Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer Bergithe:
Hei, eg vart "lura" inn hit av Lykkedragen, som sett her og fora meg med info. Eg e 29 år og kommer fra det "kalde nord". Eg håpa at eg kain bi ein del av GR.


Flott at det kommer flere kvinner til forumet vårt da
Vi trenger litt balanse i regnskapet, og det er jo sånn at mange kvinner spiller like mye som oss gutta! Velkommen skal du være
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Bergithe:
Hei, eg vart "lura" inn hit av Lykkedragen, som sett her og fora meg med info. Eg e 29 år og kommer fra det "kalde nord". Eg håpa at eg kain bi ein del av GR.


Velkommen Bergithe..og takk til Lykkedragen som "lura" deg hit..
Ja, og selvfølgelig velkommen til andre nykommere... Håper dere alle vil trives her...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Bergithe:
Hei, eg vart "lura" inn hit av Lykkedragen, som sett her og fora meg med info. Eg e 29 år og kommer fra det "kalde nord". Eg håpa at eg kain bi ein del av GR.


Jadda! Velkommen til nerdenes mekka!
Hasta la-vista baby!
  • 0
velkomm velkomm
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hei, er en gutt på 13 år har lest Gr i 3 år
men har ikke oppdaga nettsiden før nå.
Virker som en fin side med aktivt forum, godt miljø og seriøse brukere
  • 0
Velkommen skal du være andreasro! Enjoy your stay!

Velkommen alle andre også!
  • 0
Yoh!
jeg heiter Remy, bor på nesodden, 17 år. registrerte meg egentlig for 2 eller 3 år siden tror jeg, men har ikke begynt å bli aktiv før nå. så nå er jeg på nesten HELE tai
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Siterer Isukay:
Yoh!
jeg heiter Remy, bor på nesodden, 17 år. registrerte meg egentlig for 2 eller 3 år siden tror jeg, men har ikke begynt å bli aktiv før nå. så nå er jeg på nesten HELE tai


Heisann og velkommen til de medieinterrissertes nasjonalforening
Musikk > Film > Spill
  • 0
Jadda! Velkommen til nerdenes mekka!</quote>


haha... så sant så sant oski
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
Siterer Isukay:
Yoh!
jeg heiter Remy, bor på nesodden, 17 år. registrerte meg egentlig for 2 eller 3 år siden tror jeg, men har ikke begynt å bli aktiv før nå. så nå er jeg på nesten HELE tai

Hallo Mr. Remy1337
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
hei sann jeg er da ny er en gutt på 13 år heter vidar også liker jeg skyte spill og RPG og MMORPG. gidder ikke og skrive mer snakkes!
  • 0
velkommen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Velkommen P:
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Arda
  • Arda
Velkommen alle sammen som joina etter meg
  • 0
Velkommen til dere nye.
Bolle?
  • 0
Velkommen til vidar41 og andreasro. Håper dere får det fint sammen med oss i Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Hallo alle sammen!Jeg er 12 år gammel gutt fra levanger som digger SSBB!!

Metal Gear Solid serien er nest best
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Velkommen alle nye. Altid fresht med nye medlemer. Det vil si. Om de oppfører seg skikkelig og følger reglene. Håper dere som har blitt medlemer nå nylig klarer dette
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Så lenge varte det...

Suppeelsker.
  • 0
Jeg heter anonym og er 17 år. Spiller pcspill og koser meg riktig mye foran dataen. haha, jeg sliter med å finne avatar og signaturredigeringsknappen, men i'm workin' on it.

vi snakkes store og små
Close, but no cigar!
  • 0
Velkommen dECEIVE.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
heihei jeg heter Mads, er 16 år. har egentlig vært medlem i snart ett år, men ikke så aktiv med det første og nå er jeg innom til morgen og til kvelds..driver med css og og xbox og ikke minst stolt medlem av [CH5thL] see u around
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
hei jeg er ny og er tremeningen til K_R_I_S. elsker alle rpg spill og action spill, spiller litt css og cod4. Har 360. Veit ikke om je kommer til å bli så aktiv men skar prøve, prøver å fikse live på 360

snakkes senere
send en melding vis det er noe
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Arne!
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Ivor:
Hallo alle sammen!Jeg er 12 år gammel gutt fra levanger som digger SSBB!!

Metal Gear Solid serien er nest best


Velkommen Er 13 år, og har vært her omtrent et år
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!