Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har alltid vært fan av Might & Magic-serien eller Heroes of Might & Magic som den også har blitt kalt. Jeg digger turn-by-turn spill og hvor man må være veldig taktisk om man skal klare spillet. Da jeg på mail fikk en betanøkkel fra Ubisoft på det kommende Might & Magic: Heroes VII ble jeg jublende glad. Jeg har fulgt med på spillet og gledet meg til det skulle lanseres. Nå får jeg altså en smakebit på hva jeg har i vente og etter litt spilling, er jeg i syvende himmelriket. Dette lover utrolig godt.

Nedenfor har jeg lagt opp en video fra mine første minutter med Might & Magic: Heroes VII og jeg håper du liker det. Spillet skal etter planen lanseres til PC den 29. september.

Betatest av Might & Magic: Heroes VII

Er du fan av slike spill og hva synes du om det du hittil har sett i klippet?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har prøvd betaen, og må si meg fornøyd. Om jeg må klage på noe, så er det at spillet virker litt dårlig optimalisert, både med tanke på ytelse, og AI-en, som ofte bruker en stund per tur.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Jag håller med ovan. Lite långa laddningstider också men överlag ser det bättre ut än Heroes 6. Det känns också lite bättre spelmekaniskt. Framförallt är jag glad att trollkarlarna (magi- slottet) är tillbaka
Do what you can, with what you have, where you are.
Meh... Jeg prøvde betaen, men synes bare alt går så tregt. Gjorde at jeg heller fikk lyst til å dra frem HoMM 3, som jeg endte opp med å spille et par timer isteden
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
Vell i og med at de siste tilskuddene til denne serien har vært mildt sagt middelmådige med et hederlig untak (Shades Of The Underdark) så tror jeg at dette spillet nok føyer seg inn i den rekken. Men våger å håpe at jeg tar feil, og at spillet klarer og matche stemmningen ifra HoMM 3
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
HoMM 3


Hvis de noen gang klarer å lage et spill som ligner det med bedre grafikk (kanskje bare en remake), så kommer jeg til å kaste penger etter dem. Har mange gode minner fra det spillet i barndommen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!