Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Velkommen
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hallo! Jeg er ei jente som har holdt på med gaming i ganske lang tid, (så lenge jeg kan huske i hvertfall) er 19 år. Har kun en xbox360 og takler ikke tastatur spilling så slik er det. Bor i Oslo.
Interesserer meg for gaming og katter!
Favorittspill er Halo3, DDR/SU, boom boom rockets (du kan spille det med dansematte!) Og Prey var også tøft.

Gamertag på xbox er BlueSkyfish. Add meg gjerne men si hvem du er og hvor du fant meg! Liker ikke å ha masse skrullinger på lista (men kanskje alle dere ER skrulling men whatever :p)

For øyeblikket spiller jeg ikke så mye siden jeg har halo pause, men det går mye DSU!
  • 0
Velkommen BlueSkyfish! Alltid hyggelig når det dukker opp noen jenter som spiller. Forumet begynner endelig å få et anselig antall jenter slik at det blir litt mer variasjon i synspunktene og diskusjonsartene her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Heisann, er ny her!

er 14 år og spillelsker! liker veldig godt å spille og halo er en gjenganger i stuen, hehe. Tror jeg vil like meg her på gr, virker som om det er mange hyggelige folk her!
<Skriv en personlig melding>
  • 0
Velkommen skal du være
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Velkommen alle siden sist gang jeg ønkset noen velkommen. Håper dere vil trives her.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Velkommen King Peen!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hei, jeg er ny her.
Har egentlig hatt bruker en stund nå, men jeg har ikke vært inne her før.

Jeg går i klasse med brukeren Zook.
  • 0
Velkommen, Deathwish!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Velkommen til BlueSkyfish, King Peen og Deathwish Håper dere får en fin tid her sammen med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
hei jeg er ny
jeg er en 19 år gammel jente fra særp som bor i oslo
går ved navnet Giza
studerer på videregående.
  • 0
Velkommen, Giza!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Welcome Giza
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hjertelig velkommen til alle dere nye brukere. Håper dere får det fortreffelig her på GR, spesielt dere jenter. Som Strategist nevnte begynner antallet jenter på siden å stige, noe som uten tvil er flott. Dermed er BlueSkyfish og Blurry_Aura spesielt velkomne.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Håper dere får det fortreffelig her på GR, spesielt dere jenter.


haha, føler at hver gang en jente ankommer forumet, er mange skikkelige asskissers

Lagt til 2008-11-13 20:54:
sikter ikkje mot deg da, men en del andre
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
haha, føler at hver gang en jente ankommer forumet, er mange skikkelige asskissers

Lagt til 2008-11-13 20:54:
sikter ikkje mot deg da, men en del andre


Jeg synes det er viktig å integrere så mange fra den feminine siden av menneskerasen som mulig i et ellers mannsdominert tidsfordriv. Eller nettside, for den saks skyld.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
er under en uke gammel meldem her - er tomb raider fan hehe
  • 0
Velkommen Juy_vo
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Velkommen Juy_vo


takk føler meg veldig velkommen
  • 0
det må jeg bare si at det gjør jeg og
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Håper dere får det fortreffelig her på GR, spesielt dere jenter.

Har sett en del skumle gjestebokmeldinger på diverse jenter sine krypinn opp igjennom, men det er vel bare sånn det er

Velkommen til alle nye
  • 0
Hei hei! Jeg er nok så ny her. Jeg er 15 år og elsker spill, noe som sikkert de fleste på denne siden gjør. Håper jeg kommer til å trives...
Som dere ser på brukernavnet mitt, så ser jeg virkelig fram til spillet Alan Wake, hvis det kommer da. Hvis det ikke kommer... Eller får dårlig karakter når det kommer... Da blir jeg trist.
Hannah... Montata... Must... Die...
  • 0
Velkommen til forumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Zook
  • Zook
Velkommen, Alan_Wake!

Håper du trives her, det gjør ialefall jeg.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg er tilbake etter 3 mnd pause Good 2 be back.
Oyeahhhh
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!