Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Nintendo 64


Siterer Maggot:
Main reason til at alle N64 kontrollene mine har en litt redusert Joystick


Mine too

Siterer Maggot:
Mario Party er den største synderen. Mange mini-games hvor du må snurre spaken så fort du klarer rundt. Det nytter ikke å bruke tommelen, du må legge hele håndflaten på, og snurre som en gærning.


Han eine kameraten min fekk mange sår på håndflata ...eg også, men etterkvart begynte eg å bruke tommelen, fordi om det ikkje var like bra
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har nettopp lasta ned en emulator fra emulator-zone.com virker sinnsykt bra. Spiller både mario og goldeneye nå. litt synd at det ikke går an å bruke musa i goldeneye. men men that life.
En kan ikke få for mange konsoller, bare for mange dårlige spill....
  • 0
hvor får man lasta ned det hen da og hvor mye koster det
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Det er ikke lov til å reklamere/oppfordre eller henvise til nedlastning av slike ting på Gamereactor desverre.
  • 0
Har nå fåt meg N64 med 2 hånkontroler og 7 spill :

Mario Kart 64
Donkey Kong 64
Diddy Kong Racing
Star Wars Episode 1 Racer
Forsaken
War Gods
Jet Force Gemini
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
husker jeg hadde mario kart 64, donkey kong 64 og jet force gemini av de du skrev der oppe, drit fete spill alle sammen!!
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Siterer abw14191:
Har nettopp lasta ned en emulator fra emulator-zone.com virker sinnsykt bra. Spiller både mario og goldeneye nå. litt synd at det ikke går an å bruke musa i goldeneye. men men that life.


Siterer Maggot:
Det er ikke lov til å reklamere/oppfordre eller henvise til nedlastning av slike ting på Gamereactor desverre.


Emulatorer er ikke det farligste da. Du kan jo nesten ikke få tak i de gamle konsollene. Og PS2 emulatorene suger hardt! Der lagger det ekstremt. 15 fps er bra
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Nintendo 64 mener jeg er en av de beste maskinene gjennom tidene, fikk aldri maskinen selv(hadde ikke råd, måtte klare meg med en PS jeg fant på salg) men spilte mye hos venner.
favorittener er jo såklart:
-Donkeykong64
-ZeldaOOT/MM
-Conker's bad fur day
-Banio serien
- Yoshi story
- Jetforce gemenin(var det det det het? der man kune være en hund, dame eller mann med higetech våpen og sloss mot ailiens?)
de jeg kommer på i farten. håper inderlig at jeg får gjennomleve disse favorittene på VC, samt alle de spillene jeg alltid ønsket å spille men aldri fikk spilt, fkes castlevania64 og resident evil 64
}The Creature of the Night(rocket){
  • 0
Nintendo 64 er den beste konsollen ever
Long live the Vita!
  • 0
Siterer Maggot:
:

Mario Party er den største synderen. Mange mini-games hvor du må snurre spaken så fort du klarer rundt. Det nytter ikke å bruke tommelen, du må legge hele håndflaten på, og snurre som en gærning.

Main reason til at alle N64 kontrollene mine har en litt redusert Joystick


Ja fy søren, husker det var et sånt sted hvor du skulle trekke opp en sånn fyr og det var om å gjøre å trekke han opp sånn at han fløy så langt som mulig.
Blei en del brannsør med mario party, mye tid tilbringt i vasken med kaldt vann.
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Nintendo 64 er en av mine absolutt yndlingsskonsoller, sammen med Wii Jeg kunne tilbringe flere timer av gangen med Super Mario 64, Mario Kart og Mario Party. Jeg fikk konsollen til jul, den 24. desember 1997 og jeg husker hvor glad jeg ble, spesielt siden jeg var en av de første i hele blokka som fikk den. Jeg fikk dessverre aldri prøvd Ocarina of Time, ettersom jeg ikke hadde råd eller hadde hørt særlig mye om Zelda-serien (selv om jeg ønsket meg spillet). Derimot rakk jeg å bli innbitt Mario-fan, og spesielt Mario Party kunne jeg ende opp med å spille til langt på natt. Jeg er litt kry av å meddele at spakene på kontrollene mine aldri ble løse selv om jeg ikke slapp unna brannblemmer på håndflaten under spilling av Mario Party Jeg er glad Mario Party-spillene ikke bruker snurring av kontrollspaken så mye lenger (dessuten er spaken mye mer behagelig nå).

