Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Noen ting vært å merke seg bare tre av disse spilene har jeg fullført før, hvorav borderlands 2 hadde jeg startet på ps3 før jeg fullførte det igjen for 3 gang i 2017. Og p4g tar jeg med siden det var andre gangen jeg tok siste boss og så true endingen (95% sikker kan hende jeg gjorde det før uten å save det, men det er jeg ganske sikker på var den normale endingen, så derfor tar jeg med dette uansett). Samme med mw2 som var tredje gang det ble fullført. Ellers er 2 spill expansion pack hvor en av de ble standalone og er større en hovedspillet og resten spill jeg ikke hadde fullført før 2017, men noen av de hadde jeg startet på.

Ved unntak av siste plass og de to første på den listen var det veldig vanskelig og rangere spesielt de siste 28 spilla har vært vrient, som 28-21 var vrient, 21-13 og 13 og nedover var vrient. Istedenfor å skrive mye om være spill tar jeg bare med positive og negative ting om det hvis jeg føler at det er noe å skrive om det og for all del dette er veldig subjektivt ????

Sjanger er tatt fra wikipedia som utgangspunkt

Listen kun nok sett litt annerledes ut en annen dag

40 - Crash Bandicot ps1 - Platformer

Positive - Variasjon i levler, vanskelig

Negative - Ujevn kontroller (spesielt bevegelse) og derfor litt vanskelig på også feil måte.

39 - Beyond two souls - Interactive drama action-adventure

Positive - Grei historie

Negative - For mye hopping frem og tilbake for min del

38 - Gabriel knight sins of the father 20th Anniversary edition - Point-and-click adventure

Positive - Greie karakterer, en god nok historie, gode twister

Negative - Kan hende du må gjøre ting i spesifikk rekkefølge.

37 - Batman arkham knight - Action-adventure

Positive - Stealth seksjonene er fremdeles morsomt, historien er bra nok og gode karakterer.

Negative - For mye batmobil, av en eller annen grunn slett jeg med kontrollene på ps4, litt forutsigbart

36 - Phoenix Wright Ace Attorney - Visual novel adventure

Positive - God historie, gode karakterer, utfordrende, litt humor, gode twister.

Negative - Veldig mye trial and error så klandrer deg ikke hvis du bruker guide for å løse puzzles.

35 - Ty The tasmanian tiger 1 - Platformer

Positive - Chessy dialog, grei variasjon i level og boomeranger

Negative - Tar litt tid å komme i gang, litt for lett.

34 - Beyond Good and evil - Action adventure

Positive - Fin setting, gode karakterer, grei humor, grei variasjon

Negativ e- Litt tung combat og siste bossen kan ta seg en liten bolle.

33 - God of war Ghost of sparta - Tredje person, action - adventure

Positive - Passe lengde, godt variasjon i fiender og bosser

Negative - Noen frustrerende øyeblikk på slutten

32- Deus Ex Makind divied -Action, rpg og stealth

Positive - Variasjon i gameplay, løsninger og valg, grei nok historie (svakere enn deus ex 2000 og Hr), godt gameplay, og generelt sett greie karakterer

Negative - Mer variasjon i steder (ikke omtrent bare Tsjekkia), bedre historie sammenlignet med de to andre samt karakterer.

31- Devil may cry 1 hd - Hack og slash ,action-adventure

Positive - Utfordrende , grei lengde, greie bosser , grei combat, grei variasjon.

Negative - En health bar over to faser på siste boss, ganske svak historie.

30- ICO - Action- adventure

Positive - Følelse ladet, passe lengde, ikke veldig utfordrende.

Negative- Ensformig combat

29 - Ratchet and clank 3 up your arsenal - Platformer

Positive- Variasjon i planeter og våpen og god humor

Negative- Veldig enkelt

28 - Cave Story - Metroidvania platform-adventure

Positive - Gode bosser, vanskelig nok, god variasjon i steder/våpen og karakterer

Negative - En litt tynn historie

27 - Virtue last reward - Visuel novelle og adventure

Positive - Gode karakterer, meget god historie, gode twister, liker kartet som viser alle de forskjellige valgene du kan ta for å komme til den og den endingen.

Negative - Et par puzzlene er vrient å løse

26 - Resident evil 1 remake - Survival- horror

Positive - Passe lengde, grunn til å runne det flere ganger, skummelt nok

Negative - Noe svak historie

25 - Bayonetta 1 - Action- Adventure, hack og slash

Positive - Veldig morsomt, gode bosser, mye variasjon i fiender , greie karakterer, spill som ikke tar seg selv seriøst, humor og god musikk, også passe vanskelig

Negative - Noe svak historie

24 - Shadowrun Returns - turn-based tactical rpg

Postive- Solid cast, nok av variasjon i abilities, klasser og våpen, grei historie, noen gode twister

Negative- Ikke mye grunner og runde det om igjen.

23 - Tomb Raider Rise of the Tomb Raider- Action - adventure

Positive - Brukbar lengde, solid og tilfredsstillende gameplay, morsomt å spille i stealth, morsomt og utforske

Negative- Noe dårlig historie og skurk, noe i overkant lette puzzles på main storien.

