Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Velkommen Arda - håper du får en fin tid sammen med oss i Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Men Big-boss er ikke så mye på det norske forumet da.(okei, jeg bare tulla!)

Velkommen Arda. Håper du får en hyggelig stund på Gamereactor(med stund mener jeg helst at du blir her lenge )
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Velkommen til GameReactor Håper du får det fint her
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Velkommen alle nye!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Hallo GameReactor. VK heter jeg (egentlig ikke, men vennene mine kaller meg det) Jeg har medlem siden starten av april tror jeg, så jeg er vel ny her.
Jeg liker å spille Xbox 360 og spille fotball. (sånn da var det gjort )
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Velkomen alle nye!
Håper dere trivest her på GR!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hei alle sammen!. Jeg er Miltbrann. Jeg er en veldig ålreit fyr, og jeg kommer sannsynligvis til å stortrives her på GR®. Ha det bra allesammen!1
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Hei Mr.Miltbrann!

Velkommen hit!

Og hade bra!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Velkommen alle som har sagt det
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Velkommen Arda! Jeg skal til Tyrkia i ferien.. Kan det være en tilfeldighet..? Neppe
Hehe, velkommen som sagt!

Velkommen Miltbrann og MrPondus! Og alle andre jeg ikke har sagt det til!
  • 0
Well, jeg regner med at jeg er relativt ny her, siden jeg aldri har introdusert meg og heller ikke vært særlig aktiv.

Jeg er da Chris eller Cognomen.
18 år gammel fyr fra Trondheim.
Mitt favorittspill gjennom tidene er Fallout 2.
Hva mer trenger dere vite?
Fnord
  • 0
Hei du Cognomen. Håper du har hatt det fint så langt, og kommer til å ha det bra her på GR.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Velkommen Cognomen, håper du får det fint på GR.no!

Det har i hvert fall jeg gjort siden Desember
  • 0
Velkommen til MrPondus, Miltbrann og Cognomen

Håper dere får en fin tid sammen med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble medlem for en stund siden, men har ikke brukt forumet før nå, så det er vel på tide å introdusere meg selv.

Jeg er Yngvar. Sørlending på snart 21 år.
Kunst og spill er mine to største interesser, og er vel strengt tatt de eneste to ordene du trenger for å beskrive meg.
  • 0
Velkommen Cognomen og Yngvar!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Velkommen, Cognomen og Yngvar! Håper dere får en fin stund på Gamereactor!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Welcomes Yngvar. Håper du får det fint her på GR
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Velkommen skal du være Yngvar
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Er vel egentlig ikke ny her, mer har vært borte så og si i ett år så ja er nok mange nye her inne som ikke vet hvem jeg er.. så her er en liten presentasjon av meg da.
Er en jente på... kremt.... mange år ;) hehe nei da på 20 år som liker spill da. jeg har i år gått på idrett og friluftslinje på folkehøgskule så har ikke hatt tid til å være på nett egentlig i det hele tatt. det har vært det beste året i mitt liv anbefales....
uansett liker det meste innen spill egentlig, godt og bladet.. men har jo mine favoritter da.. liker veldig godt spill som prince of persia, assasins creed, zelda, nevervinter nghts, oblivion, battelfield osv osv osv..
har som sakt vært lite aktiv på spill fronten i år men kommer nå sterkt tilbake (håper jeg) skal prøve å være mer aktiv her, spille litt mer og lese MYE mer om spill og kommende titler.. kanskje jeg skriver noen blogger evt en anmeldelese eller to.. følg med bare til å stikke innom å si hei på en PM. håper vi snakkes å lurer dere på noe mer er det bare til å sende en PM..

takk for meg..
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Takk takk, folkens. Alltid koselig å få en velkomst som denne
Fnord
  • 0
Christinem, du er tilbake?!

Får vel si velkommen til alle nye og da.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
velkommen, alle! Christinem, tilbake? velkommen
BF2....
  • 0
  • RDB
  • RDB
Velkommen Cognomen!
Og velkommen tilbake, Christinem!

Får utropstegnene meg til å virke overentusiastisk?!
  • 0
Se der ja - endelig er Christinem tilbake Du har vært dypt savnet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!