Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Days Gone så bra ut...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Days Gone så bra ut...


Ikke helt Spoderman tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Såååå, ang dette GR-treffet i sommer, kanskje vi skal begynne å planlegge det? Evnt hvor mange som kunne tenke seg å joine osv. ^^

Skal jeg lage en tråd eller noe?
  • 0
Siterer Quinzel:
Såååå, ang dette GR-treffet i sommer, kanskje vi skal begynne å planlegge det? Evnt hvor mange som kunne tenke seg å joine osv. ^^


Spørsmålet i denne sammenhengen er vel hvilke type mennesker som henger på GR per 2017 som har lyst å treffe andre fra nettet, og hvem som bor i det området hvor man planlegger å møtes.
  • 0
Ikke noe IRC i dag altså?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Derfor jeg spør for å finne ut det, og hvem vil vel ikke henge sammen? Det er jo bare koselig!

Oslo ofc.
  • 0
Siterer Quinzel:
Derfor jeg spør for å finne ut det, og hvem vil vel ikke henge sammen? Det er jo bare koselig!


Kan ikke du si litt om hvem du har lyst å møte?
  • 0
Bank meg om dere vil, men jeg er virkelig ikke solgt på Mario Odyssey.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer SirThomas:
Kan ikke du si litt om hvem du har lyst å møte?


Tror du ikke at hvis det var noen jeg spesielt ville møte at jeg hadde spurt de privat enn å spørre hele forumet om vi skal henge?

Men jeg mener jo alle aktive ofc. Nå synes jeg du er litt skeptisk her, SirT.
  • 0
Siterer Quinzel:
Men jeg mener jo alle aktive ofc. Nå synes jeg du er litt skeptisk her, SirT.


Haha, det er ikke det, jeg prøver bare å tegne et realistisk bilde. Første gangen jeg deltok på et GRMEETUP, skjedde det gjennom at jeg skulle besøke min far i Oslo, og JoEy_Odd var interessert i å møtes. Deretter slang A to the H og Predator seg på til slutt, så vi ble en fin liten gjeng.

På den tiden var vi en ganske sammensveiset gjeng som snakket sammen daglig. Hvor mange på dette forumet føler du idag at du kjenner godt nok og er trygg nok på til å møtes?
Jeg vil veldig gjerne treffe folk fra GR. Problemet er selvfølgelig tidspunktet og sted. Drar ikke til Oslo hver helg. Det er dessuten 4t fra der jeg bor til Oslo med bil.

Har sommerjobb ihvertfall de 2 første ukene av ferien, men har jo fri i helgene da.

Er ikke min egen herre akkurat, så tidspunkt og sted må dermed avtales med mine foreldre.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
Drar ikke til Oslo hver helg


https://www.youtube.com/watch?v=R3oSAVwcD4U
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fått liv i Irc chatten igjen altså. Kun for E3 antar jeg?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Fått liv i Irc chatten igjen altså. Kun for E3 antar jeg?

Vi kan jo gjøre det til en fast greie, kanskje en fast gang i uka. Hver dag blir kanskje litt mye/masete men en gang i uka burde da være mulig.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Siterer Elektro Banana:Fått liv i Irc chatten igjen altså. Kun for E3 antar jeg?
Vi kan jo gjøre det til en fast greie, kanskje en fast gang i uka. Hver dag blir kanskje litt mye/masete men en gang i uka burde da være mulig.


Enig der. En gang i uken høres bra ut. Spørsmålet er når. Føler helgen kan være farlig å ta det. På en måte er mange ferdig med jobb/skole, men på en annen måte er det ofte da folk planlegger ting
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Siterer Lt Mactawish:
Vi kan jo gjøre det til en fast greie, kanskje en fast gang i uka.


Digger denne idéen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg tror jeg kanskje er homofil
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg tror jeg kanskje er homofil


Desto mer interessant hva som egentlig skjedde kvelden du mistet jomfrudommen din.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg tror jeg kanskje er homofil


Så bra for deg!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Vi kan jo gjøre det til en fast greie, kanskje en fast gang i uka.


Det bør være mulig, såfremt man kommer frem til en dag og et tidspunkt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Desto mer interessant hva som egentlig skjedde kvelden du mistet jomfrudommen din.


Det var jo et normalt svar fra en normal fyr.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det var jo et normalt svar fra en normal fyr.


Normalt for han i alle fall.

Lagt til 2017-06-15 22:28:
Btw, kan folk drite i den fordømte like-funksjonen og faktisk svare folk i stedet? Idiotisk funksjon, er som å be om stillhet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Btw, kan folk drite i den fordømte like-funksjonen og faktisk svare folk i stedet? Idiotisk funksjon, er som å be om stillhet.


HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!11111!!234162531625""""

Jeg likte kommentaren din ... ,,, ))) /// ?
Siterer The Cookiemonster:
Btw, kan folk drite i den fordømte like-funksjonen og faktisk svare folk i stedet? Idiotisk funksjon, er som å be om stillhet.


Døden til GR, one like at a time.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!