Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bursdager og gratulasjoner


Gratulerer med dagen Kronoz!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen albaga!
  • 0
Siterer SirThomas:
Gratulerer med dagen albaga!


Tusen takk, Thomas!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har bursdag i dag.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Gratulerer!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer på etterskudd RI!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Takk! Jeg får wienerpølser til middag på fredag, så da kan jeg vel ikke være annet enn fornøyd for i år
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Takk! Jeg får wienerpølser til middag på fredag, så da kan jeg vel ikke være annet enn fornøyd for i år


Det redder hele året! Gratulerer på etterskudd fra meg også!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer med dagen, Strategist!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Achievement unlocked: Survived 8766 days.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer med gårsdagen! Nå har du overlevd 8767 and still counting! Imponerende. Jeg kan ikke skryte av noe sånt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer med dagen til Predator, selv om han ikke er her lenger.
  • 0
Denne tråden er en døende art - Gratulerer med dagen, TK Art!
  • 0
Når har egentlig folk bursdag her inne?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Når har egentlig folk bursdag her inne?


July 19 o/.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Når har egentlig folk bursdag her inne?


Why tell, når en vet at det sikkert dukker opp her uansett, fra en viss person.
Siterer ElGamer:
Why tell, når en vet at det sikkert dukker opp her uansett, fra en viss person.


Og det var din definisjon av takknemlighet.
  • 0
Siterer SirThomas:
Og det var din definisjon av takknemlighet.


Meget mulig det
  • 0
Ich habe Geburtstag.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Ich habe Geburtstag.


Herzliche Glückwünsche
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gratulieren mit deine tag! Getränk eine bier für deine glücklichkeit.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Gratulieren mit deine tag! Getränk eine bier für deine glücklichkeit.


Considérant une bière vous.

Takk Glorfindel! 👍🏻😋
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Gratulerer med overstått Marlboro Red !

Åhh tusen takk !!
The gavel corrupts
  • 0
Gratulerer med dagen, Strategist.
  • 0
Gratulerer med dagen, Strategist og MNO
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!