Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har gjort en del bundlekjøp på humblebundle siste åra, men er jo ikke alltid jeg trenger alle spilla, ble overaska her om dagen over å se at jeg har helt sinnsykt mange spill og dlc pakker som bare ligger her, uten eier. Lurer bare på om noen er interessert? Vil bare bli kvitt det. Kan liste opp litt spill som er verdt å nevne her:

(SPILL SOM ALLEREDE ER VUNNET AV NOEN ANDRE FINNER DU NEDERST I BLOGGEN)

Terraria
FEAR 1
FEAR 2
FEAR 3
Batman: Arkham Asylum GOTY edition
Batman: Arkham City GOTY edition
AVGN Adventures
Brutal Legend
Garry's Mod
Legend Of Grimrock
Monaco: What's Yours Is Mine
Napoleon: Total War
Orcs Must Die! 2: Complete Pack
Pixeljunk Eden
Sanctum Collection
Serious Sam 3: BFE (2 stk)
Sid Meier's Civilization III: Complete
Worms Armageddon

(Serious Sam The first and second encounter er desverre ikke mulig for meg å gifte likevel, beklager dette)

De som er interesserte kan skrive en kommentar under om hvilket spill de vil ha og hvorfor de fortjener det, så kan vi få litt morsomme kommentarer her også. De som vinner vil jeg kontakte på PM med info om hvordan du får spilet.

Lykke til!

_______________________________________________________

VINNERE SÅ LANGT:

Lazara the Last - Terraria
cirall2 - Orcs Must Die! 2
Duck Song - Sid Meier's Civilization III
Victorfinne - Serious Sam 3 (The first encounter er desverre ikke lenger mulig å vinne)
thosol01 - Batman: Arkham City GOTY edition
sunnygamer23 - Batman: Arkham Asylum GOTY edition

(ALLE VINNERE HAR ALLEREDE BLITT KONTAKTET PÅ PM)
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Har ikka akkurat noen morsom kommentar, men skulle gjerne fått fatt i et Batman spill! Civilizations III hadde også vært greit, og har ikke fått spilt Terraria heller enda!
  • 0
Så kult!

Jeg er ganske interessert i Serious Sam HD: The first encounter. Har meget lyst til å teste det, og ser ut som et riktig artig spill. Er også interessert i de to andre spillene i serien!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Blir det lite aktivitet her så kan dere som har hatt lyst på spill rett og slett bare få de, uten konkuranse Tenker jeg ser an utover dagen
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Sid Meier's Civilization III og Terraria er jo to spill jeg virkelig hadde hatt lyst på. Har tenkt på å kjøpe det nyeste civilization, men har lyst til å teste noen av de gamle for å se om den nye er noe vits. Batman hadde også vært morro, men er ikke det største ønske.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Sid Meier's Civilization III: Complete

Hvorfor? Vel jeg har spilt Civilization 5 med alle expansions i MANGE timer. Det hadde vært gøy å få prøvd en forgjenger av en av mine favorittspill.
mah boi
  • 0
Alle i klassen har Orcs Must die 2 og eg føler meg utanfor hadde blitt glad om eg fekk det så kansje eg får litt meir venner Eg er litt ny til GameReactor så visst eg vinner det så kan du skrive til mailen min?

Lagt til 2014-08-27 21:46:
btw mailen min er [email protected]

Lagt til 2014-08-27 21:47:
ps har lyst på terraria
  • 0
Jeg skal ikke be om noen av premiene, bare legge igjen en thumbs up, og nevne at Napoleon: Total War er et fantastisk spill som jeg har brukt over 150 timer på. Jeg viet det noen titalls timer så sent som for et halvt år siden.
Flere av de andre spillene på listen har jeg også spilt og likt godt. Det er en ganske flott giveaway du har satt istand.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Annonserer noen av vinnerne i morgen. For nå så sier jeg god natt
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Flott initiativ det her. Jeg har mer enn nok spill til gode fra før, så jeg lar disse gå til noen andre
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ufattelig bra tiltak P-Dude
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hmm, hvis jeg skulle velge har jeg nok lyst på et av Arkham spilla, og kansje terraria hadde vært noe
Ps: skikkeli mye engasjementet
  • 0
Tusen takk.
Skal kose meg med dette.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Tusen hjertelig takk!
  • 0
eg vinner visst ikkje
  • 0
Siterer cirall2:
eg vinner visst ikkje


Du har jo vunnet Du vant Orcs Must Die 2, har allerede kontaktet deg på både PM og mail
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Først og fremst må jeg virkelig takke for at du trår til med et tiltak som dette. Med konkurranser og blogger som faktisk skaffer aktivitet kan vi kanskje få tilbake litt skikkelig liv her inne igjen. Noe som det har vært stor mangel på.

Og selv om jeg gjerne skulle ha slengt meg på, så må jeg si det samme som Glorfindel har sagt tidligere. Har altfor mange spill selv, per dags dato, så jeg får stå frem som en god person og la noen andre sjeler få en større mulighet til å vinne et spill.
  • 0
har du? har ikkje fått mail

Lagt til 2014-08-28 22:11:
fant da no TUSEN TAKK
  • 0
Flott initiativ!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tusen takk for Civ 3 Complete ;)
mah boi
  • 0
er Legend of grinarock eller brutal legend ledig skulle eg gjerne hatt dei
  • 0
Legend Of Grimrock ser utrolig kult ut ville ha prøvd det spillet
  • 0
Litt av et utvalg du har disket opp med her. Gratulerer til vinnerne, og kudos for et fantastisk initiativ.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg sier ikke nei til AVGN Adventures om det fortsatt er åpent for ønsker
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Garrys mod virker morsomt

Lagt til 2014-09-02 20:48:
Er ikke det et sandbox-spill? De er ofte morsomme!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!