneste gøy med vinteren er skøyter! Kjipt for meg at jeg ikke har skøyter.

Solparasitter trenger sol og sommer!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
I Ålesund snør det bra.
  • 0
Åh, hold kjeften på dere
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Her på Romerike har snøen lagt seg. Jeg har ikke vinterdekk på bilen! Det beste med vintern er ski! Heldigvis for meg har jeg ikke ski!
  • 0
Liker snø den første dagen den faller. Men hater når det smelter og blir våt snø , mellom snø og regn
"Sticks and stones may break my bones, but words wont hurt me" "F***"
  • 0
Nå snør det i Vestfold kl 19:00
  • 0
Elsker egentlig snøen, det som irriterer meg er kulda og at du blir så jævlig bløt! Skulle ønske det fantes en type varm snø som var om sommeren så man kunne ha snøball krig om sommeren uten å fryse ræva av seg

Holdt på å fryse ihjel i dag når jeg hadde det travelt og ikke fant jakka mi så vinden blåste gjennom genseren ellers er snø bra. Avtalt snøballkrig (er dårlig til å kaste og treffe så er bare gøy med lekekrig, ikke kasting på skolegården ) Snowboard og hvis jeg har nok tålmodighet til å bygge snøhule (har jeg ikke hatt de siste åra ) da er snø herlig!
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Liker ikke snø....Kaldt, glatt og går rundt å er på vakt for snøballer hele tiden...Og eg liker ikke ski, ake er kjedelig.....osv...
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
SNØ!!! kipt og bra på samme tid!
Buuuuuuurn!
  • 0
snør som f i moss nå, blir vel liggende til i morra tidlig;O
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!