Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


Du får et vepsebol, et sånt snope vepsebol. Men det er gammelt og fylt med myggel.

Jeg ønsker meg en sånn "bytt navn" funskjon på GR.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Det kommer en "bytt navn" funksjon på GR. Alle som trykker den, derimot, får GR-aids, og alle stjernene dine forsvinner.


Jeg ønsker meg A7X
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du får A7X. Men problemet er at jeg ikke vet hva A7X er, så du får det og ingenting blir ødelagt.... untatt deg, fordi katten i nærheten kommer og klorer deg i øynene, slik at du blir blind, så går du ned til en brygge og faller nedi og drukner.

Jeg ønsker meg noe mat! Som jeg skal spise nå.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du får mat... En gammel halvspist baguette, som er full av Venoms piss, og som har fått den grønne fitta til mormora di til å komme....


Jeg ønsker meg en brødskive!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du får en muggen brødskive!

Jeg ønsker meg en fjerde stjerne! Vote
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Jeg stemte på deg... Men du fikk ikke stjernen (What, facts )

Jeg ønsker meg en ball...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du får en ball, men den flyr i hodet på deg og får deg til å miste hukommelsen

Lagt til 2010-07-06 12:58:
Jeg ønsker meg.... Et fly! Slik at jeg kan reise til England. Og flyet skal være ti TIPP TOPP stand, slik at jeg kan fly til England uten at flyet støter på problemer!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du får et fly som er i tipp topp stand... Men det er Ryan Air! o.0

Jeg ønsker meg et lite stykke himmel...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Heh, Makka Pakka får hodet sprengt, men ikke av Teletubbiene! The Terminator kommer og plaffer'n i hodet med en Light Machinegun! Etter det kommer Teletubbiene og drikker opp hjernegørra! (What, I still ruined your wish!)

Jeg ønsker meg en Smosh action-dukke xD
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du får den, men den biter av pikken din!

Jeg vil ha en kake
  • 0
Kaken er en løgn, det burde du vite!

Jeg vil ha en PSC (Personal SuperComputer)
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Track Death:
Du får et fly som er i tipp topp stand... Men det er Ryan Air! o.0

Jeg ønsker meg et lite stykke himmel...


GENIAL!


Du får en PSC, men den er så smart at han hacker det amerikanske forsvaret og bomber deg med en UAV armert med raketter.


Jeg ønsker meg en ekstern HDD.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du får en ekstern HDD. Men dessverre er den fra Nord Korea. Du ender opp med psysisk og fysiske sykdommer, hvor du ender opp med å danne en kult, der dere tilba Kim Jong II. Denne stiftelsen ble dessverre for populær, at dere skulle gå igjennom en selvmordspakt. Du dør... DET VAR SYND!

Ønsker meg en rød lekebåt, med turkise striper. Dessverre så MÅ den ha turkise striper, og være rød ellers!!!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Du får den lekebåten, men da blir alle andre barn så missunelig at de samler seg i en gruppe på 250 småbarn for å drepe deg og ta båten.
De angriper og får båten. Du blir NESTEN drept og blir lam. Dette gjør at du får psykiske problemer resten av ditt 100 årige lamme liv.

Jeg ønsker meg to kaktuser!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Disse to kaktusene er Magnus og Bernt Erik sine. De blir sure, og frommer at alle på GR skal dra til huset ditt, og gjøre masseslakt på din familie. Dette skjer at jeg kommer med min fantastiske PS3 kontroll, og slår ihjel fanboy ( ) navnet ditt! Dette blir en orgasme uten like!

Jeg ønsker meg at alle hadde like awesome navn som min GR-profil!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Alle får like "awesome" navn som deg. Men det er bare awesome i din fantasi. Og egentlig er det helt på trynet(bare tuller ) og dermed blir det fullstendig kaos på GR og tilslutt finner alle ut at det var deg som startet det hele. Du blir drept...

Jeg ønsker meg et kurs i Photoshop
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du får ett kurs, men frieder gir det til deg!

Jeg vil ha kakene til arne
  • 0
The cake is a lie.

Jeg ønsker meg et decent ønske.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Du får et decent ønske, men så blir det fryktelig!

Jeg ønsker meg en kake
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du får en velbakt sjokoladekake, laget spesielt til deg, av de beste kokkene dette landet har å by på. Den er godkjent av mattilsynet, og prøvesmakerne har aldri smakt noe bedre. Du gleder deg som aldri før, for dette kommer til å være en smaksopplevelse utenom det vanlige. Du blir servert et pent oppskjært kakestykke, identisk til en rettvinklet trekant. Kaken er plassert midt på fatet, og ved siden av får du fylt hvitvin i et praktfullt vinglass. Alt ser rett og slett strålende ut.

Men i det du skal til å spise ditt første stykke av denne fantastiske kaken, skjer det noe uventet.

Inn gjennom døren kommer noen karer, iført svarte dresser og svarte solbriller.
De ser seg rundt, analyserer området, før en av dem går sakte men sikkert mot deg. Han stirrer deg i øynene, før han ser ned på kakestykket. Han prøvesmaker, tygger langsomt og fint. Han snur seg mot de andre og nikker.
De andre stormer kjøkkenet, tar med seg kaken, før de går ut gjennom døren igjen.

Den mystiske mannen, som for øvrig virker som lederen av denne ukjente gjengen, tar tak i kakestykket ditt, og går med hevet hode ut gjennom døren.

Du sitter igjen med en bitter følelse. Du fikk aldri smakt den fantastiske kaken.


Jeg ønsker meg en egen bil.
Hei.
  • 0
Du får en bil, men desverre er Lommemannen med på kjøpet
Ønsker meg et flott GR community uten klager
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg ønsker meg det og....
Hvordan kan jeg ødelegge det da?
Vi får et flott GR Community uten klager, men dette fører til at hele verden går amok pga at vi er så übersnille mot hverandre. Verden klikker og dreper hverandre. Men GR serveren er fortsatt oppe

Jeg ønsker meg.... et prepaid card til WoW ..... Hva? Det er jo gøy! Og jeg blir ikke avhengig!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du får det, av frieder!
Jeg vil få samene til å drepe frieder.
  • 0
Du får det, men så kommer jeg og tar det cos' ah wantz it.

Jeg ønsker meg en matadaskin.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Du får en matadaskin, men du finner ikke ON knappen

Jeg vil ha en pose med blått gress
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!