LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      I tillegg til å være et dårlig pun, er det også en sannhet at jeg blir gal av Mad Max. Dette er virkelig et spill som veksler mellom 3/10 og 9/10, og jeg blir nesten litt skuffet over meg selv hver gang jeg velger å starte det fremfor andre spill fra sommeren og høsten.

      Det er noen ting jeg liker veldig, veldig godt, som hvordan bilens rolle er altoppslukende, det lekre designet, flammene og eksplosjonene. Og selv om bikkja er en klar favoritt, er ikke resten av rollegalleriet så halvgærent det heller.

      På den andre siden liker jeg dårlig at bildeoppdateringen faller til rundt 5-6 på Playstation 4 i visse tilfeller, at kameraet er 90 prosent ubrukelig under nevekampene, at fiendene venter tålmodig på sin tur, at jeg må opp i fjellet for å oppgradere Max, at jeg må ut av bilen og plukke opp loot, at det ikke er plass til et slagvåpen i bilen (noe jeg regner med vil bli mulig etter hvert som bilen oppgraderes), og jeg kan absolutt ikke fordra å måtte saumfare en camp etter et visst antall fiendesymboler for å redusere trusselbildet i området. Slikt er bare med for å trekke ut spilletiden, men det tilfører absolutt INGENTING til spillopplevelsen.

      Hvis du ikke gadd å lese avsnittet over, kan jeg oppsummere med at Mad Max flommer over av tekniske feil og utdatert spilldesign.

      Jeg burde bare skrudd av hele spillet og gjort noe annet, men det er faktisk ikke så lett. Selv om min liste med positive elementer er vesentlig kortere enn den negative, så sitter de positive stort sett i forsetet under spilling. Stort sett fryder jeg meg når jeg og Chumbucket cruiser rundt, totalvraker andre biler og bruker harpunen til å ta ut snikskyttere. Det er faktisk rimelig fantastisk.

      Mine forventninger til Mad Max har hele tiden vært moderate, men likevel blir jeg skuffet av de irriterende elementene. Det virker så enkelt å fjerne slike ting i playtestingen under utviklingen. Jeg skjønner at Warner Bros har grini seg til å få inn målbare ting som fiendesymboler og lignende - det er tross alt viktig for dem at vi måler oss med spillerne i resten av verden. Jeg skulle bare ønske at Avalanche hadde kommet med et forslag til et alternativ. Noe jeg kunne gjort i spillet uten at det føltes som meningsløs idioti. Det trekker meg ut av den ellers så fine opplevelsen - i hvert fall når bildeoppdateringen er stabil og alle teksturene er på plass.

      På grunn av dette er det veldig vanskelig for meg å anbefale folk å skaffe seg Mad Max, men samtidig ville jeg vært en idiot hvis jeg frarådet det. Selv har jeg veldig lyst til å spille videre, problemene til tross, men jeg kan ikke garantere at du vil være like tålmodig eller overbærende.

      Takk for meg...
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0
      Da holder du en gal konkurranse av spillet når du er helt ferdig, eller?
      Siterer SirThomas:
      Da holder du en gal konkurranse av spillet når du er helt ferdig, eller?


      Ikke umulig, men det kan fort ta et halvt år. Mye som skal testes fremover.
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
      • 0
      Synes spillet så ganske bra ut på videoer, men kan egentlig skjønne at det ikke holder seg slik hele tiden. Trodde dette virkelig var noe. Filmen ser ut til å være bedre.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Hehe. Ranten din (i avsnittet som jeg giddet å lese) skal jeg notere meg bak øret. Ikke at jeg ikke var obs på det fra før, men jeg er med og utvikler et spill for tiden, og av og til tar jeg oss i å snakke om hva som på en måte blir best for spillet, ikke nødvendigvis hva brukeren ville foretrukket. Det er ikke bra å tro at man vet bedre enn brukeren, at brukeren finner seg i og bli tvunget til å gjøre ting på en tungvindt måte bare fordi spillet blir mer "utfordrende", får mer innhold, føles mer naturlig, bare fordi ting tar lengre tid og gjøre. Ranten din gir meg bare nok en gang bekreftelse på at lettvint design gjennomskues. Tenk som en bruker, og ikke minst, husk å brukerteste. Et viktig designmantra.

      Spoiler:Mente du å si relativt fantastisk??
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      "Mediocre!!!!!!"

      Har startet på det selv, men føler ikke at det helt har grepet meg ennå.
      • 0
      6/10 vil jeg si. Hvordan Max beveger seg og kontrollene kan være noe jævla irriterende - ofte.
      • 0
      Jeg er enig. Spillet har fått FANTASTISKE karakterer verden over, men jeg ser liksom ikke helt hvorfor..
      "Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
      • 0
      Det skal sies at bildeoppdateringen ble bedre etter en patch for en stund siden. Jeg har også blitt så hektet på å finne alt av scraps og insignias i de forskjellige campene at jeg ikke kommer videre i historien.

      Det er en merkelig følelse; jeg har lyst til å spille, men når jeg går rundt og looter blir jeg fortsatt irritert på det teite designet.
      Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!