Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei folkens.

Vi har nå kommet frem til at remote er tillitsvalgt, SirThomas er en papegøye og Ole-Christian er som alltid en kjip jævel.

Det er aldri lett å vær en pirat. Da må man stjele følelser til folk. Du må hele tiden være positiv og hyggelig.

Hvis det er en ting jeg har lært av å være farmasøyt, er det at du må hele tiden si ja til generisk bytte.

Hvis man er en pirat, bør man aldri drikke rom. Rom er ekkelt og hæslig.

Hvis man er en pirat bør man stjele alt gullet man ser.
  • 0
wow

so blog

much amaze

wow
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Synes du sa jeg skulle være HMS-ansvarlig? Et skip med deg og SirT alene er vel dømt til å synke før dere har forlatt kaia.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Nyarrgh! 'Tis not a pirate he who does not chug rum, 'tis but a pansie with a fanzy hat!
@chubbyviking
en fin blogg
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Glorfindel:
Synes du sa jeg skulle være HMS-ansvarlig? Et skip med deg og SirT alene er vel dømt til å synke før dere har forlatt kaia.


Hvis du har noen konstruktive tilbakemeldinger kan du gjerne si dem til meg som tillitsvalgt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvis du har noen konstruktive tilbakemeldinger kan du gjerne si dem til meg som tillitsvalgt.


Jeg anbefaler at Jetzki går planken og hopper i havet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jeg er ikke lei meg, men jeg vil si at det er skuffende at jeg ikke engang blir nevnt i denne bloggen. Jeg er altså ikke lei meg, og ønsker skipet deres all lykke og medvind.
Predator.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg anbefaler at Jetzki går planken og hopper i havet.


Jeg skal ta det opp med de andre, men jeg tviler på at det går igjennom i og med at Jeppzki, som han heter, er kapteinen av skuta, og jeg tror ikke mine kompanjonger er villige til mytteri med mindre de får en klekkelig sum spesidaler.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!