Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ferdigpizza-tråden


Siterer Mexis:
Spiser egentlig svært sjeldent ferdigpizza, men Big One er en av de bedre produsentene.


Enig i at Big One er av de bedre. Blir som oftest Big One når jeg først skal ha meg en frossenpizza.
  • 0
Siterer ElGamer:
Blir som oftest Big One når jeg først skal ha meg en frossenpizza.


Hvilken smak? Går som oftest i den vanlige Classic eller Trippel Cheese for min del.
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvilken smak? Går som oftest i den vanlige Classic eller Trippel Cheese for min del.

Synes alle er bra. Er sjeldent jeg som handler, blir som regel min mor, og hun går for den klassiske. Min søster pleier å velge baconvarianten som også er god. Den beste var Hot Mexican, men ganske sikker på at den ikke produserer lenger. Forresten, den nye, New York Grilled Steak ser også veldig god ut.
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvilken smak? Går som oftest i den vanlige Classic eller Trippel Cheese for min del.


Er selv mest glad i Trippel Cheese, og Take Away pizzaene. Men alle funker, og det er jo lett å gjøre de enda bedre med å slenge på litt ekstra fyll. Har jo lagt en 7 Cheese pizza med grunnlag i Trippel. Bare la til "litt" mer ost.

Siterer Mexis:
Forresten, den nye, New York Grilled Steak ser også veldig god ut.


Den er grei, selv syntes jeg at den manglet litt smak. Men en god pizzadressing, så er ikke det et problem.
  • 0
Må si at Grandis er helt greit, men Big One er nok best. Liker veldig godt Onion and Garlic dressingen, smaker som den de bruker på Norgespizzaen. Mmmmm...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Blir vel å prøve den med tiden, men min go-to favoritt av ferdig pizza er helt klart Big One: American Bacon. Så når jeg skal lage enkel middag så blir det ett vanskelig valg mellom noe jeg vet er godt, og noe som kan være godt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
For å være helt ærlig, så synes jeg de fleste kjøpepizzaer smaker som papp. Jeg spiser ikke pizza veldig ofte heller, men skal det være noe, så blir det stort sett hjemmelaget. Eller eventuelt restaurantpizza.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har du smakt papp?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer ElGamer:
Er selv mest glad i Trippel Cheese


Foretrekker definitivt Classic.

Er så fantastisk at vi har funnet det utrolig relevant å diskutere pizza!
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Har du smakt papp?


Ja, måtte jo sammenligne,
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Er så fantastisk at vi har funnet det utrolig relevant å diskutere pizza!


Pizza er jo livet.

Siterer Glorfindel:
Ja, måtte jo sammenligne,


Da så.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Har du smakt papp?


Har faktisk smakt papp, og for min del, så fortrekker jeg pappen fremfor Grandiosa. Er vel den pizzaen jeg misliker aller mest.
  • 0
Noen som har forslag til en veldig liten ferdigpizza, men ikke så liten at den ikke klassifiseres som pizza?

Planlegger russeknuten "fire pils og en pizza", som går ut på at man skal drikke fire 0,33 enheter pils og spise en pizza i løpet av sangen "Fire pils og en pizza" av Åge Aleksandersen. Den varer vell i ca fire minutter. Så en liten pizza hadde hjulpet.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Flere som har smakt Grandiosa Helmax? Tror det var det den het. Spiste den en del i vinterferien på hytta. den var faktisk ganske imponerende.

Siterer Ash Ketchum:
Planlegger russeknuten "fire pils og en pizza", som går ut på at man skal drikke fire 0,33 enheter pils og spise en pizza i løpet av sangen "Fire pils og en pizza" av Åge Aleksandersen. Den varer vell i ca fire minutter.


Den russeknuten skulle vi også hatt da jeg var så ung. Jeg hadde gjort det lett. Har du spist et russekort, da? Jeg ble veldig kvalm av det, men det gikk.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Noen som har forslag til en veldig liten ferdigpizza, men ikke så liten at den ikke klassifiseres som pizza?


Kommer helt an på hva som kan klassifiseres som pizza. Du har jo sånne innbakte du kan få som små pizzaer, eller du kan jo og lage din egen lille. Ellers er vel Restorane pizzaene forholdsvis småe.
  • 0
Siterer remote:
Jeg hadde gjort det lett. Har du spist et russekort, da? Jeg ble veldig kvalm av det, men det gikk.


