Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er nok ikke en passende bloggting, men ønsker å nå ut til så mange som mulig. Det er også festet til Xbox One forumet.

Har planer om å skaffe meg en Xbox One. Tenker på Minecraft bundelen med 500 gb. Burde jeg kjøpe eller vente til Xbox Scorpio kommer ut?
Ønsker å få fatt i spill som Stardew Valley, Yooka Laylee, Halo Master Chief Collection, Rare Replay og Skyrim SE, samt Gears of war 1.

Har også i den sammenheng tenkt å selge min hvite originale 360 med en trådløs kontroller som følger med. Konsollen er godt brukt men funker. Har en del spill om noen ønsker det også. Kom med forslag om du er interessert.
Selger for en 1000 lapp alt etter hvor mange spill som ønskes med på kjøpet.

Takk.

.....og ha en fortsatt fin helg ;)
  • 0
Should probably post this i kjøp og salg-tråden.
  • 0
Vel, kommer litt an på... Har du 4K TV, så burde du kjøpe Xbox One S eller vente på Scorpio. Har du vanlig HD tv, så kan du skaffe deg en billig Xbox One av den første sorten. Bryr du deg ikke, så kan du skaffe deg enten. Den første versjonen av Xbox One, Xbox One S eller du kan vente på Project Scorpio.

Vil du ha best mulig grafikk + garantert støtte for VR(4K TV anbefales, dog det kan være man får litt bedre grafikk med HD tv), så må du skaffe deg Scorpio når den kommer rundt juletider.

Ville ikke bekymret meg over lagringsplass, da du kan få deg en billig ekstern harddisk med USB 3.0 hvor som helst med opptil flere TBs med lagringsplass.

Ditt valg kommer helt an på hvilken TV du har og hvor kresen du er angående grafikk.

Personlig skal jeg forhåpentligvis oppgradere til Scorpio når den tid kommer, selv om jeg ikke har 4K tv.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Jeg går for en billig xone s. Så viktig er ikke den forskjellen i grafikken, når spilla blir dem samme uansett...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!