Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Flink i Paint/Photoshop o.l? sjekk her


Gawd.. skulle sjekke det opp, men glømte det xD haha
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
De var jo heftige begge to ! skal be de andre i klanen se på dem
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha, alle bruker den samme forken xD
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Haha, alle bruker den samme forken xD


Stress å tegne selv og skanne inn. La ikke merke til det før du nevnte det nå
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nå har jeg retta på skriveleifen Laster den opp hvis dere finner ut at det er den dere skal bruke! ;å si jeg egentlig likte Heretic sin best ;)
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Spurte noen av de andre i klanen, "Tøff" og "Masterniceolainen " var blant svara jeg fikk Tror vi går for din The Heretic, takk for alle bidrag ;)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Bruker du ps Heretic? Kunne tenkt meg den skriften du brukte
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Bruker Photoshop CS4, ja. Fonten fant jeg her:
http://www.dafont.com/feast-of-flesh-bb.font
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg som holder på å lage Bernt og Erling logo!
Decyfered!
  • 0
Takker Heretic dreven i ps eller?
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Har drevet med det på fritidsbasis i noen år nå, så jeg har vel kanskje lært et og annet gjennom årene
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

Mange måter å gjøre det på: https://www.storexppen.eu/articles/12-beste-gratis-tegneprogram-for-maling-og-Illustrasjon.html

 Selv bruker jeg både photoshop og paint tool SAI til å tegne, og noen foretrekker å bruke tegnebrett fremfor mus. Det krever litt tilvenning da men. 

Om du ikke ønsker å bruke veldig masse penger på photoshop med en gang(og ikke vil ta det ned ulovlig), så kan du prøve Krita. Gratis program og ganske likt photoshop.

  • 0

Fint, takk for at du deler

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!