Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


desverre gikk det ikke

jeg ønsker meg shogun 2 total war NÅ
i'm the servant of the secret fire
  • 0
desverre gikk det ikke

Jeg ønsker meg ikke Shogun 2 nå.
''eh'' - Link
  • 0
du fikk det fordet så du ga det til meg


jeg Ønsker meg diare
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Du har spist for mye fiber å får en sunn kabel isteden.


Ønsker meg gress
  • 0
Du får gress, synd at det var fra en beitemark hvor det var fullt av bæsj i gresset.

Jeg ønsker meg en ny printer.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Du får ein ny printer fra kina med det viste seg å vere ein stor feit mobil med svart kvit sjerm.

Ej ønska mej 10 Liter med drue juice <5
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Du får 10L drue juice, men etter du har drukket alt opp drar du av etikken. Under den finner du en ny etikett som det står "SEMEN" på! Enjoy

Jeg ønsker at .pdf skal omnavnes til .pedofil
Er bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI
  • 0
Seriøst, folk bør lese reglene før man blir med på en lek. Man skal OPPFYLLE ønsket, SÅ ødelegge det.

Siterer mikkelrevmann:
Jeg ønsker at .pdf skal omnavnes til .pedofil


Det omnavnes til pedofil, meeeen siden pedofili er forbudt kan man ikke laste ned gr blader lenger...

Jeg ønsker meg en tynnere genser.
  • 0
du fikk en tynnere genser men den ble ødelagt i vask.

jeg ønsker at jeg var hitler!
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Du blir Hitler, og ender opp som verdens mest forhatte mann med en kule i huet.

Jeg ønsker meg en større tissefant.
  • 0
Du får en større tissefant. Det er dessverre ikke din egen som blir større, men typen din sin. Den er så stor at det nesten ikke er mulig å gjennomføre en penetrering i din anale lukkemusklatur. Det ender med sterke smerter i underlivet akkompagnert med blødende åpne kjøttsår, som kun kan lindres med en super Stimpax som du kjører rett i såret hovudflate. I ukene som følger, blir dine problemer med avføring så problematiske at du blir nødt til å få utlagt tarm.

Jeg ønsker meg en advendttid kjemisk renset for håndball-wm
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Du får en større tissefant. Det er dessverre ikke din egen som blir større, men typen din sin. Den er så stor at det nesten ikke er mulig å gjennomføre en penetrering i din anale lukkemusklatur. Det ender med sterke smerter i underlivet akkompagnert med blødende åpne kjøttsår, som kun kan lindres med en super Stimpax som du kjører rett i såret hovudflate. I ukene som følger, blir dine problemer med avføring så problematiske at du blir nødt til å få utlagt tarm.

Jeg ønsker meg en advendttid kjemisk renset for håndball-wm


Win. Takk for latteren.
  • 0
du fikk en adventstid uten håndball, men kjemikaliene muterte håndball spillerne så nå har vi adventstiden stappe full med tentakkel ball

jeg ønsker et ønske ødelagt
Life is wonderful... but why?
  • 0
Det får du ikke. ('cause there is no wish.. --')

Ønsker meg juleferie asap!!
''eh'' - Link
  • 0
Du får Juleferie A.S.A.P. Altså juleferie at some arbian's penis.

Jeg ønsker meg kaos.
  • 0
Du får kaos, men chuck norris fårmere kaos og ødelegger ditt kaos.

Jeg vil slutte
  • 0
Du får slutta, men blir skremt av en stammeleder fra regnskogen i brasil til å begynne igjen. (scary)

Jeg vil sundt godteri som faktisk smaker GODT!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg vil sundt godteri som faktisk smaker GODT!


Du får en pose med økologiske furukongler dyppet i kvae.
Smaken er så overveldende fantastisk at du eksploderer i en sky av ren awesomeness.

En gruppe forskere fanger skyen og bruker den til å sprøyte verdens åkre, som nå blir så rike på vitaminer at alle som spiser noe med dette innholdet går inn i en Forrest Gump aktig transe og jogger/løper til de dør...

Kroppene blir naturlig nok til jord hvor nye furuer vokser opp,
konglene høstes og alt gjenntar seg i det uendelige.

Wait... to much?

Jeg ønsker at jeg ikke hadde så ekstrem høydeskrekk.
  • 0
Du blir så ekstremt mørkredd istedet.

Jeg ønsker meg TES V: Skyrim!
  • 0
Siterer PerPenger:
Jeg ønsker meg TES V: Skyrim!


Det får du, men det viser seg å være en uferdig betaversjon, som ødelegger alle forhåpninger du har til spillet.

Jeg ønsker meg en cola og en grandiosa.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Du får en cola og en grandiosa, men på grunn av for mye fett og sukker dør du av en blodpropp.

Jeg ønsker meg en kinesisk ape.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du får en xenofob kinesisk ape. Den Dreper ALLE som ikke er kinesere.

Jeg ønsker meg en pc.
  • 0
Du får en PC, men de misforsto og trodde at PC stod for "Penis Chocolate".

Det var altså det du fikk



Jeg ønsker meg en massiv spillsamling med masse bra spill!!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du får en massiv spillsamling av masse bra spill, men desverre drunket du i spillene og ble aldri sett igjen

Ønsker å være med i en bollywood film!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Du får en rolle i en bollywood film, men du spiller en stein rekvisitt. Steinen ligger oppå et fjell langt borte i bakgrunnen og det er umulig å se den uten å se med kikkert på TV-skjermen. Egentlig fikk du ikke en rolle, du ville bare være linselus så du stilte deg i bakgrunnen uten at film crewet merket deg.

Jeg ønsker meg tre geiter og et elektrisk trekkspill
Veni, vidi, avicii
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!