Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva har du kjøpt?


Siterer Taktikkeren:
En ny Tufte-bokser. Yeeah!


Er de behagelige?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Måtte kjøpe 1 år med PlayStation Plus siden jeg var gått tom.
Siterer SirGalahad:
Måtte kjøpe 1 år med PlayStation Plus siden jeg var gått tom.


Mistenker at jeg går tom snart selv, mener å huske at jeg bare skaffet tre måneder sist.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer SirGalahad:
Måtte kjøpe 1 år med PlayStation Plus siden jeg var gått tom.

Kan man ikke sette den på auto? at han kjøper for deg vært år?
Siterer Xtord:
Kan man ikke sette den på auto? at han kjøper for deg vært år?


Jo men selv har jeg hatt problemer med å kjøpe gold til xboxen på konsollen, så jeg kjøper bare et kort med en kode bakpå som jeg kjøper en gang i året.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Xtord:
Siterer SirGalahad:Måtte kjøpe 1 år med PlayStation Plus siden jeg var gått tom.
Kan man ikke sette den på auto? at han kjøper for deg vært år?


Ingen anelse, men jeg gjorde som Cookie og kjøpte 3 mnd sist gang jeg kjøpte, så nå tenkte jeg at det kan være greit å bare ha 1 år, så ser jeg om jeg vil fortsette å abonnere på Ps+ når jeg er ferdig med det året.

Siterer sideswipe:
Jo men selv har jeg hatt problemer med å kjøpe gold til xboxen på konsollen, så jeg kjøper bare et kort med en kode bakpå som jeg kjøper en gang i året.


Yeah, like greit det!
Siterer sideswipe:
Jo men selv har jeg hatt problemer med å kjøpe gold til xboxen på konsollen, så jeg kjøper bare et kort med en kode bakpå som jeg kjøper en gang i året.

Skjønner, ja litt irriternde med det. Jeg betaler faktisk bare en måned omgangen, noe jeg kanskje burde endre til 3.

Siterer SirGalahad:
Ingen anelse, men jeg gjorde som Cookie og kjøpte 3 mnd sist gang jeg kjøpte, så nå tenkte jeg at det kan være greit å bare ha 1 år, så ser jeg om jeg vil fortsette å abonnere på Ps+ når jeg er ferdig med det året.

Ja, det kan jo være smart
Siterer Xtord:
Skjønner, ja litt irriternde med det. Jeg betaler faktisk bare en måned omgangen, noe jeg kanskje burde endre til 3.


Hvis du kjøper 1 år sparer du i hvertfall litt penger, enn hvis du kjøper 3 mnd om gangen. Derfor jeg kjøpte 1 år, så kan være lurt å oppgradere ja
Siterer SirGalahad:
Hvis du kjøper 1 år sparer du i hvertfall litt penger, enn hvis du kjøper 3 mnd om gangen. Derfor jeg kjøpte 1 år, så kan være lurt å oppgradere ja

Får all del, jeg ser den. Så aboslutt. Har vært innom tanken, men så henger grunnen til at jeg bruker 1 måned at jeg bruker ps4 veldig av å på hvis jeg først bruker den så bruker jeg den fort en god stund altså kanskje 2-3-4 uker å så fort et avbrekk på 2-3 uker osv. Absolutt jeg ser den
Siterer Xtord:
Siterer SirGalahad:Hvis du kjøper 1 år sparer du i hvertfall litt penger, enn hvis du kjøper 3 mnd om gangen. Derfor jeg kjøpte 1 år, så kan være lurt å oppgradere ja
Får all del, jeg ser den. Så aboslutt. Har vært innom tanken, men så henger grunnen til at jeg bruker 1 måned at jeg bruker ps4 veldig av å på hvis jeg først bruker den så bruker jeg den fort en god stund altså kanskje 2-3-4 uker å så fort et avbrekk på 2-3 uker osv. Absolutt jeg ser den


Ja, forstår! Ikke vits å kjøpe et helt år om du bare bruker den annenhver måned elns. ja!
Kjøpte to filmplakater:

La Haine
Scarface
Siterer SirGalahad:
Kjøpte to filmplakater:

La Haine
Scarface

Nice, hvor kjøper du plakter fra?
  • 0
Siterer Xtord:
Nice, hvor kjøper du plakter fra?


Som oftest nettet, men Scarface fant jeg på Outland for 99kr.
Plukket omsider opp Fallout Monopoly. Og madammen insisterte på at vi også skulle kjøpe Harry Potter Wizards Chess.

Kjøpte nesten collectors edition av RE7 også, men det får vente. Vil ha Baker mansion på hylla, men 1000kr er litt drøyt
Forhåndsbestilte (sue me) ME:Andromeda og GR:Wildlands
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Forhåndsbestilte (sue me)


God damn it!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
For Honor - 599,-
Mass Effect: Andromeda - 499,-

Xbox One
The D' is silent.
Ble ikke noe storhandling på fredag, men fikk rasket med meg et par ting.

evoSPEED 1.4 fra Oslosportslager.
Corsair Void Pro fra Komplett. (Anbefaler IKKE Razer Kraken Mobile til PC...)

I tillegg plukket jeg opp Bayek og Aya fra Gamestop. Mangler bare surpumpen sjøl (les: Connor) for å fullføre samlingen med alle hovedkarakterene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Kjøpte meg nylig Kirby Battle Royale og Xenoblade Chronicles 2
  • 0
Hardisk t ps4(Seagate game drive 2tb),
samt en ny kontroller. Noen har valgt å søle ned nåværende kontroll, slik at noen av knappene har slått seg vrange. Irriterende.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
En mountain dew
Rainbow Mushroom
  • 0
En mobil(Huawei p10 lite) og en bok (Fire and Fury av Michael Wolf).
Og noen deksler til nevnte mobil.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
PS4 pro fra komplett.no.3700 eller 3800.
Den gamle valgte å streike etter 18 mnd.. lurer på hva jeg egentlig gjorde med den kvitteringen..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!