Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ok, hva i helvete skjedde for noen timer siden?

Igår sendte en fyr meg talemelding om at han kanskje var involvert i et trippeldrap og spurte meg om hjelp. Ettersom jeg befant meg timesvis unna måtte jeg bare filetere dette som fylleprat, for han visste ikke noe spesifikt, og det gjorde faen ikke jeg heller. Idag skulle jeg riktignok kun ha en rolig kveld med stesøsteren min på kino og se 10 Cloverfield Lane, men jeg måtte selvfølgelig ha meg en øl før bussen hjem.

I løpet av dette står det til min overraskelse en jævlig deilig venninne foran meg, klar til å introdusere meg for typen hennes. Hun kjører noen syke moves mens jeg står med en Hansa i hånden. Hun rister den andre hånden min og gir meg tommel opp, et klart tegn på at ting går som det skal.

Men før jeg vet ordet av det, sitter jeg og nyter en Murphy med en eller annen Stian som spør om jeg kjenner en franskmann, noe jeg tilfeldigvis gjør. Plutselig går lyset på, et urovekkende tegn på at ting ikke er som det skal være. Jeg ser på klokken, den er 03:00 og det er nå stengt.

I full forvirring innser jeg at det ikke går buss, og ser meg om etter sjåfør. Men innen jeg har nådd McDonalds uten å være sulten, treffer jeg på noen gamle barndomsvenner av min bror. Han ene kunne fortelle meg hvor godt han husket at min bror tok alle de gode Pokémonkortene fra meg, noe som er helt ny informasjon i bildet på hvilken barndom jeg hadde.

Etter å ha gått rundt i et helvetes regnvær og endt opp på Møhlenpris, kommer taxisjåføren i løpet av sekunder. Det hele ender med at vi betaler 100 kr hver, totalt sett bare 20 kr dyrere enn nattbussen som aldri gikk. Happy Ending, bitch.
  • 0
WTH? Var både komisk og rart å lese alt dette. Litt sykt at så mye skjedde i løpet av så kort tid, eller hva synes du? Kunne ikke stoppe å le av avslutningen din >> "Happy Ending, b****" (jeg velger å sensurere ordet)
Solidus95
Siterer Solidus95:
WTH? Var både komisk og rart å lese alt dette.


Haha, takker! Er det jeg sikter meg inn på, mørk humor med merkelige scenarioer

Siterer Solidus95:
Litt sykt at så mye skjedde i løpet av så kort tid


Desto større grunn til å skrive om det, right?

Siterer Solidus95:
Kunne ikke stoppe å le av avslutningen din


Godt å høre! Inspirert av Breaking Bad
  • 0
Bra at du velger å stå opp så tidlig for å skrive blogger. Eller???

Flott blogg, dog. Mange historier som kunne blitt utbrodert, men det får vi ta en annen gang.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Bra at du velger å stå opp så tidlig for å skrive blogger. Eller???


Påsken må jo nytes i morgentimene!

Siterer remote:
Mange historier som kunne blitt utbrodert, men det får vi ta en annen gang.


Noe spesielt du hadde i tankene?
  • 0
Siterer remote:
Mange historier som kunne blitt utbrodert, men det får vi ta en annen gang.


Jeg tenker vi skal være glad vi blir spart for det
The gavel corrupts
Siterer SirThomas:
Noe spesielt du hadde i tankene?


F.eks. den jævlig deilig venninnen foran deg. Men ...

Siterer Marlboro Red:
Jeg tenker vi skal være glad vi blir spart for det
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Srthms plz
*MacGyver Theme*
  • 0
Drakk du bensin og martini? Høres tamt ut.. Min tur til Hovedstaden var mye kulere.
Spiste sopp under de røde lysene.. Du har da vel mer inspirerende historier enn det der Larsen?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Drakk du bensin og martini?


Nå kan du få lure.

Mine siste drinker inkluderte forøvrig White Russian, Jiff Tonic og Eplesang, du burde virkelig prøve.

Siterer Bob-Ingolf:
Du har da vel mer inspirerende historier enn det der Larsen?


Sjekk klokkeslettet på bloggen. Dessuten, lange historier er visst bad for business, er det ikke?

Hvorfor skal alle sesonger avsluttes med en cliffhanger?

Siterer Venom140:
Srthms plz


Se hva du gjorde.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!