Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Lt Mactawish:
Jeg er så latterlig dårlig på å få gjort arbeid i tide, jeg sitter når kl2 på natta og skal begynne på et essay for economics som skal leveres i morgen. I det minste har jeg fått unnagjort det meste av researchen...


Og der var all lærdom jeg har tilegnet meg om at det å starte sent ikke lønner seg. Jeg fikk nettopp resultatet og det endte med en First (72%).

Mener at karakteren er litt vel generøs men jeg kommer selvfølgelig ikke til å sparke opp kontordøren til foreleseren min for å klage
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Mener at karakteren er litt vel generøs men jeg kommer selvfølgelig ikke til å sparke opp kontordøren til foreleseren min for å klage


Burde du da virkelig gjøre. Rett skal være rett...... eller... rett skal være rett, så lenge rett hjelper en selv. Så nei, smart å la være.
Mye liv her ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mye liv her ja.


Alltid liv her
  • 0
Endelig ferdig med alt av innleveringer for året og bare en dag igjen til spring break. Selv om det blir mye repetering frem mot eksamen er det DEILIG å slippe å stresse med rapporter og annet dilldall
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Endelig ferdig med alt av innleveringer for året og bare en dag igjen til spring break. Selv om det blir mye repetering frem mot eksamen er det DEILIG å slippe å stresse med rapporter og annet dilldall


Akkurat på denne tiden av året, er jeg glad jeg ikke er student lenger xP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Akkurat på denne tiden av året, er jeg glad jeg ikke er student lenger xP


Gamlefar har talt!
  • 0
wew lad
mah boi
  • 0
Siterer SirThomas:
Gamlefar har talt!


Thms Lrsn pls.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Akkurat på denne tiden av året, er jeg glad jeg ikke er student lenger xP


Neida, kan ta det rolig i 2-3 uker til før det virkelig smeller.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Neida, kan ta det rolig i 2-3 uker til før det virkelig smeller.


Den følelsen av å vite at jeg ikke trenger å bry meg om sånt.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mye liv her ja.


Word ass.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Siterer The Cookiemonster:Mye liv her ja.

Word ass.


Folk flykter fra religionskriger, og her sitter dere og klager over mer aktivitet på et spillforum!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Folk flykter fra religionskriger, og her sitter dere og klager over mer aktivitet på et spillforum!


Aktivitet man til og med kan skape selv!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer remote:
Folk flykter fra religionskriger, og her sitter dere og klager over mer aktivitet på et spillforum!


Well, when you put it that way we sound kinda selfish....

Men om flyktningene tror de har det vanskelig nå bare vent til de integrerer seg i vesten og vil ha et kult norsk spillforum å sløse dagene sine på. MEN SÅ ER DET SÅ STILLE! Slike ting bare klarer de ikke relatere seg til.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Men om flyktningene tror de har det vanskelig nå bare vent til de integrerer seg i vesten og vil ha et kult norsk spillforum å sløse dagene sine på


Godt poeng. Jeg tenkte ikke langt nok fram i tid. VI MÅ FORBEREDE OSS PÅ FLYKTNINGESTRØMMEN!

Siterer Crazy Kraken:
Aktivitet man til og med kan skape selv!


Hø?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Godt poeng. Jeg tenkte ikke langt nok fram i tid. VI MÅ FORBEREDE OSS PÅ FLYKTNINGESTRØMMEN!


Bare fordi det virker som obligatorisk å spørre, men hvordan har dere moderatorer planlagt å håndtere denne flyktningestrømmen? Noen konkrete tiltak dere har klare? Har dere ressurser til å hjelpe alle? Kan dette føre til problemer i samfunnet som vi nå kjenner det? ER DERE KLARE FOR DET?
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare fordi det virker som obligatorisk å spørre, men hvordan har dere moderatorer planlagt å håndtere denne flyktningestrømmen? Noen konkrete tiltak dere har klare? Har dere ressurser til å hjelpe alle? Kan dette føre til problemer i samfunnet som vi nå kjenner det? ER DERE KLARE FOR DET?


Betimelig spørsmål av brukergruppen, men moderasjonen har bare som hensikt å moderere det som foregår på forumet og har ikke ansvar for flyktningekatastrofen per se, med mindre den høyere ledelse omfordeler arbeidsoppgavene, men det kommer nok ikke til å skje så lenge ingen griper produksjonsmidlene. Jeg må nok henvende deg til den høyere ledelse, som jeg for øvrig bare har hørt om, men som jeg aldri har sett selv, og som veldig få har sett, men som det finnes rykter om at eksisterer, for noe må jo styre oss ovenfra når vi går sånn i takt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen her som spiller Hearthstone og vil spille? Har ikke nok venner som spiller det, så prøver her. Vil akkurat DU du bli min Hearthstone venn?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer ElGamer:
ER DERE KLARE FOR DET?


Ja?

Siterer P-Dude:
Noen her som spiller Hearthstone og vil spille? Har ikke nok venner som spiller det, så prøver her. Vil akkurat DU du bli min Hearthstone venn?


Ikke så mye nå lenger. Det var gøy i starten, men dabbet fort av for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det var gøy i starten, men dabbet fort av


Akkurat som en runk, om du bare bruker hånden.
  • 0
700 sider snart gutta
mah boi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer SirThomas:
Akkurat som en runk, om du bare bruker hånden.


For en tilbakestående kommentar
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer SirThomas:
Akkurat som en runk, om du bare bruker hånden.


I så fall litt spent på hva du mener du skal bruke i stedet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
I så fall litt spent på hva du mener du skal bruke i stedet.


Alle vet at albuekroken funker best
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!