Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?


spille Army of Two som jeg akuratt har fått
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • RDB
  • RDB
Driver på å laster siste episode av LOST og South Park over på en minnepinne. Skal så koble minnepinnen til PS3'n, som da er koblet til en 32 tommers HDTV som igjen er koblet til et hjemmelaget 5,1 surround som er plassert på soverommet mitt.
Har 1,5 liter Coca Cola og en pose med sørlandschips klar.

En verdig start på ferien.
  • 0
Siterer RDB:
Driver på å laster siste episode av LOST og South Park over på en minnepinne. Skal så koble minnepinnen til PS3'n, som da er koblet til en 32 tommers HDTV som igjen er koblet til et hjemmelaget 5,1 surround som er plassert på soverommet mitt.
Har 1,5 liter Coca Cola og en pose med sørlandschips klar.

En verdig start på ferien.


Høres bra ut!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer djani:
Skal spille Fahrenheit.. Wait. Episode 4? NÅR

På DvD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer RDB:
Driver på å laster siste episode av LOST og South Park over på en minnepinne. Skal så koble minnepinnen til PS3'n, som da er koblet til en 32 tommers HDTV som igjen er koblet til et hjemmelaget 5,1 surround som er plassert på soverommet mitt.
Har 1,5 liter Coca Cola og en pose med sørlandschips klar.

En verdig start på ferien.


Hvorfor ikke bare streame?

Jeg er hvertfall hos kjæresten min, vi diskuterer alt vi skal gjøre på TG :- )
Gleder meg voldsomt nå!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Skal på ski
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
akkurat nå prøver jeg å dra ut tiden, fordi jeg skal ned å male...
  • 0
Skal vente på brawl og freeloader den neste uken...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Prøver å få uploada den j*** filmen. Sykt mye problemer, først da jeg endelig ble ferdig med filmen, og publiserte den, så ble hele filmen svart fra 2:50 min. Da jeg prøvde flere ganger byttet jeg til et annet program som virket, men det var dårligere kvalitet. Jeg uploada filmen på GT i 40 min men nå er den borte. Så nå uploader jeg den på youtube istedet. Håper bare det går.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Sitter å ser på Lange flate balær, gudene måtte vite hvorfor....
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Endelig ferdig med uploading.
Her er resultatet: Company of Heroes

Gi gjerne en kommentar.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Jeg spiller Stuntman. Veldig bra spill, til og være så gammelt også. Har snart rundet det (for andre gang). Bare en film igjen.
  • 0
Sitter på GR og surfer på Div.forum, leser litt blogger, Osv...Det man bruker å gjøre på GameReactor
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat nå spiller jeg gitar!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Er på TG 08
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer olsenfanden:
Er på TG 08


SAMMA! SÅ JÆÆÆVLIG RÅTT!!!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Nei, jeg poster på Gamereactor i tråden "Hva gjør du nå?". No shit... Uansett, jeg spiller Warcraft 3 på battle.net og hører på Pantera. Killer kombo!
  • 0
chiller me TG ^^
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Hehe har brukket beinet på ski jeg. Sto på Twintip på Gålå endte med at jeg brakk begge leggbeina i det venstre beinet . Etter det måtte jeg vente 8 timer på Lillehammer sykehus. Hvis noen av dere har sett på nyhetene har dere sikkert sett han østerikeren som brakk og måtte amputere beinet (på Kvitfjell, en eller annen proffkjører)?
Altså jeg kom inn rett etter han
Så skulle jeg på kontroll en uke etter på, da fikk jeg vite at gjipsen var for kort.. Den ble forlenget, helt opp til toppen av låret! Men de kunne like gjærne ha droppet den gjipsen.. De hadde lagt den fein og beinet hadde grodd sammen i 35* vinkel! Ta fremen grad skive og se hvor mye det er!

Da ble det tur på sykehuset, full narkose, brekke opp beinet og ny gjips. Da morgenen etter fikk jeg vite at gjipsen var feil! Da kastet jeg vannglasset mitt i veggen, all drikken og glasset sprutet utover en cdpiller som ble ødelagt. Legen forsto meg godt han da han så på min LANGE journal. Men jeg måtte like vel betale for cdspilleren. Heldig vis fikk jeg erstattning for alle feilene og den totale regningen havnet på 240,- kr.

Så til spørsmålet:

Kjeder meg
- TAS - <3
  • 0
Jeg ser på Darker Than Black
Jeg sparker rompe
  • 0
Jeg ser på Viva La Bam. ^^
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
hmm...ser på Borat
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
kjeder meg og bruker tiden til noe fornuftig poste på gr
  • 0
nå skal jeg se S.W.A.T på viasat 4
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Ser på The Thing, utrolig bra hitill!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!