Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var jeg her igjen. Ut av intet. Kan de som har savnet meg rekke opp både den ene og den andre hånda? Jeg er ikke den mest aktive for tiden og det er absolutt ingen grunn til å skjule det åpenbare, men her om dagen var jeg vitne til noe som absolutt fortjener å pryde papiret.

Som alle vet er Eirik en flott fyr med stor kjærlighet for spill som oss andre på denne siden. I går fredag 25.01.19 satt jeg som vanlig og surfet Youtube etter enda mer "søppel" å fylle timene mine med. Jeg ramlet over Gamereactor sin livestream og ble positivt overrasket over at det var Eirik som hadde styringen denne kvelden. Denne fredagskvelden var det Anthem sin VIP demo/beta som stod på programmet. Jeg lente meg godt tilbake i stolen for å nyte synet, men det gikk ikke helt som planlagt.

Streamene til GR starter normalt kl 16:00, men siden Anthem demoen/betaen ikke åpnet før kl 18:00 så ble tidspunktet kl 18:00 istedenfor. Jeg holdt Eirik med selskap gjennom hele streamen som egentlig var tenkt å vare i 2 timer, men istedenfor varte streamen i 3 timer fra 18:00-21:00 (ca). Hvorfor? For de av dere som også hadde tenkt å spille Anthem sin VIP demo/beta denne kvelden så har du vel en anelse...

I løpet av disse røft 3 timene så fikk vel Eirik inn litt under 1 time med spilletid. 20 min der og 30 min der. Vi satt og "koste" oss mens vi stirret på feilmeldinger og et mangfold med lasteskjermer som jeg telte pikseltettheten til helt til øynene mine falt ut. Når det faktisk var gameplay på skjermen telte jeg flere potet og egg-mennesker enn jeg kan huske.

Etter ørten forsøk gikk Eirik fra å føle seg som Iron Man (i sin minimale tid med Anthem) til å knuse zombie skaller i State Of Decay 2 etter mitt ønske, men da nye seere ankom prøvde han seg igjen på Anthem med relativt minimal suksess. Til og med Ingar svingte en tur innom og var "sjalu", fordi Eirik hadde kommet "3 minutter" lengre enn han hadde greid i alt spetakkelet.

Jeg er alt i alt overrasket og lettet over at Eirik fortsatt har alt håret på hodet. Jeg gleder meg til å se mer sprell fra Eirik på stream i nærmeste fremtid.

Jeg vet ihvertfall at jeg personlig ikke kommer til å kjøpe Anthem. Skulle det være like ille på lansering så vil dette muligens være spikeren i kista for Bioware som utvikler.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Hahaha, så det var dette du plutselig fikk lyst til å skrive om ja. Forståelig, og det var meget hyggelig at du og andre tok turen innom. Gjorde det klart at det er flere som er villige til å holde ut med meg, så skal gjenoppstarte norske streamer igjen. Gøy å bli bedre kjent med folk.
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Det var meget hyggelig at du og andre tok turen innom. Gjorde det klart at det er flere som er villige til å holde ut med meg, så skal gjenoppstarte norske streamer igjen. Gøy å bli bedre kjent med folk.


Ja, du bør virkelig streame oftere. Gi meg et lite hint neste gang du streamer .
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!