Har ikke tenkt til å gjøre det heller. Tar de russeknutene jeg tror kan være morsomme. Er ikke russ for å gjøre knuter, men for å ha det artig

Siterer ElGamer:
Kommer helt an på hva som kan klassifiseres som pizza. Du har jo sånne innbakte du kan få som små pizzaer, eller du kan jo og lage din egen lille. Ellers er vel Restorane pizzaene forholdsvis småe.


Tenkte på å lage min egen, men da blir det jo fort "Ta en smule pizza, og 4 pils i løpet av sangen", og det blir vell å klassifisere som juks. Tenkte også på Restorane. Det finnes altså ikke mindre enn det?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Glorfindel:
hjemmelaget

Hjemmelaget kan være veldig godt. Nå blir jeg dette litt off-topic, med mindre en moderator gjør så den handler om all slags pizza, men lager du langpanne? Vi har en slik rund fin steinplate vi legger i ovnen så det blir litt italiensk over det hele. Mye bedre enn langpanne.

Siterer Ash Ketchum:
Noen som har forslag til en veldig liten ferdigpizza, men ikke så liten at den ikke klassifiseres som pizza?

Mener Dr. Oetker har noen litt mindre pizzaer. Casa di Mama skal vel være en av dem. Den er forresten en av de beste.

Trekker forresten tilbake det med at Big One er best. Dr. Oetker er klart best. Den med kylling og spinat, nam!

Forresten veldig ålreit at noen korrigerte navnet på tråden.
  • 0
Siterer Mexis:
Hjemmelaget kan være veldig godt. Nå blir jeg dette litt off-topic, med mindre en moderator gjør så den handler om all slags pizza, men lager du langpanne? Vi har en slik rund fin steinplate vi legger i ovnen så det blir litt italiensk over det hele. Mye bedre enn langpanne.


Den egentlige pizza-tråden har ikke vært kommentert siden 2008, så jeg tror ikke det er så veldig farlig

Men jeg lager vel som regel langpanne. Har ikke veldig mange andre muligheter, verken hjemme eller på hybelen. Men nå skal det sies at en langpanne nærmest er en nødvendighet også. Jeg er tross alt et matvrak som kan finne på å spise hele greia selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men jeg lager vel som regel langpanne. Har ikke veldig mange andre muligheter, verken hjemme eller på hybelen. Men nå skal det sies at en langpanne nærmest er en nødvendighet også. Jeg er tross alt et matvrak som kan finne på å spise hele greia selv.

Føler det blir så mye deig med langpanne. Men hvis man prøver å lage den tynn så blir det nesten plaskete vått.
  • 0
Siterer Mexis:
Føler det blir så mye deig med langpanne. Men hvis man prøver å lage den tynn så blir det nesten plaskete vått.


Ja det er alltid et voldsomt herk å få den deigen på plass. Men allikevel synes jeg det nesten blir for lite hver eneste gang...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg kan faktisk anbefale deg å gå til innkjøp av en slik pizzastein. Hvis du liker slik type pizza da.
  • 0
Siterer Mexis:
Hvis du liker slik type pizza da.


Italiensk (lignende) pizza er aldri feil. Kanskje jeg bør vurdere det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har fått sansen for Dr. Oetker i det siste. Gikk stort sett i Grandiosa eller Big One før, men nå som den lokale butikken har begynt å ta inn Dr. Oetker (bor midt i ingenmansland) har det for det meste gått i det. Skorpen er helt klart det beste som er å oppdrive når det kommer til ferdigpizza, fyllet er jo også i en klasse for seg selv.

Men hovedsaklig går det i hjemmelaget, det er jo null stress sånn egentlig. Om man kan å bake, så er det jo ingenting i å bake deigen selv, fyllet bruker jeg også å lage selv. Baker i langpanne, men har lenge vurdert en slik pizzastein det har blitt snakket om her i tråden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Big One. Ferdig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har dere spist ferdigpizza i Amerika? Det er helt sjokkerende hvor mye bedre norsk ferdigpizza er enn amerikansk, noe jeg fant høyst interessant. Det er et eller annet utrolig eget og deilig med en Grandiosa eller Big One, som gjør det en veldig god løsning når du er sulten og keen på noe lett. Dette er ikke tilfellet med amerikanske ferdigpizzaer. Jeg liker dem ikke. De smaker som skitten billigpizza. Noe norsk egentlig også er - men det er et eller annet med det som gjør dem veldig genuine og gode.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!