Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ferdigpizza-tråden

Tommy Tomster
Tommy Tomster
Ja hva er egentlig best å slenge i ovnen hvis man ikke gidder å lage god middag

Ryuzaki
Ryuzaki
Ferdig Pizza er jo digg. Liker best Big One Classic og Grandiosa med Kjøttdeig og løk

Missing Avatar
Croius
Siterer dark samus nemesis:
http://www.likelihoodofconfusion.com/wp-content/uploads/2007/11/

spam.jpg

Den skjønte ikke jeg.

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
heljar
heljar
Siterer Croius:
Citerer dark samus nemesis:http://www.likelihoodofconfusion.com/wp-content/uploads/
2007/11/

spam.jpg

Den skjønte ikke jeg.

Ikke så mye å skjønne egentlig. dark samus nemesis foreslo bare å slenge SPAM (noe ekle kjøttgreier) i ovnen.

Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
Missing Avatar
Croius
Spam smaker oppkast. Så skjønner fortsatt ikke.

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Missing Avatar
blyantkvesser
Big One med pepperoni og ananas er faktisk veldig god hvis du bare vil kose deg med en rask pizza Godt fyll, og tykk og luftig bunn!

[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
quakecry
quakecry
Big one classic/Big one pepperoni/Big one resturant = <3<3<3<3<3<3

bendik920
bendik920
big one restaurant for oss som har cash

fargen på denne teksten matcher bildet mitt
KamikazeKnut
KamikazeKnut
Hjemmelaget pizza . å vent, slenge i ovnen, dårlig tid. eeeh. Grandis?

Big man, pig man, ha ha charade you are.
Tommy Tomster
Tommy Tomster
personlig liker jeg best de resturante pizzane.
takk for at dere svarer folkens

KamikazeKnut
KamikazeKnut
Siterer Tommy Tomster:
Ja hva er egentlig best å slenge i ovnen hvis man ikke gidder å lage god middag

Det er opp til hver enkelt! hvis du liker tynn bunn: Resturante.

Tykk bunn:Big one.

Big man, pig man, ha ha charade you are.
Missing Avatar
Traxgen
Pizza superiore eller noe (den er liten med jalapeno og pepperoni) ost og pølse oppå før den stekes=DIGG!

Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
Duck Song
Duck Song
Ferdigpizza er greit nok. Men hjemmelagd er alltid best!

mah boi
Mexis
Mexis
Har noen smakt den nye Grandiosamodellen? Med ost i bunnen og greier. Smaker ikke så vanvittig godt, men er helt grei.

SirThomas
SirThomas
Denne tråden passet perfekt for meg idag, jeg har tilfeldigvis hatt TakeAway Big One.

Mexis
Mexis
Siterer SirThomas:
TakeAway Big One.

Tror ikke jeg har smakt en av de modellene der enda. Spiser egentlig svært sjeldent ferdigpizza, men Big One er en av de bedre produsentene.

Ash Ketchum
Ash Ketchum
Noen som har smakt Grandiosa Helmax? Har bare hørt sangen, men har ikke fått smakt den ennå. Hvordan er den?

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mexis
Mexis
Siterer Ash Ketchum:
Noen som har smakt Grandiosa Helmax? Har bare hørt sangen, men har ikke fått smakt den ennå. Hvordan er den?

Den er ålreit. Det vil si, pølseskivene er saftige og store, paprikaen er søt og osten i bunnen gjør den sprøere, men det ligger en litt rar smak der, bak alt annet, men jeg vil fortsatt anbefale deg å prøve den. Husk at alt du ikke har prøvd kan potensielt være en ny favoritt.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!