Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Elgen som ville tømme treet for epler? Elgen som knuste en robotgressklipper fordi den ble for nærgående? Elgen som visstnok terroriserte en hel bygd og nå har avgått med døden fordi et jaktlag fikk i oppdrag av kommunen å ta ham ut?

Her får elgen nok av Unnis robotgressklipper.

Vi husker ham, og vi vil aldri glemme ham. Han ble vår Harambe, og nå har vi gitt både elgen, Unni, robotgressklipperen og jegerne evig liv i form av et spill.

Elgspillet.

Hvem er vi? Meg og Christer, medstudent ved NTNU. Vi har tatt faget spilldesign dette semesteret, og syntes det var så gøy å lage spill at vi gjorde dette som et prokrastrineringsprosjekt nå på tampen, midt i eksamensperioden.

Håper du liker det.

Spilles best med mus eller eller på Android. High-scoren min er fra Android-versjonen
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dette er genialt. Stemmen og reaksjonen til dama i klippet var helt latterlig første gang jeg så det. Skal teste spillet.

Lagt til 2016-12-05 21:53:
Klarte 20
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Morsomt spill; vakker elg!
Hah, for et spill. Eneste jeg vil foreslå er at dere fikser litt på lyden idet man slår gressklipperne, andre slaget virker som om det hakker litt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer remote:
Klarte 20


Casual, klarte 34 på første forsøk. Get on my (moose)level, Remote.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Casual, klarte 34 på første forsøk. Get on my (moose)level, Remote.


Grrr. Da jeg fant ut at det holdt med ett slag på gressklipperne og at man kunne parere skuddene, klarte jeg 33. Fortsettelse følger. Grr.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
En ting er sikkert, jeg er røti i spillet. 18...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kult at dere liker det! På mobil klarte jeg 86 i dag.

Litt inside information:
Jegeren skyter hvert sjuende sekund etter han har spawnet.
Elgen har collider kun på leggen, og kan blokkere klippernne bittelitt.
Epler spawner innenfor samme tilfeldighetsintervall som gressklipperene.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Kult spill. Jeg sugde, men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Kult at dere liker det! På mobil klarte jeg 86 i dag.


Er det lettere å spille på mobil? Jeg spiller med touchpad, tipper det ikke er optimalt, men må prøve med mus senere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er mye lettere på mobil. En stund.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Det er mye lettere på mobil. En stund.


Det fungerer ikke på iPhone, gjør det det?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg vet ikke hva som skjedde. Plutselig ringte en journalist. Vi prøvde først å få dekning på P3-morgen, siden de trykket denne saken til sitt brystkreft da den var fersk, men det skulle altså vise seg at NRK Nordland var veien å gå... Selv om vi ikke gikk den veien selv. Noen andre må ha tipset dem.

Veldig gøy er det, uansett

Lagt til 2016-12-16 00:49:
Deeet skal være bryst, ikke brystkreft........

Lagt til 2016-12-16 00:50:
Og det er ikke til iPhon, nei. Det er så hassle å få det ut dit. Litt for mye hassle til at vi gidder det på dette fanteriet her.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Jeg vet ikke hva som skjedde. Plutselig ringte en journalist. Vi prøvde først å få dekning på P3-morgen, siden de trykket denne saken til sitt brystkreft da den var fersk, men det skulle altså vise seg at NRK Nordland var veien å gå... Selv om vi ikke gikk den veien selv. Noen andre må ha tipset dem.


Godt gjort! Morsomt å bli lagt merke til da!

Siterer Joelspeanuts:
Deeet skal være bryst, ikke brystkreft........


Haha!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!