Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjøp, selg & bytt


Siterer Subject 17:
Kan evt. hentes i Sandvika eller Hønefoss for 400,-


Du bor begge steder? Uansett tror jeg ikke at jeg har mulighet til å få kjøpt det atm.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg bor imellom, men kan møte kjøper så lenge det ikke er altfor langt unna Porto kommer på 34,- og leveringstiden er 1-2 dager.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg tenker å selge mitt Wacom Bamboo Fun (small) tegnebrett.

Brettet er i veldig bra stand og er både pent og lite brukt, og begynner kanskje å dra litt på årene. Alt av manualer, drivere, eske, penn med ekstra tupper, og beskyttelsesplast er med, samt tegneprogrammet ArtRage 2 (eller 2.5?).

Grunnen til at jeg selger brettet er at jeg har brukt det veldig lite, og det har de siste 2 årene bare samlet støv. Det er trist at det ikke blir brukt, men da jeg mistet tegneinteressen så ble heller ikke brettet brukt lenger. Jeg var veldig fornøyd med brettet da jeg brukte det.

Jeg vet ikke hva slike tegnebrett går for nå til dags, og det begynner å dra litt på årene. Multicom selger det samme brettet for 957kr, eller 1046kr med frakt.

Jeg tenker at 700kr er en god pris for et brett som er brukt så lite og er i så god stand. Dette er uten frakt, og hvis jeg må sende tegnebrettet i posten så er jeg villig til å dele fraktkostnadene 50/50 med kjøperen av brettet. Da blir totalprisen ca 760kr, alt ettersom hvor dyr frakten er.

Er det noen her som er interessert i et slikt tegnebrett?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Etter å ha sjekket litt rundt, så skjønner jeg at det er litt mye å be om 700kr for mitt Wacom Bamboo Fun tegnebrett. Ny pris er 500kr.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ikke meningen å trippelposte, men om noen her er interesserte i et tegnebrett så er det bare å ta kontakt og så kan vi diskutere prisen. Om dere mener 500kr er for mye så er det bare bra om dere sier ifra og kommer med et nytt forslag slik at man kan komme frem til noe fornuftig.

Om det er noen kamerainteresserte her så tenker jeg også å selge mitt tamron 70-300mm objektiv (nikon fatning). http://www.japanphoto.no/tamron-sp-di-vc-70-300mm-f-4-56-for-n
ikon


Det er både lite og pent brukt. Har ikke kommet frem til noen pris enda, men jeg tenker rundt 2000kr.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vil gjerne kjøpe pc spillene Lord of the rings battle for middleearth 2 og Armies of exigo
  • 0
Selger en billett til SpillExpo til 350,- (Helgepass, originalpris 391,-)
Skal være utstiller, og da trengte jeg ikke billetten min Ta kontakt PM!=)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Vil noen kjøpe civilization 5 for 70kr nytt selger bare koden(Steam) og kjøperen må være i Trondheim


Ta kontakt!
  • 0
PS3, hvis annet ikke er oppgitt.

- WRC 4 180,-
- Game of Thrones Sesong 2 Blu Ray 180,-
- Borderlands 2-bag 150,-
- Hitman Absolution til PC med Agency Gunpack DLC: 100,-
- NFS Most Wanted m/ online pass 100,-
- Max Payne 90,-
- Heavy Raine Move Edition 80,-
- Dragon Age Origins 80,-
- Mass Effect 2 80,-
- Rainbow Six Vegas + Splinter Cell Double Agent 80,-
- F1 Race Stars 50,-
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Assassins Creed Black Flag PS3: 270,-
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Metroid Prime Trilogy til Wii?
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Fortsatt til salgs:
Nfs 100
max Payne 80
Heavy rain 80
mass effect 80
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Er interessert i PS 1/2-spill og Spill til orginale XBOX.

Send gjerne en PM hvis du har noen spill du ville kvitte deg meg.
  • 0
Siterer bystjerna:
Er interessert i PS 1/2-spill og Spill til orginale XBOX.


Eg har ca. 10 spill til den originale Xbox.

Viss du er interessert? Skal skrive opp navnene på spillene når eg kommer heim.
Rainbow Mushroom
  • 0
SELGES ELLER BYTTES


SELGER rayman raving rabbids
brukt 2 ganger

gi bud eller bytt mot:

Spyro the eternal night wii eller ps2.

eller hvilket som helst annet ps2 spill eller wiispill

send pm
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det frister, men jeg ønsker ikke å bruke så mye penger på et skjermkort. Jeg venter på en eventuell 750 serie som jeg håper havner på rundt 1500kr. Ikke tolk dette som pruting, jeg mener ikke at jeg skal kjøpe 760 kortet ditt for 1500kr, det er bare uhørt.

Men folk setter sikkert pris på å vite hvor du bor og hvordan du ordner med evt. frakt osv??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hei,

Jeg ønsker å bytte Grand Theft Auto 5 og/eller Borderlands 2 (begge til PS3) for Call of Duty Ghost. Vi noen har dette spillet, ta gjerne kontakt på PM. Jeg bor i Bergen og betaler selvsagt frakt.
  • 0
Ønskes kjøpt:
The Art of Skyrim (art booken som fulgte med Collectors Edition). Til rette prisen, muligens interessert også i hele Skyrim Collectors Edition.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Selger en ikke så gammel Iphone 5s 16GB space grey. Tlstanden er som ny.

4000,-
  • 0
Har en kopi av Guns of Icarus Classic på Steam. Byttes gjerne mot andre spill.
mah boi
  • 0
Jeg har lyst til å selge min Bioshock Infinite Skyhook, for 400kr som er noe billigere enn det man finner på ebay. Esken følger ikke med, men det var strengt tatt ikke en veldig spennende eske. Ta kontakt om du er interessert.

Lagt til 2014-04-12 13:38:
Jeg vil også selge mitt Tamron 70-300mm objektiv med nikon fatning dx. Ny pris her rundt 2800kr, så 2000kr syns jeg høres fornuftig ut. Alt følger med (eske, manualer osv) og selve objektivet er både pent og lite brukt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tar en liten bump på denne.

Ønsker å Kjøpe Muramasa: Demon Blade til Wii. Har sett over alt, men finner det ikke. Så da lurte jeg på om det var noen her som er villige til å selge sin utgave av spillet. Er villig til å betale litt for det, så pris kan diskuteres. Send PM.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!