Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg sto opp klokken 5 i dag for å få med meg første demorunde på et spill jeg har vært kritisk til siden jeg så avsløringen. Jeg har syntes det har sett ut som en døll versjon av paintball uten den tilfredstillende følelsen å skyte noen i ræva.

Hva kan man si a? Hele konseptet rundt Splatoon demoen var at Nintendo skal ha servertest før lansering, dette er første gang de har gjort noe så stort online. Litt synd at det bare skal fungere i dag, ved tre anledninger, og to av dem er allerede gått.

Så basically blir man satt i lag på 4v4 og må velge våpen, blant våpen var det fire ting å velge mellom, to pistoler, en sniper rifle og en gedigen malekost som du kunne rulle over fienden med. Sistnevnte ble en personlig favoritt. Demoen har 2 baner å velge mellom, og goalet er lett, dekk banen med mer av din type maling enn motstanderen på 4 minutter. Men, man kan også drepe motstanderne, siden de er "Allergiske" mot din type maling

Herregud jeg ble hekta fra første runde, det er blant det morsomste jeg har vært med på, det og rulle ned fiender som står og prøver å snipre fienden var gull. Jeg hater å innrømme når jeg tar feil, men Splatoon virker som et friskt pust i Nintendos biblioteker, Online modus kommer til å være det største, men spillet skal også ha single player mode, og local og online multiplayer mode,

Det er bekreftet masse gratisinnhold som kommer som DLC etter lansering, og dette spillet måtte jeg jo bare av gårde og forhåndsbestille

Er bare Nintendo som klarer å gjøre et spill basert på maling hypermorsomt

Siste betatestperiode er i kveld klokken 21. alle som har en Wii U bør prøve det ut, jeg har vært Splatoons hardeste kritiker. Nå gleder jeg meg
  • 0
Siterer stikox93:
Herregud jeg ble hekta fra første runde, det er blant det morsomste jeg har vært med på, det og rulle ned fiender som står og prøver å snipre fienden var gull. Jeg hater å innrømme når jeg tar feil, men Splatoon virker som et friskt pust i Nintendos biblioteker, Online modus kommer til å være det største, men spillet skal også ha single player mode, og local og online multiplayer mode,


Ja, det var nettopp dette jeg forutså, hehe. Jeg gleder meg til å prøve det. Laster ned nå. Håper å få med meg onlinen også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ja, det var nettopp dette jeg forutså, hehe. Jeg gleder meg til å prøve det. Laster ned nå. Håper å få med meg onlinen også.


Ja, jeg sitter bare å venter på siste sjanse nå. Det er utrolig artig. Fascinerende hvor fort man kan endre mening på noe bare man får prøvd det.
  • 0
Fikk visst ikke rotet meg til å prøve dette. Men med The Witcher 3 like rundt hjørnet, blir det ikke et kjøp med det første uansett. Så da kan det vel like så godt vente.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Fikk visst ikke rotet meg til å prøve dette. Men med The Witcher 3 like rundt hjørnet, blir det ikke et kjøp med det første uansett. Så da kan det vel like så godt vente.



Ja, The Witcher 3 kommer også ja, godt at Bacheloroppgaven snart er ferdigskrevet så jeg kan ta sommerferie
  • 0
Spillet virker til å levere, bare synd at man ikke kan spille flere på en konsoll online. Regner med å skaffe spillet etterhvert.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Spillet virker til å levere, bare synd at man ikke kan spille flere på en konsoll online. Regner med å skaffe spillet etterhvert.


Håper det kommer større baner med 8 spillere på hvert lag. Synes for øvrig spillet fungerer godt med fire spillere. Jeg savner mer at man kan spille online med to spillere lokalt, slik man kan i SSB.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Håper det kommer større baner med 8 spillere på hvert lag. Synes for øvrig spillet fungerer godt med fire spillere. Jeg savner mer at man kan spille online med to spillere lokalt, slik man kan i SSB.


Det er hintet til det, under Directen snakket dem om at det skulle komme masse gratisfunksjoner som DLC bare de ble ferdig med det.

De burde kanskje også nerfet rekkevidden på den rulla, for den er bra OP
  • 0
Siterer stikox93:
Det er hintet til det, under Directen snakket dem om at det skulle komme masse gratisfunksjoner som DLC bare de ble ferdig med det.


Det er bra! Dette var jo tross alt en demo. Vet du noe om prisen?

Siterer stikox93:
De burde kanskje også nerfet rekkevidden på den rulla, for den er bra OP


Selv klarte jeg meg best med en av de to pistolene, men det mest ubrukelige var sniperen. Noen som klarte å spille bra med den?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Siterer stikox93 et er hintet til det, under Directen snakket dem om at det skulle komme masse gratisfunksjoner som DLC bare de ble ferdig med det.

Det er bra! Dette var jo tross alt en demo. Vet du noe om prisen?


Selv klarte jeg meg best med en av de to pistolene, men det mest ubrukelige var sniperen. Noen som klarte å spille bra med den?


