Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Siterer Bernt Erik:
Se der ja - endelig er Christinem tilbake Du har vært dypt savnet


hehe takker skal prøve å få en bra tilbakekomst.... hehe ja du skjønner greia.. prøve som sakt og være aktiv osv
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer RDB:
Velkommen Cognomen!
Og velkommen tilbake, Christinem!

Får utropstegnene meg til å virke overentusiastisk?!


Neida, det er helt naturlig!!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
42 sier:

Mitt nye brukernavn er Daniel. Så vet dere det. Og siden jeg aner en fure i deres nå glinsende panne: jeg er fortsatt den samme lystige og livsglade gutten som jeg alltid har vært.

*stagedives*
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
hei! jeg er ny her. jeg er en 15 år gammel gutt som elsker spilling, sykkling, fotball og homer
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
hellos putemannen!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Velkommen til deg, putemannen! Ingenting er som en god putekrig, eller hva!?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Hehe, putemannen. Broren min kaller seg Pute Monsteret her på GR, har jeg en hemmelig bror jeg ikke vet om?
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Takk enig Daniel, putekrig er funfunfun Mener du meg da turecc? Vel du kan jo spørre foreldrene dine

Hvordan får jeg egentlig profilbilde?
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Siterer putemannen:
Mener du meg da turecc?

Hvordan får jeg egentlig profilbilde?


Snakket til deg. Broren min kaller seg Pute Monsteret her på GR og du kaller deg putemannen. Pute og pute, get it?


For å få profil bilde går du inn på Mitt Krypinn, helt øverst på siden. Så blar du litt ned og klikker Endre Bilde eller noe lignende. Hvis den knappen ikke er det, tror jeg du må vente en eller to dager før du får muligheten til å ha et profilbilde.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Hehe, skjønte den vel egentlig, men var redd for og misforstå

ok fant den takk
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Siterer putemannen:
Hehe, skjønte den vel egentlig, men var redd for og misforstå

ok fant den takk


No problem. Bare å spørre hvis du trenger mer hjelp!

Vi får håpe du blir et aktivt medlem.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Ok takk Skal prøve og bli aktiv men det blir kanskje vansklig når jeg må spille også
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Hei jeg er helt ny
Jeg er 13 år gammel
jeg liker rollespill, favoritten min er The elder scrolls IV: oblivion
bruker 60 % av fritiden min på å spille
bor i københavn men kommer fra stavanger
har lest på forumet en stund før jeg joina
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
Siterer mistas:
Hei jeg er helt ny
Jeg er 13 år gammel
jeg liker rollespill, favoritten min er The elder scrolls IV: oblivion
bruker 60 % av fritiden min på å spille
bor i københavn men kommer fra stavanger
har lest på forumet en stund før jeg joina


Velkommen velkommen.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
takk
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
Bor du i København??!

Uansett: Velkommen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Velkommen

Det er deilig å være norsk i danmark

igjen velkommen.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
takk alle sammen jeg bor i københavn ja
you think youre cool you think youre the winner, but compared to me youre just a beginner
  • 0
Velkommen skal dere være putemannen og mistas
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Heisann!
Ny bruker her! 16 år gammel og elsker å game.
Har lest gamereactor siden i fjord elno men har ikke registrert meg før nå, mest fordi jeg ikke har hatt tid
Glad i all slags spill, men liker best rollespill og FPS.
Bor i Klæbu sør for Trondheim, men skal snart flytte nærmere byen
  • 0
Hellu!
Jeg er 20 år. Spiller for det meste PSP, Xbox 360, Wii og Data.
Har spilt siden det kom spill til pc. (en stund siden).

Jeg har ikke så mange timer om dagen til spill men noen blir det da.
Jobber til daglig som Butikk-Sjef i Game Stop.

Lest bladet omtrent siden det kom i Norge. Men ikke registrert meg før nå. (slappfisk er jeg)
  • 0
Velkommen Acolyt3 og outern! Håper dere får det hyggelig på GR, og mange spennende diskusjoner.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Takk for det
  • 0
Velkommen alle nye
Håper dere får en tid her på GR.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Velkommen til Acolyt3 og outern Håper dere vil trives her sammen med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!