Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


  • RDB
  • RDB
Velkommen, -Dan-, Syrco & Sheafty
  • 0
Hoppsann.

Så ikke denne tråden før jeg fikk en henvisning til den Uansett, så er jeg i hvert fall ny her og hilser vennelig til alle dere andre Takk.
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Siterer Tøysekoppen:
Hoppsann.

Så ikke denne tråden før jeg fikk en henvisning til den Uansett, så er jeg i hvert fall ny her og hilser vennelig til alle dere andre Takk.


Velkommen, Tøysekoppen!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Tøysekoppen:
Hoppsann.

Så ikke denne tråden før jeg fikk en henvisning til den Uansett, så er jeg i hvert fall ny her og hilser vennelig til alle dere andre Takk.


Velkommen skal du jammen meg være. Har allerede blitt litt kjent med deg, du virker grei.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Jepp, jeg er egentlig ikke så særlig ny, men jeg vil introdusere meg!

Heter Kristian, bor på Sotra utenfor Bergen.

Lurer du på litt mer eller vil snakke privat, så kom til krypinnet!
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Velkommen til Tøysekoppen og kristy
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hey, Trainee her .. Kom meg ikke inn på klanforumet, så bestemte meg for like godt for og registrere meg her

Er medlem av GR klanen på 360 . Bare å legge meg til vis det er sånn ;)
GT: GR Trainee
Project X Racing
  • 0
Velkommen skal du være Trainee!^^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Velkommen velkommen, bra med nye folk her
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Velkommen til deg også Trainee
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Velkommen til alle jeg ikke har sagt velkommen til
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Samme her, velkommen til alle jeg ikke har sagt velkommen til . Håper dere trives på GR
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Velkommen alle dere nye, håper dere kan få det fint her i Gr
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
hei jeg heter miltbrann...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Siterer Miltbrann:
hei jeg heter miltbrann...

Hallo
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Welcome to GameReactor,cousin!
  • 0
Siterer Miltbrann:
hei jeg heter miltbrann...


Face the obvious....

Velkommen!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Velkommen Miltbrann
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hei!

Jeg er helt ny på forumet her, og har nå brukt en god del av dagen på å sette meg inn i siden, lese anmeldelser, artikler, og ikke minst registrere meg på forumet. Virker som en hyggelig side, og jeg vil forhåpentligvis kunne bidra med endel gode argumenter i spilldiskusjoner fremover.

Litt om meg selv: Er en gutt på 21 år, bosatt i Kristiansand. Jobber for tiden i en spillbutikk i byen, så spill er en viktig del av hverdagen min, både på og utenfor jobb. Ved siden av spill går det mye i film og det å være med venner (ofte kombineres disse). Liker også å skrive, og har allerede lagt ut et par anmeldelser her på siden.

Har endel spillmaskiner hjemme (PS3, Wii, 360, PC), og ettersom jeg har fri tilgang på spill via jobben har jeg anledning til å teste de fleste spill. Heldige meg

Har du spørsmål er det bare å spørre!
  • 0
Yo, HauMar, you lookin' mad fly today, dawg!

Neida(jo?), velkommen til GR
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Velkommen HauMar! Hadde satt veldig pris på det om du satt deg inn i reglementet på forum-forsiden og om du har noen spørsmål, finner du helt sikkert svaret i Forum FAQ'en.
  • 0
Hei. Er vel en stund siden jeg registrert meg her, men har ikke introdusert meg ordentlig. Er en gutt på 15 fra Skien, Telemark. Begynner på elektrofag vgs til høsten.
Ellers så har jeg lest GR-magasinet i snart et år og vært daglig inne på siden her i 3-4 måneder.
Er spill og filmfanatiker, liker best action og komifilmer og er en stor fan av Nintendo, selv om jeg også eier en X-box360.

Burde vel også legge til at jeg er en stor motstander av skrivefeil, og da spesielt orddelingsfeil. Selv om jeg sikkert har en god del skriveleifer selv.
Fudge Yeah!
  • 0
Velkommen!

Siterer magnus3510:
Begynner på elektrofag vgs til høsten.


Får dere vite det allerede, eller vet du at du har du gode nok karakterer?

Siterer magnus3510:
Burde vel også legge til at jeg er en stor motstander av skrivefeil, og da spesielt orddelingsfeil. Selv om jeg sikkert har en god del skriveleifer selv.


Seconded.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fikk vite det 16. Mai faktisk. Visste uansett at jeg hadde gode nok karakterer Selv om det bare var 1.inntaket så tviler jeg på at jeg mister plassen. Gikk faktisk opp i snitt dette siste halvåret.
Fudge Yeah!
  • 0
Velkommen til Gamereactor, HauMar!

Håper du liker deg her
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!