22 - Modern warfare 2 (eksl mp) - Fps

Positive- Brukbar lengde på kampanjen, godt varisjon i oppdrag og spesielt med spec ops, generelt sett morsomt og veldig gøy med en venn, selv i 2017, 8 år etter det kom ut

Negative - noe svak historie, litt for lett selv på veteran spesielt sammenlignet med mw1, waw og black ops.

21 - Wipeout Fury - Racing

Positive - Gode baner, nok av forskjellige fly/skip, vanskelig og tilfredsstillende, variasjon av gamemodes

Negative - Litt for mye fokus på action delen av wipeout kontra racing.

Del 2 kommer litt senere.
Mye gode spill du fullførte i 2017 da. Mye variert og. Litt fps, litt racing, litt strategi, litt plattformere osv. Kult at du har variert spillsmak og prøver litt forskjellig.. nå må du bare gi fighting en sjanse så vi kan få spilt Tekken 7.

Forstår at Batman: Arkham Knight havner så langt bak. Faen til skuffelse. Kjedelig og uinspirert i forhold til de to første.

Var topp stemning når meg og deg tok platinum sammen i MW2!

Nå gleder jeg meg til å se hva du har på første. Sikkert BotW, Divinity Original Sin 2 eller Persona 5 hah!
Siterer SirGalahad:
nå må du bare gi fighting en sjanse så vi kan få spilt Tekken 7.

Haha, ja det var det da, ja det er en sjanger jeg kanskje bør gi et forsøk til, spesielt ikke bare super mario smash, men ja, kanskje det.

Siterer SirGalahad:
Forstår at Batman: Arkham Knight havner så langt bak. Faen til skuffelse. Kjedelig og uinspirert i forhold til de to første.

Ja, takk for det, det var rett og slett noe som ikke passet meg, fult klar over den listen er ekstrem kontroversiell , men , ja.

Siterer SirGalahad:
Var topp stemning når meg og deg tok platinum sammen i MW2!

Oh yes, it indead was ,eller hva man sier, ja det var regn gull, hadde nok vært høyere hadde jeg inkl mp, men mp er broken nå, ja det var fantastisk.

Siterer SirGalahad:
Nå gleder jeg meg til å se hva du har på første. Sikkert BotW, Divinity Original Sin 2 eller Persona 5 hah!

Haha, ja du får se da, kan si så mye som det ikke blir botw ,for det ble fullført i 2018...
Ja fytti. Det var virkelig noe av magien fra de tidligere som manglet i Arkham Knight.

Jepp, MP er helt ødelagt og hacket i hjel. Det er synd. Har så mange gode minner med sniper free for all på Rust eller search and destroy på highrise og terminal.
Siterer SirGalahad:
Jepp, MP er helt ødelagt og hacket i hjel. Det er synd. Har så mange gode minner med sniper free for all på Rust eller search and destroy på highrise og terminal.

Å ja, det var tider det, drev ikke så mye med free for all, men , snd det var tider det
Historien på Devil May Cry 1 likte jeg veldig godt, faktisk det beste DMC spillet (personlig mening!). Anbefaler deg God of War Chains of Olympus framfor Ghost of Sparta. Grafikken er litt dårligere, men historien er mye bedre i Chains of Olympus
Siterer Ayub Dizaei:
Historien på Devil May Cry 1 likte jeg veldig godt, faktisk det beste DMC spillet (personlig mening!). Anbefaler deg God of War Chains of Olympus framfor Ghost of Sparta. Grafikken er litt dårligere, men historien er mye bedre i Chains of Olympus

Hmm, ja kanskje jeg var litt streng... likte DMC 1 veldig godt og vurdert faktisk å runne det engang til når jeg var ferdig, men det sier også hvor vanskelig det var å rangere denne listen, at jeg tok i mot utfordringen og gjorde dette
Riktig, ja Chain of olympus er bedre, har faktisk runnet Chain of olympus , men ja det er nok et hakk bedre ja. Må dog få runnet 2 og 3 Ellers takk for anbefalingen.
Faktisk 1 av spillene her har jeg også rundet i 2017, så wierd haha. Hadde aldri spilt mw2 sin campaign og ble så fasinert hvor intenst det var og storyen i seg selv, noen av de andre spillene er jeg nysgjerrig på, som devil may cry serien
Gaming is in my DNA
Siterer Mats2468:
Faktisk 1 av spillene her har jeg også rundet i 2017, så wierd haha. Hadde aldri spilt mw2 sin campaign og ble så fasinert hvor intenst det var og storyen i seg selv, noen av de andre spillene er jeg nysgjerrig på, som devil may cry serien

Skjønner, såpass ja, var tredje gangen jeg fullførte det, mye pga jeg vil ha platinum på det på "nye" brukeren på psn. Hadde det på gamle og så hadde jeg også en å spille coop med. Ja, den er ganske intens , mye action og skyting, tar ikke pauser akkurat, tror jeg liker mw1 sin hakke bedre da. Skjønner bra det. Dmc 1 er det eneste i serien jeg har fullført jeg hadde nr 3 på backloggen, men nå som ps3 er gone så er jeg litt usikker om det blir noe av , kanskje, kan hende jeg får lånt ps3 av en venn ,og setter da bare inn hdd på min gamle ps3 , men jeg er usikker, dmc 4 er fremdeles en mulighet for min del siden det også er på steam. Takk for kommentar. Veldig vanskelig å lage listen, kanskje du kan lese del 2 å hvis du vil. Litt nysgjerrig på hvike andre spill da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!