Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Når jeg ser tilbake på min God Påske-blogg fra i fjor, forstår jeg at påska kom tidlig i år. Vi gikk inn i høytiden rundt 11. April den gang, og nå i år, 30. Mars, er det allerede blitt langfredag.
Meningen var at dette skulle bli min siste dag på jobb før påske. Slik gikk det ikke da bilen jeg kjører streiket ved daggry. Jeg jobber som drosjesjåfør og når hjulene ikke ruller, sier det seg selv at det blir vanskelig å jobbe.
Men det går greit. Jeg har kjørt inn såpass at det rekker for neste måned også. Det var egentlig godt med en ekstra "fridag" etter noen tøffe og lange arbeidsdager hvor manko på søvn har vært en større fiende mot kroppen.

For tiden gamer jeg fortsatt Sea Of Thieves med min bror. Jeg må likevel tilstå at mangelen på ting å gjøre i spillet begynner å merkes på hvor entusiastisk jeg nå er overfor det. Blir det en flopp slik jeg fryktet? Går jeg totalt lei det?
Skrev i går en anmeldelse av det. Leter du rundt på mitt krypinn, finner du den nok.

Har også begynt å dabbe av med Fallout 4-spillinga, men jeg har tilbrakt godt over hundre timer i det på kort tid, så det er kanskje ikke så rart.

Kjøpte GTA V i går, og det ble ferdig lastet ned ved midnatt. Mulig det blir en del gaming av det i dag.
Jeg er egentlig på jakt etter et nytt, kult spill, men aner ikke hvilket. Føler jeg har greid å karre til meg de fleste spillene på Xbox One som faller i smak.
Noen ideer?
Jeg liker det meste bortsett fra fightingspill og strategi. Er heller ikke familier med japanske rollespill. Jeg er egenglig ikke så gira på turbaserte kamper slik som i de håndholdte Pokemon-spilla eller Paper Mario.

Påsken skal jeg tilbringe hjemme med dama, bikkja og kattekreket. Det blir nok en rolig og koslig høytid.
Og det er godt mulig jeg blir å finne her inne på GR i en blogg eller anmeldelse osv.

Jeg vil med dette ønske dere alle en riktig god påske :)
  • 0
God påske til deg også!
Rainbow Mushroom
  • 0