Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Velkommen HauMar og magnus3510

Håper dere får en fin tid sammen med oss i Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
welcome.

Håper dere får det fint her.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Gå og spam et visst sted.

EDIT: Dette innlegget var rettet til Onur12 viss innlegg er slettet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen HauMar og magnus3510!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg har skrevet helt ny presentajon. Ta gjerne turen innom
  • 0
I like!
Smiler selv om jeg pisser i motvind! :-)
  • 0
  • FLiP
  • FLiP
jeg er på ingen måte ny her, men jeg har skiftet bruker, jeg pleide å være dKINGofKALIMDOR
  • 0
Heisann.
Jeg har vært bruker noen måneder men har ikke introdusert meg, merkelig?

Du kan lese om meg i min presantasjon
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Hei. Har nettopp blitt bruker.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Hei. Har nettopp blitt bruker.


Velkommen skal du være! Digger brukernavnet ditt XD
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Hei. Har nettopp blitt bruker.


Velkommen til dette store fellesskapet av spillinteriserte kalt: Gamereactor
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Velkommen Worst Username Ever Håper du får en fin tid her sammen med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg får vel slenge meg på og si hei til alle sammen
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Hei alle i hopa!
Jeg er ny her
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
velkommen, Friendly Fire. Håper bare for guds skyld du ikke lever opp til navnet ditt!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Hei ZubiMar og Friendly fire!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Velkommen til både ZubiMar og Friendly Fire
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
OI!
har ikke lagt merke til dene posten

har skrevet noen blogger alerede og det er bare å lese dem hvis du vil

jeg er da maggle
nicket mitt kommer av at noen på et annet forum ga meg et nick til nicket som jeg hadde.
Grunnen: fordi jeg var awesome.

uansett:
Hallo Game reactor!
liker å lese bladet. måtte dere altid eksistere på denne jord og kansje på andre planeter i en fjern fremtid?

driver på med photoshop en gang i blant også btw
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
*Har nå oppdatert min presentasjon*
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Velkommen alle nye Håper dere får en fin tid her.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Velkommen maggle Håper du får en fin tid sammen med oss her i Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hei til alle.
Kan vel ikke kalle meg ny på forumet ettersom jeg allerede har en annen bruker, men med denne kontoen er jeg ivertfall ny. Vil ikke si hvem den andre brukeren min er, men fortvil ei, jeg er ikke den spammende typen.
Jeg føler meg heldig, dersom noen lurer..
  • 0
Hei og hå alle nye!

...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Vel, vel. Er ikke akkurat ny her, men tenkte jeg skulle informere om at jeg har ''byttet'' navn. Jeg het Krizzi før, men har nå byttet til Tveiten.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!