Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Velkommen til et nytt usminket og uredigert innslag hvor jeg tar for meg et klassisk spill som har betydd mye for mange. Selv har jeg brukt en del timer på spillet og som har ført til den gameren jeg er. Denne sjangeren fenger meg den dag i dag og som spilles aktivt. Spillet har enkel grafikk, hadde en oppløsning på maks 1024x768 og maks 300 000 polygons.

Er dette et spill som har betydd mye for deg? Hvilke spill har formet deg som gamer av de du har spilt?

Her er klippet som du finner på Gammerns Gamerkanal!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kan ikke si at Tycoon har betydd så mye for meg, hehe. Men hvis jeg skal velge ett, så må det kanskje være Super Mario 64. Jeg husker at vi fikk konsollen på juleaften en gang på nittitallet sammen med spillet, og det var starten på konsolltilværelsen for min del.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Super Mario 64 -> klassisk spill som jeg også liker svært godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Er dette et spill som har betydd mye for deg?


Railroad Tycoon har jeg aldri hørt om tror jeg. Det nærmeste jeg har kommet er Rollercoaster Tycoon

Siterer Bernt Erik:
Hvilke spill har formet deg som gamer av de du har spilt?


Det er i grunn en del. Men skal jeg plukke ut et av de tidligste, må det bli Metal Gear Solid eller Dark Cloud.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Klassikere for meg er nok Pokemon R/S/E, Zelda OoT og MM, og Sonic Adventure 2 Battle.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Har ikke vært borti dette spillet, men gøy å høre om. Er imponert over hvor ofte du kommer med en ny video og holder oss engasjerte, veldig bra!

Mange spill har betydd mye for meg, blant annet Red Faction på PS2. Ødeleggbare omgivelser, en mørk, type tragisk atmosfære på Mars og et scenario som tok meg med storm. Mitt aller første FPS og det kostet 299,- kroner. Det var en gave fra min far husker jeg.
Spillet hadde 15-års aldersgrense og det var stor diskusjon blant bekymrede foreldre i nabolaget da vi satt som 12-åringer og spilte et såpass voldelig spill med våpen og blod osv.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!