Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Temabloggen har nådd sitt tiende tema og de to siste ukene har handlet om minner fra en svunnen barndom. Brukerne som tok del i denne mimrestunden er følgende:

Strife_Cloud
Spillpike
SirThomas
Crazy Eyed Gamer93
Glorfindel

Og med det beveger vi oss videre. Og de to neste ukene er det spillutviklerne/utgiverne, som skal stå i fokus. Dag ut og dag inn jobber de tross alt på spreng for å levere oss, spillerne, de beste spillopplevelsene. Og for alt det harde arbeidet de legger ned, fortjener de vel en hyllest? Plukk ut din favorittutvikler og fyr løs med gode ord. Hva er de gjør som er så unikt at du faller for spillene deres gang etter gang?
Føler du for å inkludere flere utviklere i en blogg, er det heller ingenting i veien for å gjøre det.

Er du i det pessimistiske hjørnet, kan du også snu hele greia på hodet og filleriste dem i stedet. Føler du utviklerne ikke gjør annet enn å melke gamle serier til døde? Eller kanskje de aldri ga ut oppfølgeren du alltid drømte om? Hva med alle spillene som stadig utsettes? Slipp negativiteten løs og la andre få høre det.

Om Temabloggen:

Hver fredag finner moderasjonen et tema til inspirasjon for blogging. Temabloggene varer frem til torsdag to uker etter annonsering. Fristen for denne bloggen går altså ut 16. april. Hvis du vil delta i ukas tema, må du bruke emneknagg «#Temabloggen» og nummeret for denne runden etterpå (#Temabloggen1, 2, 3 osv.) på bloggen du skriver med det relevante temaet. Altså *tittel* og etterpå: «#Temabloggen1(*tall*)». Hvis tittelen din er så lang at du ikke klarer å skrive inn emneknaggen, kan forkortelsen «#TeB» brukes. Vi kårer etter hvert vinnere som får premier.

Hvordan skrive blogg:

Hvis du er ny bruker på GR og ikke vet hvordan man blogger, følg disse instruksene: Trykk på «Mitt krypinn» øverst på siden -> trykk på taben «blogger» til venstre for avataren eller brukernavnet. Nå ser du en liste som sannsynligvis er tom -> trykk på «skriv nytt» -> skriv en blogg og lag en tittel, følg instruksene over i «Om temabloggen». Når du er ferdig, trykk «send», og du er med i Temabloggen for denne uka og har en sjanse for premier.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har en stor ide her.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Har en stor ide her.


Håper du ikke er alene der.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • 3rkH
  • 3rkH
EA Canada, prepare your anus!
  • 0
Skal vel klare å få den opp i helgen.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Nå er det bare noen få dager igjen!

Siterer thosol01:
Skal vel klare å få den opp i helgen.
Siterer 3rkH:
EA Canada, prepare your anus!


Vi venter ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Vi venter ...

kommer....
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
2 dager igjen. Vil gjerne se flere bidrag!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Mest sansynlig i dag.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det var alt jeg rakk for denne ukens tema, beklager den korte lengden på grunn av en god del annen skriving til skole oppgaver. Denne er en av de http://www.gamereactor.no/blog/thosol01/83824/#2759004
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Det var alt jeg rakk for denne ukens tema, beklager den korte lengden på grunn av en god del annen skriving til skole oppgaver. Denne er en av de http://www.gamereactor.no/blog/thosol01/83824/#2759004


Thumbs up.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer thosol01:
Det var alt jeg rakk for denne ukens tema, beklager den korte lengden på grunn av en god del annen skriving til skole oppgaver. Denne er en av de http://www.gamereactor.no/blog/thosol01/83824/#2759004


Jeg synes lengden var grei. Ikke noe galt med å skrive en sånn en.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!