Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Del 2 har ankommet og du verden for noen spill jeg skal vise fram idag. Sist gang viste jeg frem noen spill jeg måtte bare liste opp, og denne gangen skal jeg forsette med det. Er du klar? La oss sette igang!



SSX on Tour

Sjanger: Snowboarding, sport
Plattformer: Gamecube, PS2, Xbox, PC?

Metascore: 76
Min score: 89

Dette er en virkelig klassiker, og ihvertfall til Gamecube versionen. SSX on Tour byr på et storslagent snowboard spill som er pakket med morsomme challenge til den charateren du lager fra cratch. Mange av banene du unlocker av å fullføre de andre er en fryd å snowboarde i. Det er veldig veldig mye jeg vil snakke om men vi må komme oss videre til neste spill.



Peter Jackson's King Kong

Sjanger: Action-adventure, FPS
Plattformer: Playstation 2, Gamecube, Xbox 360, Xbox, PC, DS.

Metascore: 78
Min Score: 95

Vil bare si et stikkord til dette spillet, MESTERVERK! King kong er den desiderte mest undervurderte spillet som fins der ute, kan ikke fatte og begripe at et slikt spill får så dårlig score. Skal ikke fortelle handlingen, vil gjerne ikke spoile. Atmosfæren er noe av grunnen til at jeg digger dette universet og Skull Island byr på mange ulike enemies, man må tilholde seg til begrenset våpen, og spyd som et nødvåpen eller bare å bruke den til å spare ammo. Har rundet det så mange ganger at jeg ikke vet hvor mange ganger, og når man runder spillet vil du bli overrasket hva man kan gjøre etter endingen. For å si det sånn, du får ikke lov av meg å gå glipp av King Kong spillet xD



Outlast

Sjanger: Horror
Plattformer: PS4, Xbox One, Switch, PC

Metascore: 80
Min Score: 88

Mulig dere har spilt spillet allerede, og kanskje det var så undervurdert, men måtte bare liste opp den. Det å bare gå i disse forskjellige områdene i spillet blir jeg spenna og frykter et uhyre vil gå etter meg, den feelingen digger jeg med spill i blant, men det som er så bra med outlast er level designet og det er lett å komme seg fram til neste punkt osv. Outlast er med andre ord et av mine favoritt horror spill.



Lego Batman: The Videogame

Sjanger: Action Adventure
Plattformer: Multi

Metascore: 76
Min score: 87

Haha what, er jeg full? Vet hvordan du tenker, men kanskje tenke 2 ganger? Lego Batman: The videogame er uten tvil det beste lego spiller som er der ute, det er så balansert. Det er ikke for store level, ikke for småe heller, 50 karakter på det høyeste som jeg mener er nok, og bare det at man gå over til skurkeuniverset som er noe av høydepunktet i dette spillet når man har fullført Batman sine sekvenser først. Banene er latterlige morsomme og hadde en utrolig opplevelse tilbake i 2008. Spilte det den gang på Wii, men anbefaler dette på enten ps2 eller vanlig xbox.


Jaja, da var del 2 over, men del 3 kommer igjen assa.
Takk for at du tok deg tid for å lese bloggen!

Cheers
Gaming is in my DNA
  • 0
SSX er kos, likte spesielt Tricky. King Kong tørr jeg ikke prøve på basis av at filmen søg ræv. Outlast har jeg hørt mye om, tenker jeg får gi det et forsøk snart. Lego Batman? Så "The Lego Movie" her om dagen og det får holde.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Siterer Bob-Ingolf:
SSX er kos, likte spesielt Tricky. King Kong tørr jeg ikke prøve på basis av at filmen søg ræv. Outlast har jeg hørt mye om, tenker jeg får gi det et forsøk snart. Lego Batman? Så "The Lego Movie" her om dagen og det får holde.

Yas SSX er alltid kos, har egen tradisjon på vinterne der jeg gamer alle sammen xD King Kong filmen er latterlig i forhold til spillet, trust me
Gaming is in my DNA
  • 0
King Kong faktisk.
  • 0
Ikke spilt noen av disse heller dog, jeg spilt et eller annet ssx spill hos noen venner på ps2 en gang, husker ikke hvilke er nok en sjanse for det er ssx 3 eller tricky. Outlast har jeg vel kommet frem til at jeg står over, selv om jeg ser hvorfor folk liker det.
Dog når du lister opp kritikk score hvilke versjon går du etter pc versjonene hovedsaklig? Ser o at den versjonen du går etter bare har oppfort 27 anmeldeser hvor du har xbox med 43 anmeldser og 82 i score.
Uansett bare sett filmen, så tviler på eg før spilt det , kan godt hende det er bra, men mst undervurderte spiller der ute, tja det kan vel diskuteres, men det er vel meninger det å
Uansett syns det er greit å lese disse bloggene, en kreativ tanke dette her.
Denne listen likte jeg.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!