LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Greit. Jeg har noen dager fri fra jobb nå. Tid som vil mest bli brukt til å ta igjen søvn og hvile kroppen. Få jobben unna tankene. Dagen i dag, nei, i går, ble brukt til å gjøre lite. Men klokken 21.00 satte jeg og min samboer oss ned for å spille Minecraft sammen på Xbox-en. Har begynt å game det igjen. Og plutselig er klokken blitt fire på natta! Timene har sust forbi uten at jeg har merket det.

      Jeg tror det er slik med mange som digger Minecraft (eller andre spill også forøvrig). Blir du skikkelig hekta og virkelig koser deg, er det rart hvor fort tiden går.

      Nærmer seg 60 timer i den nye utgaven av spillet. På den gamle Xbox One Edition har vi 360 timer på rullebladet. Det er sykt mange timer. 15 døgn! Tilsammen, altså. Kjøpte jo Xbox One tidlig i fjor, så har gamet Minecraft i totalt godt over 400 timer da! Pluss at jeg også gamet det mye både på PC og Xbox 360 en gang i tiden.

      Merkelig at jeg ikke går lei det spillet.

      Det er i perioder. Kan game det konstant i en måned eller to, ta en pause noen måneder også kjøre på igjen. Men det er få spill nå for tiden som tar meg så av dage at timene flyr avgårde. Hadde det slik med Fallout 4 tidligere i år også, men ikke like mye som Minecraft.

      Det er jo egentlig et spill med ikke så alt for mye content, men man har verktøyene, og det er det mye av. Har man i tilegg fantasien og barnelysten fra den tiden man lekte med lego hele dagen, kan man raskt risikere å bli bundet fast til skjermen med Minecraft.

      Vel, hva er så poenget med dette blogginnlegget? Egentlig ingenting. Ble bare atter en gang forbauset over hvor mye jeg kan bli hekta på å hakke i fjellet etter stein, drepe kyr på en ikke-human måte og bygge broer, hus og hva enn det måtte være.

      Flere tilhengere av Minecraft der ute? Flere som føler timene fly avgårde? Eller er det noen som har pløyet mange timer i et annet spill?

      Ha en fin...natt :)
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!