Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gamer mye Fallout 4 for tiden, som flere sikkert har forstått, om dere følger min blogg. Filen jeg spiller på har blitt gamet i om lag 60 timer nå. Jeg har basert alt så langt på å utforske, samle ting, finne hemmelige ting og i større grad bygge settlements. Ja, Sanctuary Hills begynner å bli et lite paradis midt i et helvete på jord. Det er mange butikker der, mange gjøremål for innbyggerne og godt med mat og drikke.

Jeg har Wasteland og Contraptions Workshop, samt en del ekstra kjøpt via Creators Club. Nei, fortsatt ingen mods.
Jeg har dog ikke utført mange quests. Har enda ikke møtt Valentine! Er snart på level 22.
Drepte i dag min første Mirelurk Queen etter en heftig og amper kamp hvor en bazooka og en gjeng mutanter ble min reddning. Med føtter og hender hardt skadet, kravlet jeg meg unna og fikk med meg innmaten fra dronninga. Dermed ble en prydende statuett av henne hengt på veggen i huset, like ved Milerurk King.

Har dessuten funnet en drakt som lar meg motstå 1000+ Radioaktivitet. Den beskytter lite mot annet. Fikk dermed utforsket det stedet hvor atombomben hadde truffet.

Frem til mitt poeng her: jeg ønsker å anskaffe meg DLC-pakken Far Harbor. Men er jeg for tøff i trynet? Jeg vet at jeg bør gjøre flere quest-er og også nå mye høyere level først. Finne bedre våpen og slikt. Men har jeg et snev av sjanse til å overleve i Far Harbor når jeg bare er på level 21?
De andre DLC-ene frister lite, men Far Harbor virker litt spesiell. Jeg vet bare ikke om jeg burde vente litt enda.
Noen som har noen erfaring?
Leste anmeldelsen her inne på GR og de var på level 50 og hadde problemer med fiendene der!!! Føler meg som en liten spurv til forskjell XD

Mitt mål er vel å utforske og samle ting. Og jeg håper det er mange fine byggesteder der.

Ja, ja, på tide å ta kveld.
Vi snakkes!
  • 0
Jeg tror nok det blir ganske vanskelig å fullføre Far Harbor som level 22. Flere av fiendene i utvidelsene bydde på større problemer enn Mirelurk Queen for min del, så tror ikke det blir gøy om du må slite deg gjennom hver eneste kamp. Samtidig kan det jo uansett være greit å kjøpe utvidelsen. Synes du det blir for vanskelig er det jo bare å reise tilbake til det vanlige spillet for å øke litt mer i level.
  • 0
Takk. Ble kjøpt likevel men må si det er litt over min grad enda ja
  • 0
syns alle story dlc'ne er bra Far harbor er helt klart den største.
Nuka world er jo artig som få og muligheten til å vær raider king/queen er veldig fristende, mye kule våpen og ikke minst masse settlement ting. robot dlc'n story messig er ikke å rope hurra for men det å kunne bygge roboter gjør mye bra. til det du lurer på ja du er litt for tøff i trynet vis du tror du skal klare far harbor i lvl 22, minst 50 ville jeg si (spess siden du ikke bruker mods) den starter ganske brått og voldsomt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!