Prisen ligger på vanlig spillpris, 499 tror jeg jeg betalte for min forhåndsbestilte versjon. alt av DLC som kommer etter er bekreftet til å være gratis.

Herregud den sniperen var slitsom å bruke. Eneste av våpenene jeg absolutt ikke klarte,
  • 0
Siterer stikox93:
Prisen ligger på vanlig spillpris, 499 tror jeg jeg betalte for min forhåndsbestilte versjon. alt av DLC som kommer etter er bekreftet til å være gratis.


Såpass ja, jeg tenkte det skulle bli et mindre spill, men det viser seg altså å være fullpris? Da får jeg bare spare.

Siterer stikox93:
Herregud den sniperen var slitsom å bruke. Eneste av våpenene jeg absolutt ikke klarte,


Ja, enig. Den er effektiv til å drepe med, men den fungerer dårlig til å spre maling, og det er jo slik man vinner i spillet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Splatoon-Wii-U/dp/B00KL4PU0
K/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1431554900&sr=8-2&keywords=splato
on


Der blir det 337kr om man kan bestille på nett, noe som er perfekt siden det går under den nye toll-grensen.

Hadde det også utrolig artig med demoen og må si jeg forhåndsbestilte dette med glede.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Splatoon-Wii-U/dp/B00KL4PU0
K/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1431554900&sr=8-2&keywords=splato
on

Der blir det 337kr om man kan bestille på nett, noe som er perfekt siden det går under den nye toll-grensen.

Hadde det også utrolig artig med demoen og må si jeg forhåndsbestilte dette med glede.


Ja, det er billig. Den nye tollgrensa er 350 kr? Bra kompromiss fra 1000 kr.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Andrilza:
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Splatoon-Wii-U/dp/B00KL4PU0
K/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1431554900&sr=8-2&keywords=splato
on

Der blir det 337kr om man kan bestille på nett, noe som er perfekt siden det går under den nye toll-grensen.

Hadde det også utrolig artig med demoen og må si jeg forhåndsbestilte dette med glede.


Ja det var ikke dårlig, haha jeg overbetalte visst endel der
  • 0
Siterer stikox93:
Ja det var ikke dårlig, haha jeg overbetalte visst endel der


Siden det ikke er kommet ut enda så er det helt sikkert mulig å avbestille spillet uten problemer om du heller vil kjøpe et annet sted.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Spørs om man ikke får det lenge etter lanseringsdatoen når man bestiller fra utlandet?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Spørs om man ikke får det lenge etter lanseringsdatoen når man bestiller fra utlandet?

Ja der har du minuset. Det skal komme frem mellom den 3. til 9. Juni for meg i alle fall.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
Siterer remote pørs om man ikke får det lenge etter lanseringsdatoen når man bestiller fra utlandet?
Ja der har du minuset. Det skal komme frem mellom den 3. til 9. Juni for meg i alle fall.
ha



Nja, siste eksamen min er 3. juni, så kanskje like greit å få det litt etter
  • 0
Siterer Andrilza:
Ja der har du minuset. Det skal komme frem mellom den 3. til 9. Juni for meg i alle fall.


Håper det ikke stemmer. De bør vel få inn spillet noen dager før lansering og sende det så fort som mulig.

Siterer stikox93:
Nja, siste eksamen min er 3. juni, så kanskje like greit å få det litt etter


Da har man ganske flaks!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Håper det ikke stemmer. De bør vel få inn spillet noen dager før lansering og sende det så fort som mulig.

Står at det sendes dagen før lansering, men hvem vet? Det er fra amazon sitt eget varehus så kanskje det er noe som fås tak i tidligere.

Forresten! Splatoon skal ha en runde mer av online demoen førstkommende lørdag. Usikker på tid.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
Forresten! Splatoon skal ha en runde mer av online demoen førstkommende lørdag. Usikker på tid.



Midnatt til søndag
  • 0
Prøvde det to av tre ganger, og hadde det utrolig gøy Har vært hypet for dette helt siden det bli vist, og gleder meg bare ennå mer nå!

Av de tilgjengelige våpnene likte jeg best og gjorde det best med paintrolleren, som virket ganske OP.

Allerede forhåndsbestilt spesialutgave med squid-amiibo, og begge Inkling-amiibos
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Allerede forhåndsbestilt spesialutgave med squid-amiibo, og begge Inkling-amiibos


Alle tre Amiiboene unlocker visst forskjellig ting i spillet også
  • 0
Siterer Andrilza:
Forresten! Splatoon skal ha en runde mer av online demoen førstkommende lørdag. Usikker på tid.


Esj, trodde det var i dag.

Siterer Andrilza:
Ja der har du minuset. Det skal komme frem mellom den 3. til 9. Juni for meg i alle fall.


Jeg kjøpte en vare som ble sendt den 16. og den har ikke kommet ennå, så det tar sin tid, ja. Ikke forvent noe før lenge etter lanseringen, i alle fall. Vi kan trøste oss med at vi sparte noen penger og at de kanskje har fikset ev. startproblemer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Hva synes folk? Dere som har spilt det litt nå.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!