Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Finnes det ting som man ikke kan dø av? [lek]


Uuum, den var vanskelig den Zyrocz

Jo ... sier jeg bare.

"Det er ikke farlig å skrive et humørikon på GR.
  • 0
Jo, det finnes en syk mann som hater humørikoner og dreper alle som publiserer det på GR

Det er ikke dødelig å skrive at det ikke er dødelig!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jo, for hvis du skriver at det ikke er dødelig, får du en telefon som forteller deg at du dør om 7 dager.

''Det er ikke dødelig å dride (på dansk)''
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jo, for du kan dride deg ut, og bli skutt!

Det er ikke dødelig å svettegame!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jo. Fjernkotrollen kan slippe ut av hånden din, treffe TV'en og sprette tilbake og treffe deg i hodet i en voldsom fart. I tillegg kan du dø av dehydrering.

''Det er ikke dødelig å teste om du kan fly ved å hoppe ned fra en skyskraper''
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jo, du kan bli truffet av et terrorist-fly! ( )


Det er ikke farlig å bjeffe til fremmede!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jo, å bjeffe til fremmede kategoriseres som farlig i land syd for Sahara i grupper på flere enn tre mennesker, så frem til at de har syfilis og andregradforbrenninger på venstre kneledd. Dette er selvfølgelig bygget på et flerkulturelt syn på menneskets iboende trang til underbyggende bebygning i gonkav-prinsippets ånd. Det er viktig å understreke at etterligning av dyr blir sett på som noe bestialsk, dermed kan menneskene med syfilis forveksle deg med den forrige samleiepartneren og drepe deg.

"Det er ikke dødelig å male et maleri mens man spiller fiolin og samtidig tilfredsstiller seg selv med et papirark og en skrutrekker".
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jo, fiolinen kan være lagd av Tyrannosaurus Rex.

"Det er ikke dødelig å høre hjemme i Klappeland"
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jo, for Klappeland er en Nuclear Test Site.

''Det er ikke dødelig å asfaltere en gate med en bie og en traktor''
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jo, du kan asfaltere deg selv fast i bakken, og dø!

Det er ikke farlig å klatre 0,5 meter høyt
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jo, du kan slå hodet om du faller ned.

Det er ikke dødelig å ikke eksistere.
  • 0
Du er kometforsker. Å ikke eksistere, vil si å aldri leve, og derfor heller aldri dø.
Så.
You're right. ^^


"Det er ikke dødelig å tro på Gud."
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jo, man kan sovne stille inn!


Det er ikke dødelig å eksistere i en verden hvor man ikke kan dø!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du kan bli teleportert ut av den verdenen, voldtatt av en hund så hardt bak at du dør.

Det er ikke dødelig å røyke rottegift
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Jo, du kan skli og dette forran en bil mens du røyker det.

Det er ikke dødelig å skli og dette forran en bil
Veni, vidi, avicii
  • 0
...
Sier seg selv dette er dødelig.

Det er ikke dødelig å eksistere. (Tygg på denne, nå. Eksistere betyr ikke å leve..)
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jo, det er dødelig å eksistere, for man eksisterer i en verden hvor man kan bli utsatt for alt for mye dødelig.

Det er ikke dødelig å være aktiv på Gamereactor 24/7!
  • 0
Det er dødelig siden du ikke gjør annet enn GR 24/7! No Food, no water, no life!

Det er ikke dødelig å drikke vann!
  • 0
Altså, jeg er rimelig sikker på at det er fysisk umulig å le seg i hjel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Glorfiendel, du glemte å svare ElGamer.

Siterer Glorfindel:
Altså, jeg er rimelig sikker på at det er fysisk umulig å le seg i hjel.


http://en.wikipedia.org/wiki/Death_from_laughter

Det er ikke dødelig å høre på musikk på lav lydstyrke.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det er ikke dødelig å høre på musikk på lav lydstyrke.


Når du hører på musikk på lav styrke, må du konse for å få med musikken. Det gjør deg uoppmerksom, og plutselig ble to påkjørt av toget.

Det er ikke dødelig å leke med bobleplast.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!