Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, alle sammen.

Her er forskjellige måter jeg har forandret meg på siden jeg forsvant fra dette gudsforlatte forumet og andre ulike ting jeg har lært:

1. Jeg kan innrømme at Guns N' Roses ikke suger så kraftig som jeg først trodde.
2. Jimi Hendrix er kulere enn jeg først trodde.
3. The Heretic er egentlig en ganske kul fyr som så absolutt ikke er en satans raring som liker ta lydopptak av seg selv mens han onanerer til bilder av seg selv på sin trehjulssykkel fra han var fire år gammel.
4. Forum, generelt, er kjipt.
5. Livet, generelt som voksen, er både kjipt og kult.
6. Man får dårlig ånde av alkohol.
7. Diaré er no dritt.
8. Avholdsfolk er generelt verre enn Hitler på en dårlig dag.
9. Det å være student er magisk.
10. Jeg har blitt mer aksepterende overfor avholdsfolk.
11. Ærlighet varer lengst.
12. Jeg er egentlig en ganske kul person.

Hvis du føler for å skrive en kommentar håper jeg også at du velger ETT nummer fra listen min som du vil jeg skal skrive mer om. Hvis dette skjer vil jeg skrive enda en blogg om akkurat det nummeret som har fått mest stemmer.
  • 0
Jeg kunne gjerne hørt mer om nr. ni siden den var av så positiv valør.

Lenge siden sist da. Forumet har vært ganske kult mens du har vært borte, men nå skal du vel forandre på det?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jetzki jo. Tøft og kult. Siden du er så kul, vil jeg gjerne høre mer om punkt 12. Eller kanskje 8. Slike folk høres særdeles skumle ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jeppzki:
12. Jeg er egentlig en ganske kul person.


Nei, du suger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Og du slettet meg.
  • 0
Siterer remote:
Jeg kunne gjerne hørt mer om nr. ni siden den var av så positiv valør.

Lenge siden sist da. Forumet har vært ganske kult mens du har vært borte, men nå skal du vel forandre på det?


Hvorfor skal jeg forandre på det?

Siterer Glorfindel:
Jetzki jo. Tøft og kult. Siden du er så kul, vil jeg gjerne høre mer om punkt 12. Eller kanskje 8. Slike folk høres særdeles skumle ut.


Jeg vet ikke hvorfor du kaller meg Jetzki, du vet jo at jeg heter Jeppzki.

Siterer The Cookiemonster:
Siterer Jeppzki:12. Jeg er egentlig en ganske kul person.

Nei, du suger.


Haters gonna hate.

Siterer SirThomas:
Og du slettet meg.


Ja, det gjorde jeg.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Haters gonna hate.


Must be fate
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Must be fate


Er du fortsatt gretten fordi du var en så dårlig moderator at ingen ville ha deg her lengre?
  • 0
Hvem er du?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg vet ikke hvorfor du kaller meg Jetzki, du vet jo at jeg heter Jeppzki.


Ikke nå lenger. Fra nå av heter du Jetzki.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hvorfor skal jeg forandre på det?


Det er et godt spørsmål. Du trenger ikke gjøre det, da. Jeg mente ikke det at du ikke er kul da. Det gjorde jeg ikke, så neida.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Skriv mer om 7.
:D <3<3<3
  • 0
4
''eh'' - Link
  • 0
Ingen nummer har fått 2 stemmer ennå, derfor må jeg dessverre vente med å skrive den bloggen.
  • 0
Da må du jo velge blant dem da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
1. Jeg kan innrømme at Guns N' Roses ikke suger så kraftig som jeg først trodde.

Fornuften seirer
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!