Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kjedet meg en dag. Jeg lette etter noe nytt å se på. Når jeg lette etter en TV-serie å se på, kom jeg over en TV-serie ved navn ''Unbreakable Kimmy Schmidt''. Jeg satte den på, og så første episode. Den var dritbra. Etter en ukes tid har jeg sett ferdig alle 13 episoder. Men hvorfor digger jeg denne serien?

Serien handler om en jente (Kimmy) som ble kidnappet og stengt inne i en bunker i 15 år sammen med to andre jenter (og en middelaldrende hushjelp) av en pastor. Han mente at verden kom til å gå under, og at jentene måtte bo inne i bunkeren for å ikke bli brent opp. Bunkeren blir oppdaget, og jentene blir sluppet løs. Men Kimmy har ikke noe sted å dra, så hun drar til New York for å starte et nytt liv. Der møter hun bl.a. den eksentriske Titus, den styrtrike Jaqueline og den mistenkelige Lillian.

Åpningssekvensen er laget av Schmoyoho (kjent for bl.a. Double Rainbow Song og Bed Intruder Song), og den er veldig fengende (Link: https://www.youtube.com/watch?v=LIdFa1qLgNQ). Serien har også mange andre morsomme og fengende sanger.

Humoren kan være litt tørr nå og da, men når den er morsom, er humoren kjempegod. Serien er veldig over the top, men det er noe av sjarmen i den.

Jeg gir denne serien 8/10.

+ Veldig sjarmerende
+ Fargerike og morsomme karakterer

- Humoren er litt tørr iblant
- En av karakterene kunne godt ha blitt fjernet (*host host* Randy *host host*)
  • 0
Har sett ferdig serien selv nå, og selv om jeg ikke likte den fullt så godt som du gjorde hadde jeg rart nok ikke et så stort problem med Randy. Favoritt karakteren min er muligens pastoren i ettertid, Titus er definitivt morsom, men pastoren fikk meg til å le i hver eneste scene han dukket opp i. De to advoktene var også knallmorsomme.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Den ser ganske okei Tror nok ikke jeg kommer til å se den med det første.

Bra du likte den!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!