Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


Stemte nok Nytt Zelda
Square Enix.
  • 0
noe annet: venter spent på kungjøring om et nyt The Elder Scrolls
  • 0
Jeg stemte Half-Life 3

Noen andre som stemte det?
  • 0
Ser sånn ut
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Stemte Half Life 3
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
bioshock 2
var WES før
  • 0
Battlefield 3!!!!!!!!!! seff
BF2....
  • 0
Annet - Warcraft 4
Blå...
  • 0
Nytt Zelda! ;D
  • 0
Stemte Half-Life 3
  • 0
Stemte på Battlefield
So long suckersssssss.........
  • 0
World in Conflict 2
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Gears of War 2
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
var det noe fett egentlig?
BF2....
  • 0
Forza Motorsport . 2-ern er bra
  • 0
Battlefield 3
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Half-Life 3 Gleder meg.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Hva er nytt links?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Bf3 selvfølgelig
  • 0
Nytt Zelda ofc!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
BF3
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
stemte nytt Zelda spill
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
"Grim Fandango 2", der var det 1% stemme. Lurer på hvem det kan ha vært? Carl Thomas *hint hint*

Stemte Crysis 2 foresten, hadde vært gøy med et nytt high tech Jungel-eventyr ;D
All in all is all we are
  • 0
Jeg stemte også på Battlefield 3 - det tror jeg kommer til å bli stort. Her kan dere lese mer om det: http://www.gamereactor.no/nyheter/111108/Battlefield+3+avsl%F
8rt%3F/


Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Fallenwarrior:
"Grim Fandango 2", der var det 1% stemme. Lurer på hvem det kan ha vært? Carl Thomas *hint hint*

Stemte Crysis 2 foresten, hadde vært gøy med et nytt high tech Jungel-eventyr ;D
All in all is all we are


1% stemme, betyr ikke én person. Bare hvis det var nøyaktig 100 folk som stemte.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!