Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ferdigpizza-tråden


Gratulerer? Gratulerer.
  • 0
  • Los
  • Los
Rustica Pepperoni Calabrese er min personlige favoritt for tiden
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Noen som vil anbefale Grandiosa kebabpizzaen?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Los:
Rustica Pepperoni Calabrese er min personlige favoritt for tiden


Du har min stemme.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Los:
Rustica Pepperoni Calabrese er min personlige favoritt for tiden



Den er meget god!
  • 0
Holder meg unna papp-pizza ferdigpizza jeg ass. Skal jeg ha pizza, så lager jeg den selv. #GordonRamsay.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Holder meg unna papp-pizza ferdigpizza jeg ass. Skal jeg ha pizza, så lager jeg den selv. #GordonRamsay.


Du? Lage mat? HAHAHAHHA
  • 0
Siterer SirGalahad:
Du? Lage mat? HAHAHAHHA


Ja? Svært dyktig kokk jeg skal jeg si dem.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja? Svært dyktig kokk jeg skal jeg si dem.


Nå må du gi deg.. hahaha
  • 0
Siterer SirGalahad:
Nå må du gi deg.. hahaha


https://www.youtube.com/watch?v=PV3_UHG73oQ
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ikke ofte vi går for frossenpizza lenger, men hvis vi er skikkelig late eller jeg er alene en dag, går det an. Og hvert fall nå som Big One Hot Hawaii har dukket opp (igjen). Den er hva jeg vil kalle høyst akseptabel.
Og ja, jeg er blant de som mener ananas hører hjemme på pizza. Det er dog bare min bror som er enig, så det er uhyre sjelden jeg faktisk har tillatt med å inkludere det opp gjennom.

Har pizzavanene deres endret seg siden 2015?
Her i gården hender det fremdeles vi bestiller pizza, men det blir som regel et tredjevalg, hvis vi har glemt å handle og ikke gidder å lage noe av det vi har. Pizza er blitt en litt tung og kjedelig greie. En har utallige muligheter, men det smaker omtrent det samme hver gang likevel.
Dukker stadig opp nyheter i frysedisken og på diverse menyer, men en har liksom ikke lyst til å teste samtlige lenger. Eller er det bare oss?
  • 0
Det ser veldig spennende og forlokkende ut, men jeg vil avstå.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!