Ahh, jeg kjenner minnene strømmer på. Uheldigvis har jeg klart å glemme hvor vi pakket maskinen etter at vi flyttet, så inntil videre nøyer jeg meg det som kommer på Virtual Console til Wii
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Noen som vet hvor man kan få tak i Turok (til N64)?

Siterer michae2109:
Jeg er litt kry av å meddele at spakene på kontrollene mine aldri ble løse


Da har du ikke spilt nok
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Har ikke spilt n64 jeg har den her så jeg skal spille på den. Blir spakene ødelagte veldig fort eller?

Goldeneye FTW!
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Jeg har en N64!

Har bare to spill da:

Super Mario 64 og Mario Kart <33
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
en fantastisk konsoll elsket multiplayer spilla
goldeneye
perfect dark
mario party gider jeg ikke å prøve på n64 er redd for å ødelegge joysticken
men jeg elsker konsollen og vil alltid elske den
når n64 kom ut gråt jeg
  • 0
Mange som er misunnelig på meg som har N64 enda! Har bl.a. Goldeneye, Turok 2 og Banjo Kazooie.
''I want to belive!''
  • 0
Har en god del spill jeg også
Super Mario 64
TloZ: Oot
Donkey Kong 64
Diddy Kong Racing
Banjo Kazooie og B K Tooie
Mario Kart 64
Conker's Bad Fur Day
Jet Force Geminis
..og Turok.
++ en hel del til. De nevnte er mine yndlingsspill til konsollen!
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Har N64 med 4 spill som jeg gjerne vil takke for at jeg ble gamer: Super Mario 64, Donkey Kong 64, Banjo Kazooie og Pokemon stadium 2. har lyst på zelda spillene men får vel heller skaffe de til Virtual Console! Håper Nintendo og Microsoft blir enig og releaser Rare sine spill også...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Spillene jeg har er:
*The Legend of Zelda: Ocarina of Time
*The Legend of Zelda: Majoras Mask
*Banjo Kazooie
*Banjo Tooie
*Super Mario 64
*Donkey Kong 64
*Pokemon Stadium
*Yoshi's Story

Kan hende jeg har flere, men det er iallefall de jeg husker.
Skulle gjerne spilt på min gamle N64, men mine kontroller er ikke lenger som de en gang var. Jaja, får vel kanskje anskaffe seg noen nye i fremtiden (hvis jeg finner noen som selger slike)

Såklart finnes det jo Virtual Concole og emulatorer med N64 spill, og disse metodene for å spille gamle slagere funker jo bra, men jeg må ærlig innrømme at det ikke blir helt det samme
Hei.
  • 0
Jeg vil ha N64 kontrollen til virtual consoll spillene jeg spiller på wii'n
  • 0
Er egentlig Goldeneye verdt mye for tiden? Hører stadig snakk om at det er et sjeldent spill osv.
  • 0
Goldeneye er nok et av de minst sjeldne spillene til N64 ved siden av Ocarina of time og Mario 64. Man må vel ut med 50 - 150 kr for spillet, avhengig av tilstand og hva som følger med (cart, manual, eske, insert).
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Spiller jevnt på min N64 for tiden. Thumbsticken får kjørt seg, men den blir ikke ødelagt. Når de blir litt "løse" er det bare å åpne opp kontrollen og rense den slik som vist her:

http://www.youtube.com/watch?v=FkAv07lRdhM

Eller du kan erstatte den gamle thumbsticken med denne:

http://i2.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/250/draft_lens153
82071module134180061photo_1290101605n64-thumbstick.JPG


En thumbstick med som er festet til en rund kule (slik på de moderne kontrollene) så blir den aldri slitt ut igjen! Kan kjøpe disse på QXL eller eBay for en billig penge.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Må bare spørre: Er Nintendo 64 emulatorer ulovlig?
  • 0
Siterer fantomena:
Må bare spørre: Er Nintendo 64 emulatorer ulovlig?


Emulatoren er ikke ulovelig, ettersom den bare er et program. Å laste ned N64 spill og ROMs er ulovelig og bryter med opphavsretten til spillene i samme stil som piracy gjør.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!