Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei.

For tiden har jeg og min bedre halvdel gamet oss gjennom Gears Of War-serien. Ikke alle da jeg har kun Gears 1, 2 og 3. Gears Of War Judgement har jeg enda ikke prøvd.

Men Gears Of War 4 hadde vært kult å teste ut, selv om jeg vil tro det ikke vil slå min favoritt; to-eren, og forhåndsvis det første.
Nå har jeg en Xbox One S (Minecraft bundle) som kun har 500gb plass, og med de spillene jeg har nå, er det lite plass igjen. Jeg har avinnstallert nærmere 50 spill for å kunne spiøle nye, så sånn sett er plassen oppbrukt for lengst XD

Jeg kom også frem til at Gears 4 tar over 100 GB!!! Er det mulig? Det er visstnok det.
Så nå er det på tide å gjøre det jeg burde gjort for lenge siden; skaffe meg en ekstern hard-disk.
Nå er jeg lite kjent på dette, så tenkte å rope ut om noen har noen gode (og ikke alt for dyre) hard-disker å annbefale for Xbox One.
Eventuelt merker og mengde gb.
Og et dumt spørsmål er vel dette men; skal den plugges inn bak i en usb-port? Regner med det :)

Iallfall; håper noen har noen forslag. Mottas med stor takk ;)

Ja. Gamer Gears Of War som sagt, en av mine favoritt-serier. Noen som forøvrig har spillt Gears 4. Jeg vet det har fått mye god omtale, men også mye dårlig kritikk. Samme gjelder vel Judgement.
Nå skal vel den nye utgaven av det første spillet ha forrykende grafikk, men jeg synes likevel originalen er fin i seg selv med sin dystre og noe grumsete grafikk.

Vel, det var alt for nå.

På tide å finne Jon Blund XD
  • 0
Jeg kjøpte nylig en slik sak på komplett(PS4), men rekner med at det er samme prinsipp på xbok. Plugg inn i USB. På størrelse med en smarttelefon.

https://www.komplett.no/product/927552/datautstyr/lagring/harddiskerssd/harddisk-ekstern/seagate-game-drive-xbox-2tb?offerId=KOMPLETT-310-927552
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg kjøpte nylig en slik sak på komplett(PS4), men rekner med at det er samme prinsipp på xbok. Plugg inn i USB. På størrelse med en smarttelefon.

https://www.komplett.no/product/927552/datautstyr/lagring/harddiskerssd/harddisk-ekstern/seagate-game-drive-xbox-2tb?offerId=KOMPLETT-310-927552


Ble en orginal Xbox ekstern hard disk 2tb Smile
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!