Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For et par uker siden fikk jeg spørsmål om jeg ville ha et spill på PC, og ikke hvilket som helst spill.

Enn så mye jeg skulle tatt imot det, er det ikke vits når jeg ikke har en PC som er i nærheten av sterk nok til å kjøre dette spillet - når jeg cashet ut nesten 4k for PS4 for litt over et år siden, sikret jeg meg liksom for fremtiden.

Når det gjelder min bror, er det en annen historie. Han har liksom alltid holdt seg på forrige generasjon. Mens jeg storkoste meg de første årene med PS3, satt han og spilte på PS2. Og rett etter at jeg omsider hadde fått tak i PS4 ifjor, hadde han "endelig" fått seg en PS3.

For hans del er det nemlig totalt uaktuelt å bruke mer enn 1000-2000 kr på en ny konsoll, ettersom han liker PC best.

Fikk meg derfor et lite sjokk når han plutselig kom og fortalte meg at han hadde fått seg en ny, kraftig GamingPC til rundt 13k, der et av målene var å spille GTA V på fullt. Sammen med denne investeringen og kjøp av noen skjermkort, fikk han med to koder på GOG.com til et av de mest etterlengtede spillene i år - The Witcher 3

Han har altså én kode til overs og trenger noen å gi den bort til før den utløper i avgangen av mai - så jeg foreslo at jeg kunne holde en aldri så liten konkurranse her på GR.

Min bror uttalte nylig at han anser Dota 2, CS:GO og GTA V som hans tre store, så jeg kjører et spørsmål basert på det:

Hvor mange timer har min bror tikket inn i Dota 2?

Det skal jo ikke være lett sa han, og oppfordret folk til å gjette vilt - men som et eneste hint kan jeg si at det er snakk om et firesifret antall timer.

Den som kommer nærmest innen fristen vinner. Setter en kort frist til Søndag 24. mai kl 22:00 - Sender koden til vinneren på PM, sammen med det riktige svaret. Lykke til!
  • 0
Jævla nice.

Jeg tipper på 1565 timer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bra dette!
Jeg tipper 2000
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
FIRE siffer?! Må tenke litt før jeg kommer med svar...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
4321 timer.
  • 0
Bra initiativ, Thomas!
  • 0
0987609348759+0489+6+4598047+956\3+85760346937846 timer
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Flott opplegg. Får bli med å gjette, så da sier jeg ... 3572 timer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Foreløpig tipper jeg

1887

Mulig dette revideres. Er det greit eller er det første forslag som står?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Godt å se litt aktiv deltagelse her

Siterer Joelspeanuts:
Er det greit eller er det første forslag som står?


Spurte min bror for sikkerhetsskyld, og han svarte:

Blir dumt om folk skal tippe flere ganger. Da blir det plutselig 9999 kommentarer og så er det en som treffer spot on

Men jeg forklarte at det ikke er lagt opp slik, og at jeg får med meg dersom folk endret gjetningen, basert på innlegget - så hvis du før søndag kveld skulle ombestemme deg, så lar jeg ditt endelige gjett få telle.
  • 0
Har til nøds en kode om noen skulle være like nærme. Høyst usannsynlig, men en vet aldri
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Om å gjøre å komme nærmest?
Tipper 1300 timer
  • 0
Må jo bli med på denne, The Witcher 3 fortjener å testes på PC også, selv om det blir en liten stund inn i fremtiden. Så slenger ut 1427 som mitt svar.
  • 0
2348 timer
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Da one-upper jeg samtlige med 2400 timer.

Fuck dere a.

2470 timer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
5000?
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • 0
3000 timer
  • 0
1349 timer
The gavel corrupts
  • 0
Vaktmesteren spår 2750
  • 0
1234
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Regner med at det sikkert er 5210 timer
Dagen i dag,skal gjøres bedre en den i går. MEN ikke fyult så god som den i morgen. Rock on
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!