Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sup mafakkas? Long time no see.

Dette er et innledende blogginnlegg om det som blir den beste, eller den verste, Julekvissen i manns minne. Jeg tenkte at jeg skulle starte først med å legge frem noen grunnregler og fortelle om den fantastiske premiepotten. I fjor kunne du vinne hele 50 kr, eller noe sånt, hvis du havnet på førsteplass. Men i år har jeg bestemt meg for å ta frem stortromma og slå vilt på den. I år vinner den som havner på førsteplass i Julekviss 2017 1 stk tørket Caroline Reaper og 1 stk tørket Bhut Jolokia (ghost chili pepper). Disse er noen kraftige rakkere og jeg kan med hånda på hjertet si at det å spise én hel Carolina Reaper var det mest smertefulle jeg noensinne har opplevd.

Dette tenker sikkert de fleste er en bedriten premie, og jeg kan si meg relativt enig. Så jeg håper at noen kommer med andre premieforslag. MEN JEG KOMMER IKKE TIL Å DELE UT PENGER I ÅR. OG IKKE SPILL HELLER. Det er mulig jeg også kommer til å oppdatere premiepotten av fri vilje hvis jeg eventuelt får noen ideer.

Jeg er usikker på hvilke regler vi skal ha og hvilke spørsmål som kommer til å dukke opp. Men jeg kan med sikkerhet si at det ikke kommer til å være et spørsmål for hver dag. Det har jeg verken utholdenhet eller lyst til å gjøre. Men jeg kommer selvfølgelig til å starte den 1. desember. Når det gjelder reglene tror jeg at vi gjør det på denne måten:

- Send svar på PM til meg. Fristen er til neste luke, som kommer ikke til å bli postet med et fastsatt mellomrom.
- Du kan også svare i kommentarfeltet. Men da trekkes du 1/2 poeng for latskap.
- Avhengig av hvor mange svar jeg får skal jeg prøve å poste alle svarene og begrunne poengutdelingen.
- Poengsystemet kommer ikke til å gi noen mening. Hvis du mener at du har fått tildelt en feil poengsum kan du klage til
SirThomas, som bedømmer om hvorvidt klagen får medhold. SirThomas kan klage til meg hvis han også vil være med i
kvissen.
- Reglene kan og vil forandres hvis jeg føler de bør det.

Skriv gjerne hvilke tanker og følelser du har om dette i kommentarfeltet. Og skriv gjerne hvis du har forslag til andre premier og om det bør være en premie til andreplass.

Jeg hadde også satt pris på hvis noen i redaksjonen hadde blitt med. SPESIELT Suzanne Berget, vår store leder. Så plag gjerne de til noen blir med.
  • 0
Bra opplegg. Husk å få nisselue på avataren.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Enig. Bra opplegg.
Jeg har valgt å iføre meg nisseavatar, men jeg er jo en herre, dermed velger jeg å ta den av når jeg som nå befinner meg innendørs.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg har valgt å iføre meg nisseavatar, men jeg er jo en herre, dermed velger jeg å ta den av når jeg som nå befinner meg innendørs.


Du finner alltid et smutthull.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!