LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Hva gjør du nå?


      Sitter her og har sår hals, vondt er det. Svir som f***.
      • 0
      Sitter å leser GR 105.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Lager meg litt lunsj og sitter og ser på fotball.
      • 0
      Forbereder meg til konfirmasjon.
      • 0
      Legger i sammen klær før jeg skal lese denne månedens nr av Metal Hammer
      You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
      • 0
      Ferdig med lunsjen, så nå blir det litt gaming.
      • 0
      Spiser svenske kjøttboller og mos til middag mens jeg ser på den nyeste Pewdiepie videoen
      You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
      • 0
      Spiser sjokoladepudding.
      • 0
      Spiste nettopp middag, så nå blir det å slappe av med musikk og være på PCen
      • 0
      Spiser Chips.
      • 0
      Nå feieres Wigan sin FA-Cup seier!
      • 0
      Akkurat nå hører eg på RBK-musikk og irriterer meg over at eg har sår hals.
      • 0
      Hører på Tunein radio Gero Gero.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Hører på musikk og sitter inne på GR. Før det blir å se en episode av The Following.
      • 0
      Skal legge meg snart, selv om eg ikkje skal på skulen i moro, er sjuk.
      • 0
      Bruker penger på Amazon. Netthandel er farlige greier.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      sitter og refresher kommentarfeltet på greenlight annenhvert minutt for et spill jeg har vært med å lage
      • 0
      Skal snart gjøre økonomi og deretter sjå ein film.
      • 0
      Fyrer opp PS3en for å spille Ni No Kuni.
      • 0
      Spiller Bioshock: Infinite.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Lurer på kva eg skal finne på, øve på historie og utsetter økonomi til i moro.
      • 0
      Chiller på Internett.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Skal straks se den nyeste Game of Thrones episoden.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Ser Smosh på Youtube.
      • 0
      Akkurat nå, i påvente av dagens Kongsvik VGS-episode, ser jeg på Geordie Shore på MTV - det pisser på Jersey Shore. Hundre ganger fetere!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!