Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal ikke klage på all tiden som gikk med til transport, da jeg vet at mange har jobber som er vesentlig kjipere enn min. På mandag måtte nemlig Tor Erik klare seg alene på kontoret mens jeg vendte nesa til merry old London.

Jeg kan ikke røpe hva jeg spilte før om et par uker, men jeg kan si at turen gikk til Bethesdas standsmessige lokaler i Haymarket 28 - midt i hjerte av storbyen, og kun et steinkast fra Piccadilly Circus. Og før noen spør: nei, det var ikke et nytt Fallout-spill. Desverre.

Omlag 2,5 timer gikk likevel med foran PC-skjermen, før turen gikk tilbake til Gatwick og Norge. I dag skal vi opp til Nydalen en tur for å teste et annet kommende storspill. Gotta love this job. ;)

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Merker jeg blir mektig misunnelig... Tviler ikke et sekund på at det var veldig spennende!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!