Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer [diskusjon]


Siterer Predator:
Noen jakter anerkjennelse for #AllAmerican.


Hey, you can never get too much recognition, amirite?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Årets kranglefant +1

Lagt til 2013-12-03 22:01:
Eller årets kruttønne, årets bråkmaker, årets opprører elns...
Man (i hvert fall jeg) setter pris på krydder i et forum
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Som Joel sier: hadde det vært stas med litt kåringer utenom det vanlige.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Vi forsøker nok å holde kåringene noenlunde seriøse, og vi kommer nok ikke til å innføre mange nye kategorier. Med mange mer eller mindre sære kategorier risikerer vi at enkelte av dem får for få som stemmer i disse til at det blir relevant å trekke frem en vnner. Men vi vil jo også forsøke å gjøre kåringen både spennende og underholdende.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvorfor fjernet dere "Årets veteran" kategorien?
Er det for få av oss som er igjen?
  • 0
Å stemme på "veteraner" får det til å høres ut som om disse brukernes medlemsskap er på hell. Det er også vanskelig å definere riktig hva som gjør en til veteran. Gamereactor har eksistert lenger nå enn da vi innførte kategorien med en minstegrense på 4 år, og 4 år er ikke lenger like betydelig andel av forumets levetid. Samtidig kan vi ikke godt innskrenke definisjonen av veteraner fra år til år, så det blir færre og færre i kategorien. Derfor fant vi at det i år var mer aktuelt med en kategori for årets comeback, ettersom vi har sett mange "veteranbrukere" som har vært usynlige i forumet lenge, komme tilbake i år og bli aktive igjen. Det er gledelig, og noe som er verdt å markere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
La også merke til at "Årets Initiativtaker" var fjernet. Så sier det vel seg selv hvorfor dere tok vekk "Årets Aktive"
  • 0
Jeg er visst oppført på listen over årets moderatorer, enda jeg kun var det i 8 måneder eller noe i den duren. Interessant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siden det står tydelig at avstemningstråden kun skal inneholde stemmer, svarer jeg deg heller her Cookie:

Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror ikke at hun lagde brukeren sin her i 2013, tror det var sent i 2012.


Siterer Årets Nykommer:
-Må ha laget brukeren etter 30. November 2012.


Heh, du har helt rett der - Hun registrerte seg vel 30. Desember 2012, rett etter at jeg selv ble aktiv.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg er visst oppført på listen over årets moderatorer


Selvfølgelig, du har jo vært en fremtredende moderator dette året.
  • 0
Siterer SirThomas:
-Må ha laget brukeren etter 30. November 2012.


Så det nettopp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da har jeg stemt! På alle bortsett fra en, så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer SirThomas:
Siden det står tydelig at avstemningstråden kun skal inneholde stemmer

Endelig noen som leste reglene
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer SirThomas:
La også merke til at "Årets Initiativtaker" var fjernet. Så sier det vel seg selv hvorfor dere tok vekk "Årets Aktive"
Mens "Årets Aktive" i stor grad blir dekket i andre kanaler og dessuten handler mer om statistikk enn om brukernes meninger, så var "årets initiativtaker" en kategori vi fant at mange brukere ikke nødvendigvis ville ha forutsetninger til å gjøre seg opp en mening om. Fremtredende brukere i begge disse kategoriene forsøker vi å gjøre ære på allerede gjennom forumkonkurransene og gjennom Ukas brukere-bloggene. Men vi fant det verdt å forsøke å droppe kategoriene fra årets liste.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg er visst oppført på listen over årets moderatorer, enda jeg kun var det i 8 måneder eller noe i den duren. Interessant.

Alle som har vært moderator i år er ført opp. Ine, Ragish og fanzypanzy var moderatorer i ca. fire og en halv måned i år, og er også oppført. På samme måte er Kristian oppført i redaksjonskategorien selvom han sluttet i sommer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vanskelig avstemning, skulle gjerne hatt med et par brukere til....men men.

Tenkte jeg også bare skulle opplyse om at AndyHandy er "eldre" enn meg, altså han registrerte seg i 2010
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Morsomt å følge kampen på årets livefeeder. Mange som har delte meninger på den.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Når får vi offentlig gjort et resultat ?
The gavel corrupts
  • 0
Stemmene er opptalt, så vi trenger bare å kontrolltelle en gang og skrive resultatposten. Bør være på plass i løpet av de neste par dagene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Avstemningen for 2014 er i gang. Her kan alt av relevanse diskuteres.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vet virkelig ikke hva jeg skal stemme i år. Har hatt det laveste aktivitetsnivået noensinne, så jeg er egentlig helt blank på de fleste kategoriene.
  • 0
Siterer TK Art:
Vet virkelig ikke hva jeg skal stemme i år. Har hatt det laveste aktivitetsnivået noensinne, så jeg er egentlig helt blank på de fleste kategoriene.


Har selv vært aktiv gjennom hele året, men finner det vanskelig å stemme på noen jeg og. Er så lite folk en liksom kan stemme på.
  • 0
Noe plankekjøring er det kanskje ikke, men vi får bla litt igjennom diverse tråder, så skal det nok la seg gjøre i år også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Noe plankekjøring er det kanskje ikke, men vi får bla litt igjennom diverse tråder, så skal det nok la seg gjøre i år også.


Skal nok la seg gjøre ja, og en har jo noen av plassene som er opplagt enkle å fylle ut. Så tror for min del at gjengangere for meg, er de som er med i nattråden og holder meg med selskap.
  • 0
Siterer TK Art:
Vet virkelig ikke hva jeg skal stemme i år. Har hatt det laveste aktivitetsnivået noensinne, så jeg er egentlig helt blank på de fleste kategoriene.


Ett år er lang tid og som regel har man glemt mye, men det kan være lurt å rote litt bakover i trådene og se. Det skal gå an å stemme på noen i de fleste kategoriene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ett år er lang tid og som regel har man glemt mye, men det kan være lurt å rote litt bakover i trådene og se. Det skal gå an å stemme på noen i de fleste kategoriene.


Det jeg bruker noe tid på nå når jeg først er her inne. Leter tilbake i tråder som har blitt brukt i år, for å finne ting som kan hjelpe med å stemme på noen.
  • 0
Noen som har funnet noen kandidater til årets nykommer? Det er mange som har vært aktive først i år, men få som har holdt på aktiviteten sin. Eller tar jeg feil?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!